Søgning på: matematik c hf noter. Resultater: 18701 til 18720 af 98817
-
This is my England
ForumindlægHar nogen noter til "This is my England"? af Andrea Levy...på forhånd tak :) -
Bøger?
ForumindlægJeg vil gerne læse erhvervsøkonomi. "Problemet" er bare, at jeg er sproglig, går i 3.g nu. Jeg har dog matematik som højniveaufag, så jeg har ikke problemer med de specifikke adgangsbetingelserne. Men derfor vil jeg jo nok stadig være temmelig langt bag ud i forhold til de kloge handels... -
Geometri
ForumindlægHej! Jeg har vedhæftet et billede, hvor den der er markeret med sort rude, er den opgave, jeg vil have hjælp til. Kan jeg få noget hjælp? Mvh Ida -
lidt hjælp til en enkelt ligning?
ForumindlægSidder og laver matematik aflevering, og er gået lidt i stå efter sommerferien. Kan simpelthent ikke huske hvordan man laver en som denne ligning. gerne med udregninger, og lidt forklaring :) Tak på forhånd. -x2 + 5x – 4 = -2x+6 -
Hjælp en pige i seriøs nød
ForumindlægHej med jer! Sagen er den, at jeg er i seriøs tidspres, og mangler at lave denne matematik aflevering - jeg håber virkelig i vil hjælpe!!!!!!! Jeg har lavet opgave 1, men mangler de andre. TAK på forhånd. -
Hjælp
ForumindlægHej, jeg er lige begyndt på gymnasiumet, og har matematik på a. Jeg har fået min første blækregning for, og der er en opgave, som jeg ikke kan finde ud af, da jeg ikke har lært om det i folkeskolen. Er der nogen der vil hjælpe mig med et par få opgaver? -
Hvad betyder de enkelte variabler?
ForumindlægDet generelle udtryk for et keglesnit er ax^2 + bxy + cy^2 + dx + 3x + f =0 Hvilken betydning har de enkelte variabler for: ellipsen, cirklen, parablen og hyperblen? Kan ikke finde det i min matematik bog -
ligning hjælp !!!
Forumindlæghej jeg har to ligninger jeg virkelig har kæmpet med 3(x-1)+4=3(3x-1)-x (x-1)(4x+2)=(2x+3)(2+2X) hvis der er nogle kloge matematik folk der ville hjælpe ville det betyde super meget for mig . -
Kan man godt sige det?
ForumindlægHej, jeg har lige 2 spg. Kan man godt sige de der to sætninger? - Sie haben Noten von 1-6. 1 ist sehr gut und 6 ist ungenügend. - De dänische Noten meisten ist von -3 bis 12. 12 hervorragend und -3 ist völlig unzureichend. -
Onenote til eksamen???
Forumindlæghej alle sammen jeg er lige startet i 9.kl og skriver alle mine notater i onenote, mit spørgsmål er om man må anvende programmet at have noter på til den skriftlige eksamen, fordi så vidt jeg ved synkroniserer onenote af sig selv og det er ikke tilladt at dele noter/dokumenter til eksamen hå... -
Dumpet et kursus - på eksamensbevis?
ForumindlægHej alle, Hvis man dumper et kursus på uni og aldrig består det efterfølgende, kommer det så til at fremgå af eksamensbeviset? Det kommer ikke på karakterudskriften (som bliver automatisk lavet online) - men hvad med selve eksamensbeviset? Vh -
12,2 i snit!
ForumindlægMon karakterudvalget havde overvejet konsekvenserne af den nye skala? http://avisen.dk/rasmus-har-banket-hul-i-karakterskalaen_13012.aspx -
titrering
ForumindlægHej jeg søger om hjælp til dette: (har lavet a men b??) "Til indstilling af en NaOH-opløsning afvejes 344,1 mg KHP (Kaliumhydrogenphtalat), som opløses i vand. Opløsningen titreres med NaOH-opløsningen, og phenolphtalein anvendes som indikator. Ved titreringen bruges 16,5 mL NaOH-opløsnin... -
Hjælp til denne opgave
ForumindlægGavlen på tilbygningen består af 19 forskellige ruder der er monteret i en metalprofil. C) Vurder den samlede længde metalprofil hvis alle ruderne har den samme højde dvs. afstanden mellem metalprofilerne er den samme. -
Truman, Marshall og kominform
ForumindlægI mit stress af historieeksamen og de utrolige antal side har jeg ikke nået at beskæfte mig så meget med overstående emner, så skulle nogle ligge inde med lidt noter til disse emner vil jeg gerne være den glade modtager af dem. -
LAVT SNIT
ForumindlægHej.. Er der nogen mulighed for at komme ind på jurastudiet med et gennemsnit på 4,2 ? (evt. med en standbyplads).. Jeg har snakket med min rektor om mit gennemsnit og han anbefaler mig ikke at tage året om, fordi jeg ikke ligger på dumpegrænsen og statistisk set forbedrer man ikke sin karakter... -
En funktion med punktmængde
ForumindlægEn funktion er bestemt ved f(x)=-x2+3,5*x+kvadratroden af x, x≥0 Grafen for f afgrænser i første kvadrant sammen med første aksen en punktmængde M, der har et areal Tegn grafen for f og bestemt arealet af M Noget der ved hvordan man gør det ? -
Eksamen MAT mundtlig hjælp
ForumindlægHej :) På torsdag skal jeg til eksamen i matematik mundtlig. Der er nogle af spørgsmålene som jeg ikke helt forstår. - Vis, hvordan man logisk kan slutte sig frem til en række af potensregnereglerne - Karaktisér de eksponentielle funktioner (Menes der bare den voksende og aftagende?) - Gø... -
Hvornår har man bestået?
ForumindlægHej derude! Er det korrekt forstået, at det er det samlede gennemsnit der bestemmer om man er dumpet? Så hvis jeg i timerne får kararakterene: Mundtlig: 4 Skriftlig: 02 og hvis jeg så eksempelvist trækker en eksamen i matematik (vi kan sige den skriftlige) og får karakteren 00 så er jeg stadi... -
Rettelse af stil
ForumindlægHej. håber der er nogen der gider se min stil igennem for fejl. Do you fear death? If you had to could you face death? The themes in this story are death and fear. Are you scared of death, because it is one, of few things, you cannot control by yourself? But our main character does it in this s...
