Søgning på: naturgeografi c eksamen. Resultater: 18701 til 18720 af 89325
  • Perspektivering

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal op til mundtlig dansk eksamen og har vagt eventyret skyggen af H.C. Andersen, men jeg har lidt problemer med at perspektivere den til H.C. Andersens liv, så er der nogen der kan komme med et forslag til hvordan jeg kan perspektivere den til hans liv? På forhånd tusind tak :)
  • PLAGIAT

    Forumindlæg
    Hej, Hvis man til en skriftlig eksamen har brugt 3 linjer som ikke tilhøre en selv får man så plagiat? Jeg har selv skrevet 4 sider men lige de 3 linjer er taget. Er det noget med en opgaven skal være plagieret en hvis procent eller er det direkte plagiat ved en enkel sætning.
  • Jura

    Forumindlæg
    Hvis man dumper et fag på Jura studiet er man så tvunget til gå til eksamen i faget igen? Altså hvis man i et semester har fået 10 i et fag og 00 i et andet, er det så gennemsnittet der tæller eller er du tvunget til at gå det ene fag om som er dumpet?
  • Nogen som vil kigge på mit spansk?

    Forumindlæg
    Som overskriften lyder, er der nogen som kunne tænke sig at kigge på min skriftlig spansk eksamen? Er langt fra den bedste til spansk!! så forvent at det er fuld af fejl.. men kunne godt tænke mig at høre hvad en anden part har at sige om det.. :) Nogen som har lyst? :)
  • valgfaaag ?

    Forumindlæg
    Hvordan foregår valgfag? er det ligesom når man har et normalt fag :) Altså hvis jeg vælger fransk som valgfag på b-niveau , kommer jeg så 100 % op i det til eksammen ? kan jeg supplere det til a-niveau ? Vil bare gerne høre hvordan et valgfag kommer til at foregå?
  • Kraktere i grundforløb?

    Forumindlæg
    Hej Jeg går i grundforløb på hhx. Jeg har svært ved at være aktiv i timerne, og jeg vil derfor høre om man egentlig for karaktere i grundforløbet? Skal man ikke bare op til AP og ØG eksamen? Eller gælder det samme som i folkeskolen, med at man for "standpunktskaraktere"?
  • Hej

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har snydt i min skriftligt dansk eksam men har fået 12 i mundligt og er også egnet til gymnasium. Jeg har fortrudt at jeg snyd, jeg er også optaget i gymnasium vil jeg blive smidt ud efter sommer?? P.s det haster...
  • Hej

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har snydt i min skriftligt dansk eksam men har fået 12 i mundligt og er også egnet til gymnasium. Jeg har fortrudt at jeg snyd, jeg er også optaget i gymnasium vil jeg blive smidt ud efter sommer?? P.s det haster...
  • optagelse

    Forumindlæg
    Hej. Fik afvide I dag hvis man nu har høje karakterer og alligevel ikke er egnet kan man tage optagelses prøve.. Er det så en prøve man tar ligesom eksam ? Eller er det bare et møde, hvor man snakker med skolen ? Mvh forvirrende person..
  • Parabler

    Forumindlæg
    Kan i hjælpe med opgave C?? (Vedhæftet)
  • Rødder i et andengradspolynomium

    Forumindlæg
    Jeg forstår at ligningen ax^2+bx+c=0 er det samme som at finde et andengradspolynomiums skæring med x-aksen, men hvad mener man med, at det er det samme som at finde rodden?
  • Omregn mg pr. 2mL opløsning?

    Forumindlæg
    Jeg har fået stillet den vedhæftet opgave. og i a'eren, skal jeg finde stofmængdekoncentrationen - hvordan gør jeg det? hvis nogle vil hjælpe med b og c, er i velkommen :-)
  • Udlede formelerne for en trekants areal

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogen der ved hvordan man udelder formlerne for en trekants areal? Altså fx T=½*a*b*sin(C) og de øvrige tilsvarende formler?
  • lineær regression

    Forumindlæg
    hej er der noglen som ved hvordan man regner øvelse 6.28 i mat c hf fra side 215 til 216. jeg har ingen plan hvordan jeg skal beregner det. hilsen
  • Vinkelhalveringslinjen

    Forumindlæg
    I en trekant ABC er a = 7,1 b = 8,5 c = 5,9 Vinkel A = 55,61 grader Vinkel B = 81,09 1) Bestem længden af vinkelhalveringslinjen VA
  • bestem ligning

    Forumindlæg
    i et koordinatsystem i rummet er givet tre punkter A (0,0,1) B (1,-1,2) C (0,4,0) Bestem en ligning for den plan der indholder trekant ABC
  • Pensum og noter

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til eksamen her om en lille uge og jeg kunne godt bruge noget hjælp. Jeg skal op i Odyseen:I, 1-105VI, IXIX, 1-38 & 1,5-565XXII, 142-200XXIIIEuripides MedeaSofokles ØdipusHerodot "Kong Kroisos 7-27Platon: Symposion, Sokrates forsvarstale"Og så skal jeg selvfølgelig op i en ...
  • 2005-8-8 SF

    Forumindlæg
    jeg er der ikke nogen som kan hjælpe mig med at lave opgave 7 fra eksemenssættet 2005-8-8 SF udenhjælpemidler. I opgave 8 ved keg ikke hvordan man kan finde de 2 nulpunkter eller argumentere at der netop er 2 nulpunkter.Håber at der er nogen som kan hjælpe mig.I kan finde sættet på følgende linkh...
  • PP-processen

    Forumindlæg
    Hej Jeg er ved at gøre mig klar til en fysik eksamen. Men jeg kan simpelthen ikke fatte hvad pp-processen går ud på ? Mit hovedemne er stjerne og derunder skal jeg komme ind på undersøgelsen af stjerners kemi, indre processer og brints rolle. Er der nogen der kan forklare mig det enkelt ? Mvh
  • er afhængighed begrænset til traditionelle rusmidler?

    Forumindlæg
    Hey alle. min lærer har lavet et eksamens spørgsmål som lyder: med afsæt i hjernens belønningssystem diskutere om afhængighed er begrænset til traditionelle rusmidler? spørger han om man kun kan blive afhængig af hash, kokain, osv? fordi man kan jo også blive afhængig af smert...