Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 18721 til 18740 af 101232
-
Vektor !!!
ForumindlægHi folkens jeg er lige gået i stå, så håbede i vil hjælpe :D Om to vektorer a og b gælder at: |a| = 2, |b| = 3 og vinkel(a, b) =60 grader a) Beregn a * b b) beregn længden af vektoren 2a+b. c) Bestem vinklen imellem vektorerne 2a+b og a. Når man har kun længden af vektor, hvordna kan man regne se... -
reducer udtryk
ForumindlægLidt hjælp til dette: reducer udtrykket (a-b)2 + 2b(a-b), og reducer udtrykket (3x-3y) / (x2-2xy+y2) -
Hvad har I søgt?
ForumindlægFor at det hurtigere bliver d. 30. :) Hvad har I andre søgt ind på? Jeg har søgt ind på Dansk på KU. -
At modtage blodtyper
ForumindlægEn person med blodtype A kan modtage blod med blodtyperne A og 0, men ikke fra B og AB. Hvilke typer blod kan de tre andre blodtyper modtage og hvorfor? Jeg skal lave svaret som et skema, hvordan laver jeg skemaet? -
Diplomingeniør
ForumindlægJeg overvejer at starte på uni og læse til diplomingeniør inden for kemi og bioteknologi. Men jeg er i tvivl om jeg kan klare det? Har ikke det bedste gennemsnit fra gym og skulle kæmpe lidt for at klare gym. Så jeg vil høre om der er nogen, som ved hvordan niveauet ligger i forhold til gym. Er d... -
Stilniveau - artikel. Det haster
ForumindlægGodaften ;o) Jeg sidder og fimser rundt med en dansk aflevering, der skal afleveres om lidt. Jeg skal finde ud af, hvordan sproget er i denne artikel: v http://www.b.dk/berlingske-mener/tal-paent-tak, men jeg står dog i et dilemma. Berlingskes målgruppe er primært folk, der er højt ud... -
Optagelse.dk
ForumindlægHej :) Jeg skal til at søge på universitet, men er i tvivl om hvilken karakter jeg skal skrive på optagelse.dk. De beder nemlig om mit eksamensresultat, som er 9,8. Jeg har dog også fået en bonus, da jeg har et ekstra fag på A-niveau. Derfor står det også i mit eksamenspappir, at mit resultat... -
Hjælp til samf.
ForumindlægHej :) Jeg går i 1.g på hhx og har samfundsfag på C niveau, så skal til eksamen om ca. 3 måneder. Jeg vil rigtig gerne bestå med en flot karater, men der er meget baggrundviden fra folkeskolen som jeg ikke har styr på. Jeg har svært ved at følge med i timerne pga. at der er meget baggrundsvide... -
3. sprog som adgangskrav
ForumindlægHej! Jeg vil gerne starte på syddansk til næste sommer og skal bruge et 3. sprog. Jeg vil helst have fransk, da jeg har haft det i forvejen. Men det er åbenbart svært at få, da jeg har brug for det på på A-niveau. Jeg tænker tysk eller spansk. Spansk har jeg snuset lidt til, men synes udtalen ... -
Jura, KU eller SDU?
ForumindlægHej allesammen. Jeeg har efter mange overvejelser besluttet mig for at søge ind på jura, da medicin førsrt er muligt næste år og jeg således vil se om jura er lige så spændende som jeg forventer. Mit problem er bare hvilket universitet ejg skal søge ind på? Jeg er fra fyn, og Odense er derfor mes... -
hjælp til engelsk
ForumindlægHej :) Jeg er elev på HHX og går i 1.g. Jeg har engelsk på A som et obligatorisk fag, og har meget svært ved det. Vil selv vurdere mit engelsk på en 4-5 klasse niveau, derudover dumpede jeg engelsk mundltligt, men fik 4 skriftligt, vil meget gerne kunne blive bedre til engelsk, men ved ikke hvo... -
Opgaver inden for opdrift og totaltryk
ForumindlægJeg har lige samlet de opgaver som jeg havde mest svært ved, om det udregningen som er forkert eller om det er formlen jeg har brugt forkert, det ved jeg ikke, men hvordan ville I regne følgende opgaver ud :) Totaltryk: 3 | I en kolbe er der et 12,4 cm højt lag af rapsolie over et lag af vand... -
vektor- hurtig hjælp tak!
ForumindlægOpgave 2.003 Om to vektorer a og b gaelder at (2a-b)*(a+b)=45 , |a|=6 og a*b=-2 Beregm laengden af vektor b og gradtallet for vinklen mellem a og b. Jeg har isoleret b men jeg får altid en negativ b² værdi. den bliver -33. denne kan jeg ikke tage kvadratroden af. Kan nogen være så ... -
Substitutionsreaktion
Forumindlæga) Opskriv reaktionsskemaet for substitutionsreaktionen mellem benzen og dibrom. I hvert benzenmolekyle substitueres 2 af hydrogenatomerne. b) tegn strukturformlerne for de tre forskellige forbindelser, der kan dannes. Er der nogen der vil prøve at forklare opgave a især? </o:p> -
Hæljp til homogene og inhomogene ligninger
ForumindlægHej, Er der nogen, som kan fortælle hvad jeg har gjort forkert i opgave b? Og hvad er det jeg skal gøre i opgave d udover at bestemme den fuldstændige løsning? Hvordan tegner jeg grafen for påbirkningen u(t) -- Jeg har prøvet, men Maple gider ike at gøre det. Jeg har prøvet at lave dem, men får... -
Smeltning og fordampning
ForumindlægKære Studieportalen Jeg sidder og roder med en fysikrapport, hvor jeg skal foretage nogle beregninger ud fra nogle resultater, vi har fået oplyst, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvordan man gør. Min passion, viden og entusiasme for de naturvidenskabelige fag, som fx fysik, er ikke særl... -
Vektorer
ForumindlægTo vektorer a og b er begge 4 cm lange og vinklen mellem dem er 60 grader. Find a + b og a - b. -
Vektorer
ForumindlægHjælp! Hvordan regner jeg opgave b ud? -
Funktioner
ForumindlægHej - hjælp til b), c) og d) ? mvh -
Andengradsligning
Forumindlæghvordan løser jeg opg b?
