Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 18781 til 18800 af 48931
-
Naturvidenskabeligt fag - Psykologi
ForumindlægEr Psykologi et "naturvidenskabeligt" fag? (Nu har der været en del diskussion om Matematik... ). Tak. -
The Sin Bin Or Lucy's Heart
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig, med at skrive cirka 100 ord omrking mobningen i "The Sin Bin Or Lucy's Heart?" -
hvad er overkrydsning?
Forumindlægen venlig sjæl der kort,simpelt og forståeligt kan forklare hvad en overkrydsning er i genetik? -
Gymnasiale uddanneler for de mange eller færre?
ForumindlægHej SP Hvad synes i?. Skal de gymnasiale uddannelser være for de mange eller få/færre? Jeg synes personligt det burde være for de mange. Jeg har endda en lille historie, som bevidner hvorfor. Da jeg gik i folkeskolen, var det eneste jeg gik op i: Venner, fritidsinteresser og hvordan jeg beds... -
Tysk 5 i eks :(
ForumindlægJeg fik 5 i tysk. Jeg startede på hører teksten og bagefter læseteksten lavede en disposition og sammenlignede :( Giver det 5???? -
Kommentar til brug af SP
ForumindlægHej SP ( og brugere af SP ). Foranlediget af denne tråd: https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1494681 og med SP's ønskede formål for øje, fatter jeg ikke at SP ser gennem fingre med dennes ( og lignende trådes ) brug af SP. Lån af dispotion, står der, til inspiration, eller ... -
Fortolkning
ForumindlægHej alle Nogen, der vil være sød at forklare mig, hvad dette digt (vedhæftet) handler om, for jeg er helt blank? Jeg er godt klar over, det er religiøst og kristent, men mere kan jeg ikke sige.. Jeg er lidt på bar bund. Håber, jeg kan få ét konkret (ville selvfølgelig også være dejlig med flere)... -
SSO - raketfysik
ForumindlægJeg skal her til jul skrive SSO i fysik og har valgt emnet raketfysik. Er der nogle af jer som har erfaring i dette eller bare nogle gode ideér. Jeg har bygget en vandraket som jeg vil skyde af, og så filmer jeg affyringen og ved hjælp af et program der hedder Logger Pro kan jeg analysere bevæge... -
KRYPTOLOGI UNDER 2. VERDENSKRIG
ForumindlægHej alle, Jeg søger inspiration til problemformulering til min kommende SRP-opgave. Hvad jeg har kunne finde frem til ind til videre, er at problemformuleringerne oftest er noget lignende: Hvad betød enigmakoderne for slagenes gang under 2. verdenskrig, osv..... Jeg søger derimod noget der e... -
Cand. merc. og cand. oecon. opstart af firma
ForumindlægHej Alle Der er lang tid til min videregående uddannelse, - jeg går i syvende klasse - men jeg leger lidt med tanken om at tage cand. merc. eller cand. oecon. på universitetet. Hvis man er interesseret i at opstarte og lede en virksomhed, hvilken af disse retninger er da bedst? Jeg ved, at man k... -
Middelalder
ForumindlægHej, Vi er igang med et projekt, hvor bl.a. middelalderen indgår. I den forbindelse har jeg fået til opgave at lede efter en ridder der angiveligt skulle have deltaget i en omfavnsrig pilgrimsrejse. Hans navn skulle være Casper Maach.Jeg synes ikke det umiddelbart lyder som en normalt middelalder... -
Dansk - Terminsprøve
ForumindlægJeg har dansk terminsprøve i morgen (Det haster) Hvordan kan man "forberede" sig ? Nogle ideér til at få angsten væk ? Har i forslag til, hvaad emnerne måske er ? Tak på forhånd -
Hurtig rettelse??
ForumindlægJorge es un hombre y tiene vienteuno años. Quire mas carme buscar una novia. Por el momento no tener suerte. Dice los rockeros agarrarse todos las chicas. En una parque en Barcelona encuentros una chica de blonde, que encantarle a alguien. Es tener interés sobro todo por la chica con la tordillas... -
Oversættelse, en der vil rette? :)
ForumindlægJep, vi skulle skrive om et kunstværk og nogen bygninger, i nutid. Er stadig på mit første år, så det er nok ikke helt rigtigt alt sammen, men hvis nogen vil lige tjekke de væsentlige fejl ud ville det være fedt :) 1: Je pense que l’arc –en-ciel panorama qui est construit par ... -
Problem med oversættelse
ForumindlægHej SP Jeg har en aflevering for, og i næsten alle sætningerne indgår "at være handikappet" eller "hun er handikappet" + de står i bisætningen. Hvordan oversætter man det? I teksten ”Ich bin ein Contergan-Kind”kan man læse, hvordan det er at være handicappe... -
Svimmelhed
ForumindlægJeg har i læseferien oplevet flere perioder med svimmelhed. Jeg er besvimet to gange og bliver nærmest svimmel hver gang jeg rejser mig fra siddende og liggende tilstand. Det sortner og jeg kan ikke finde rundt før der er gået 5 minutter.Tror I det har noget at gøre med, at jeg sidder så meget ne... -
Spændende emner
ForumindlægNogen der kan anbefale et biologi emne, som jeg kan skrive om i SSO? -
Mcdonald
ForumindlægI dag var jeg i Mcdonald sammen med vennerne. Kan i så gætte hvad der var i min burger??????????????????????? En billle, fuck det var ulækkert. Jeg kunne ikke gøre andet end at smide den ud og skride. Andre vil måske klage+???? Hvad synes du? Spiser du i MC. -
HARVARD, YALE EL. ANDRE - OPTAGELSE!!!
ForumindlægHejsa alle... Jeg er 1. årsstuderende på HA (kom.) (erhvervsøkonomi og kommunikation) på CBS (copenhagen businnes school). Jeg har lieg afslittet 1. semester. Vi skal på studiet normalt på udveksling i 5 semester... men vil allerede gerne høre hvad der egentlig er af muligheder... og hvor vigti... -
Er det metonymier?
ForumindlægEr der nogen som kan klargøre om der er tale om metonymier i disse linjer: "jeg synes hun gjorde lidt meget ud af at kvidre" "hans stive puds og hendes hvide skrud" "han fik farve i kinderne" "de lyste op ved udsigten til noget at lave" Håber nogen kan...
