Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 18781 til 18800 af 23489
-
oversæt
ForumindlægHej.... er der nogen der kan oversæt det her til tysk,for migHej…Jeg hedder ----, og er 14år gammel. Jeg bor i Danmarks hovedstad købehaven. Jeg gå i 8a tinderhøj skole. Min tysk lære hedder Conni . i min klasse er vi ca. 21 elver tror jeg. Jeg kommer selv fra Afghanistan, jeg boede i Danmark ca... -
Plzz help mee!!
ForumindlægEr der nogen, der vil se dette stykke igennem for fejl:>>The sun was shinning on my brown skin, but no matter how much it tried, it couldn’t change my mood. I took a deep breath and locked up the door. Then I walked in to the cottage to place the luggage on the dusty floor. The couple follo... -
Gnidningskoefficient - HJÆLP
ForumindlægHej alle Jeg er ved at lave min fysikrapport til i morgen har lige et lille spørgsmål: Jeg har en forsøgsopstilling, hvor en vogn står på et bord, og trækkes af et lod som hænger ned. m(vogn)= 4,02 kg Den aflæste friktion på en (mlod, Fres)-graf er 0,4 N. Nu vil jeg så gerne ber... -
MENNESKET I RUMMET - Produkt hjælp
ForumindlægHej allesammen. I uge 5 har jeg projektuge på min skole og vil allerede begynde at forberede mine ting i god tid, altså ligge en god plan for hvordan jeg vil udnytte den uge. Jeg er dog rendt ind i et problem. Jeg har en ide til et mugligt produkt, men ville godt høre om der skulle være en herin... -
Er du HTX'er,HHX'er, STX'er eller EUX'er... Så har jeg brug for DIN hjælp
ForumindlægTil alle som har venner i deres netværk der går på ungdomsudd. ? Jeg har en undersøgelse i gang om studievalget unge på ungdomsuddannelser og mangler respondenter. Undersøgelsen må MEGET gerne deles i jeres netværk. Jeg har brug for ALLE de svar jeg kan og håber du gider bruge et par minutte... -
oversættelse
ForumindlægNogen der vil være sød og kigge den igennem for fejl? den skal afleveres idag inden kl 22.00. tak på forhånd for hjælpen, ;) Rosa L.Parks var 4o år gammel,da hun en dag i 1955 satte sig ned bag bussen i Montgomery på vej hjem fra en dags arbejde som syerske i en af Alabamas tekstilfabrikker. Ved... -
Oversættelse! Help please...
ForumindlægHjæple til en oversættelse! Please I 1620 blev de første negre sejlet til staten Viriginia på Amerikas østkyst af hollandske købmænd.I det 17. ,18., og 19. århunderede blev store laster af afrikanske negre, mænd, kvinder og børn sendt over Atlanterhavet. Mange døde på grund af de umenneskelige f... -
Humanistisk Informatik -> Cand. Merc.
ForumindlægHej Jeg overvejer at læse Humanistisk Informatik i Aalborg, da jeg er meget interesseret i kommunikation. Jeg er også meget interesseret i ledelse og organisation, men her ville det være en større fordel for mig at vælge en HA Almen uddannelse fx i Herning ved Aarhus Universitet eller Aalborg... -
BÆREDYGTIGT ENERGI ELLER VEDVARENDE ENERGI? BIOLOGI - HEEEEELPPP
ForumindlægHej allesammen. Jeg har bare et par spørgsmål omkring bæredygtigt energi... Altså når jeg læser på hjemmesider om det står der at bæredygtigt energi er det sammen som vedvarende energi. Andre steder står der at bæredygtigt energi produceres ved hjælp af vedvarende energi. Min lærer fortæller mig... -
transitiv, refleksiv og komplet
ForumindlægJeg er ved at tage et lille økonomikursus, og vi skal åbenbart lære lidt om relationer, om de er transitive, refleksive eller komplette. Vi har defineret transitiv som : x>=y og y>=z da er x>=z. hvor >= betyder bedre end eller lige så godt som. Hvis x>=x er den refleksiv , og vi ha... -
HG1 - kreditinflydelse på budgetteret balance
ForumindlægHar følgende 2 opgaver jeg er meget i tvivl om: Opgave 1: Vil det at du sælger dine varer med 1 måneds kredit, få indflydelse på følgende poster i den budgetterede balance? a. Din egen kapital? b. Dine likvide midler? c. Dit varelager? Opgave 2: Hvad er fordelen ved at foretage varekøb på kr... -
Tysk aflvering (Haster)
ForumindlægHej.. Jeg skal aflevere denne lille oversættelse i morgen (1. lektion). Jeg er rimelig dårlig til tysk - er der nogen der lige vil kigge den igennem? Die Geschichte handeln von einer Familie, das umzieht zu einer teuer Wohnung. Ihrer alt Nachbarn sind sehr hilfsbereit, aber die neue, vornehm Na... -
5. sang Zeus og Athene
ForumindlægHej.. I starten af femte sang befinder vi os i Olympen, hvor Athene igen hædre Od og kritiserer at folk tilsynenladende har glemt deres konge (Od). Athene gentager Od's bøvl med at komme hjem og fortæller at hun har klaret sin mission om, at hun vil i forklædning af Mentes aktiverer T og send... -
opgave 7029 Sandsynlighed.
ForumindlægHej Jeg har en lille problem med at løse følgende opgave "Et firma producerer en bestemte typer komponenter[...]. Komponeneterne produceres på maskinerne A, B og C der producerer hhv. 60%, 25% og 15% af den samlede produktion. Det viser sig at 20% af A's, 15%af B's og 5% af C's p... -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHey Nogle som vil kigge dette lille spanske stykke igennem for fejl? Har desværre ikke den danske tekst på Pc.. Eufemia no vive a casa con su padre, Hilario, porque vive en La Playa Ventanilla, que esta trece kilómetros de Tonameca. Eufemia alquilla una habitación con señora Gavina. es barato. ... -
Ældre tekster med gammelt sprog
ForumindlægHej. Jeg har i dag udtrukket et fordybelsesområde til 9. klasse dansk mundtlige afgangsprøve. Emnet blev "Ældre tekster med gammelt sprog", så det er egentlig både digte, tekster osv. Mit spørgsmål er om I kender nogle digte/tekster osv., som ligger lige til højrebenet - som kan vær... -
Faktorisering af polynomier
ForumindlægJeg sidder med et lille problem ang. faktorisering af polynomier. Jeg tror jeg simpelthen har stirret mig blind på det, da alle tekster jeg har set, som omtaler den omskrivning jeg er i tvivl om, blot udfører den uden yderligere kommentar. Det relaterer sig om Eulers løsning på Basel-problemet. ... -
Mekanik: Rotation
ForumindlægHej! Først og fremmest ville jeg høre, om der er nogen der har et forslag til supplerende stof til Fysik 2 på KU? Jeg har nemlig nogle problemer med at få helt fat i, hvad det egentlig er, Jens Martin Knudsen og P.G. Hjorth mener i Elements of Newtonian Mecanics. Jeg kunne godt tænkte mig en bo... -
SRP karakter modtaget - Irritereret!
ForumindlægIgår modtog vi på vores skole karakteren for SRP. Jeg fik et 4-tal, hvilket jeg blev meget skuffet over, da jeg helt klart selv mener, at opgaven klart er til 7 eller derover. Jeg har ikke snakket med nogle af vejlederne endnu, men næste gang jeg ser en af dem vil jeg klart spørge, hvad problemet... -
Robotter og indlejret programmering
ForumindlægEn hel dag med Robotter og indlejret programmering. Går du med en lille programmør i maven, afholdes der torsdag d. 20. november 2008 Windows Embedded European Tour. Arrangement fokuserer på robotter og indlejret programmering. Der kommer talere fra Microsoft, Lego, DTU RoboCup, RoboCluster og I...
