Søgning på: engelsk brev. Resultater: 18821 til 18840 af 25907
-
En Optagelsesprøve
ForumindlægHar lige fem spørgsmål ang. Optagelseprøve Hvordan er det en optagelsesprøve fungere? Er det kun skriftligt? og foregår alle prøverene på en dag, og hvilke fag er det man skal op i? Hvad skal snitet være, for at de kan sige at man er egnet? -
Hvad hedder det grammatisk?
ForumindlægHey, jeg her 7 sætninger som jeg har rettet, men har svært ved at forklare det rent grammatisk, som jeg håber i kan hjælpe med. De oprindelige sætninger: 1. Would you mind to tell me where you have been? 2. The driver must be someone which knows the area well. 3. I am better at Spanish then you ... -
Hvor mange sider skal en opgave være, før man laver en forside?
ForumindlægHvor mange sider skal en opgave fylde, før man laver en forside? -
Closed-form expression?
ForumindlægHej, Hvad er den danske betegnelse for "Closed-form expression"? Eksisterer det? Tak på forhånd. -
Samme betydning?
ForumindlægHej folk :D Betyder fremstilling og produktion det samme? Hvis nej, hvad er så forskellen? :-) -
Hårdt
ForumindlægHej--Jeg skal på HH efter sommer, og kunne godt tænke mig at høre, hvordan det er, og om man overhovedet har en fritid/liv! når man går på skolen, altså hentyder til lektier. -
Eksamen
ForumindlægJeg afslutter billedkunst og musik i år, er det muligt at finde ud af hvor stor sandsynlighed der er for at komme op i en af de to fag?Passer det at jeg skal på i 0-1 mdt. eksamen i år? -
Hjælp haster Fysik
ForumindlægHeej allesammen. sidder med en fysik opgave, som jeg håber i kan hjælpe med (; opgaven: forestil dig, at man har opdaget en type Ia supernova i en fjern galakse og målt den tilsynladende lystsyrke til ; 1,1 * 10^-14 W/m^2. efter at have fulgt lyskurven i nogle uger beregner forskerne sup... -
Problem :(
ForumindlægJeg har et stort problem. Jeg vil gerne søge HF, jeg spurgte min klasselærer om jeg kunne klare HF han sagde det kan du sagtens. Derefter gik jeg til min studievejleder og han sagde at jeg skulle have 0 i fravær for at komme ind på HF. Derefter gik jeg tilbage til min klasselærer han fortalte at ... -
Psykologi imod din klasselærer
ForumindlægKan man ikke bruge nogen psykologiske metoder, til at ens lærer får et godt indtryk af en selv, og kan skaffe sig nogen bedre karakter. Var bare nysgerrig, ikke andet :) -
mundt. eng. - MACBETH?
ForumindlægHvordan griber man et uddrag fra MacBeth an til eksamen? -
Gode links til tysk
ForumindlægOpgavesæt www.finnjo.dk har samtlige opgavesæt fra 1997-2006 A- og B-niveau Hjemmesiden indeholder også gode arbejdspapirer for tysk grammatik - alle temaer, som er relevante på A-niveau, vil være at finde på hjemmesiden. -
Sætningsanalyse
ForumindlægKan nogle hjælpe mig med, at analysere følgende sætning? Wie heisst der junge Mann, der dort mit der älter Dame spricht Det er bisætningen jeg hovedsageligt har problemer med -
Aktionspotentiale og depolarisering
ForumindlægHej! Jeg er virkelig i tvivl omkring, hvorfor depolarisering sker. Stimulus modtages - kan have forskellig "styrke" --> Na^+ kanalerne åbnes (pga stimulus) --> influx af Na^+ ioner --> Vm stiger (dvs. depolarisering, hvor elektrisk potentiale i cellen stiger i forhold til ude... -
oxford og cambridge
ForumindlægHej.. Hvor kan man så hvor mange karakter man skal have for at læse jura på oxford og cambridge i England? Jeg har været inde på deres hjemmeside, men kunne ikke se hvor adgangskravene var.. hilsen mikala -
grammatik
Forumindlæghej, jeg har en opgave for hvor jeg skal rette en hel masse sætninger hvor der er én fejl i hver, dog er der et par stykker jeg ikke helt kan få øje på fejlen i, nogen der evt kan hjælpe? Vi skal bruge fagtermer som fx genitiv og forholde os til den sætning som vi undervejs arbejder med, altså at... -
ich habe ein? problem :)
Forumindlægsidder fast i endnu en sætning jeg ikke kan få oversat fra tysk til dansk!! sætningen ser således ud Vater, das erste Reis, das Euch auf Eurem Heimweg an den Hut stösst, das brecht für mich ab. jeg har oversat den således: Far, den første rejse, der Jer på Jeres hjemvej støder på sukkertoppen, ... -
HTX, nej tak!
ForumindlægHej. Ja, som overskriften henviser til, omhandler dette indlæg forkert valg af studieretning. Jeg er en 18 år dreng/mand (snart 19). Er lige startet op på mit andet år på HTX. Jeg er igang med 'teknologi' linjen, hvor jeg er kørt rimelig fast (var allerede vildt træt af det efte... -
A,B & C-FAG
ForumindlægHej! Jeg har fået at vide, at man på gymnasiet, kun har C-fag (undtaget idræt) i det første år, B-fag i to år og A-fag i tre år. Det er vel rigtigt? Men så har man jo faktisk "kun" 4-5 fag i 3.G? Eftersom man har 4-5 A-fag? Kan det passe? Tusinde tak for alt hjælp der må komme! -
fejlsætninger
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at finde fejlen i følgende sætninger: 1. The Danish government is confident that the is a lot of people who will opt for space tourism. 2. The birth of Prince George was an exciting news in the royal family this year. 3. With tears in her eyes enjoyed the mother her da...
