Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 18861 til 18880 af 42938
-
Formelsamling - til alle der har matematik!
ForumindlægHej alle brugerer som går på gymnasiet. Jeg er ved at lave en formelsamling med en masse små huskeregler og har tænkt mig at ligge den op på nettet og linke til den. Er der noget I vi have med? Indtil videre har jeg: - potensregneregler - kvadratsætninger - løsning af andengradsligning (ved brug ... -
HTX - for teknisk?
ForumindlægHej allesammen Jeg overvejer hvilket gymnasium jeg skal gå på og valget er kogt ned til to forskellige: HTX og STX. Jeg har lige været på besøg begge steder og syntes at HTX var for vildt, men jeg har en betænkelighed. HTX reklamerer konstant for hvor praktiske de er og hvor mange fysiske eksper... -
Kan ikke se Censor ??
ForumindlægHvor bliver Censoren af ? Jeg har haft prøver i de to dage. Men har ikke mødt censorne endnu?? Hvordan kan det være? -
Translokation
ForumindlægHalløjJeg skal til translokation på fredag, 9. klasse.- Hvad står der i eksamensbeviset? Kan jeg for eksempel med en slettelak ændre én karakter?Det er ret vigtigt. -
som engelene flyver?
Forumindlæghej,, jeg ville lige spørger om er der nogen der har læst novellen.. Som englene flyver.. for jeg skal afl en stil her på fredag. og har ikke helt forstået opgaven.. Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe... På forhånd tak:::::)))) Malika...:) -
Synopsis.. Må man gerne læse dele af sin synopsis?
ForumindlægDet som man har skrevet i synopsis må man gerne sige det? eller skal man lave det hele om? -
hjælp mig!
ForumindlægJeg har et problem, og jeg er så nede over dette.. Jeg går i 2g- og har lige fået karakterer for halvåret. Mine karakterer er over al forventning gået DÅRLIGT. Og jeg ved dælme ikke hvordan jeg skal tage det. Før karaktergivningen snakkede jeg med lærererne om hvorfor de har givet mig det de ha... -
giv reaktionsskemaer
Forumindlægkan i give mig nogle opgacer til reaktionsskemaer er ikke god tildet -
11. september 2001
Forumindlæghej allesammen jeg skal have projektopgave om 11. september 2001, og jeg skal lave et produkt. Er der nogen der har en idé til hvad det kunne være? på forhånd tak -
Andengrads og cos
ForumindlægHej. Nogen der ved hvornår man bruge cos og andengradsligning sammen når man skal beregne sider/vinkler? På forhånd tak. -
Korrekt?
ForumindlægJeg har også brug for lidt respons på en oversættelse jeg har lavet fra dansk til engelsk. Orgiginal tekst: Da krigen begyndte, var det sydstaterne, der vandt de fleste slag, fordi de havde de bedste generaler og de bedste soldater. Men på grund af nordstaternes store befolkningstal i forhold ... -
Useriøs i folkeskolen
ForumindlægJeg står nu her som 20-årig uden uddannelse. Jeg har til daglig et, uafaglært ekstremt kedeligt monotont arbejde. Dette har fået mig til at fortryde min mildest talt skandaløse arbejdsindsats i folkeskolen, og jeg vil derfor gerne i gang igen. Min umiddelbare idè var at starte på HF, men jeg tvi... -
Løsning til differentialligning
ForumindlægJeg integrerer funktionen og får Så jeg får løsningen til Føler ikke at det er helt rigtigt.. Forhåbentlig nogen der kan hjælpe -
Gratis lektiehjælp tilbydes
ForumindlægTilbyder lektiehjælp i forskellige fag (fx historie, dansk, old, religion, samf, lidt filosofi og måske andet) på både folkeskole- og gymnasielt niveau. Har fået 12-taller i alle de ting, på nær filosofi som jeg ikke har haft som fag, men har brugt tværfagligt i bl.a. AT og andre opgaver. Kan ogs... -
operatorer - kvantemekanik.
Forumindlæg<span style="font-size:7.5pt;font-family:Verdana; color:#26353F">Jeg har lidt problemer med fuldt at forstå dette emne fuldt ud. </o:p> <span style="font-size:7.5pt;font-family:Verdana; color:#26353F">Jeg kender naturligvis godt teorien bag 'Commuting ope... -
Reklame
ForumindlægNogen, der har et forslag til en god trykt reklame, man kan analysere? -
Medicin Studiet - Optagelse ? HJÆLP !
ForumindlægHej allesammen, har virkelig brug for hjælp og respons. Jeg går på gymnasiet lige nu, er midt i 2.g. og har et snit på ca. 8 (ny skala). Hvilket er ret lavt iforhold til hvad det kræves. for at komme ind på studiet idag (kvote 2 = 9,7 i karakter ) Min største drøm har altid været at ville ind på... -
Hypotenusen --> retvinklede trekanter
ForumindlægHej Hvad menes der med Inddrag formler for cos, sin, og tan i retvinklede trekanter, hvor hypotenusen ikke er 1. Er det, fordi der er en regel for, hvor hypotenusen ikke er 1, eller ? På forhånd tak! -
Støkiometriske koefficienter
ForumindlægHvad er forskellen på støkiometriske koefficienter og de koefficienter vi har i et afstemt reaktionsskema? -
Forklaring søges til "når x går mod 0" i differentialregning.
ForumindlægHej med jer :) Jeg har lidt problemer med at forstå to begreber i differentialregning på mat B niveau. Jeg håber nogle kan komme med en forklaring til mine spørgsmål. Jeg har kigget herinde efter svar, men de svar var ikke helt forståelige for mig. 1) Dette spørgsmål er særlig vigtig for mig at ...
