Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 18881 til 18900 af 63056
-
Kort stil - ret - hjælp - ideér
ForumindlægDette er en engelskstil, hvilken skal afleveres fredag. Den er skrevet ud fra mit yndlings kapitel i en bog kaldet "Rebuilding Coventry" (skrevet af Sue Townsend). Jeg kunne så godt tænke mig, at nogen ville læse denne korte stil igennem og hjælpe lidt med kompositionen af sætningerne o... -
engelsk oversættelse rettes
Forumindlægjeg har oversat en dansk tekst til engelsk og det handler om førnutid. i skal bare skimte den igennempå forhånd takDear father and motherI have just read your letter. I am sad of that hear that dad have broken the leg, and that is terrible that peter is gone to prison. I hope not that there is ha... -
Idiom (faste udtryk) og rettelser
ForumindlægHej Hjælp til en engelsk aflevering: 1) Indsæt det korrekte idiom a) You did very well today. You all deserve a ..................... . (pat on the back/ storke on the hair/ chip on the shoulder) b) I am quite sure I have heard his name before. It is just on the .................. of my... -
Engelsk --> haster
ForumindlægSkal aflevere engelsk stil i morgen som kommer til at tælle en stor del af vores næste standspunktskarakter så jeg må jo hellere lave en ordentlig stil ;)Sidder lige og retter men der er et par steder jeg syntes lyder forkert. Håber nogen gider kigge på det så jeg slipper for at rode mere rundt i... -
Lille oversættelse
ForumindlægHej,Er der nogen, der gider hjælpe mig med følgende lille stykke. Er ikke sikker på, om det er rigtigt..."I årene 1820-1932 udvandrede mere end 300.000 danskere til Amerika. Der kunne være mange grunde til, at unge mennesker følte sig fristede til at forlade deres land. Men de måtte træffe e... -
oversættelse
Forumindlæghey, er der nogle der vil se denne oversættelse igennem, så ville det være nice. 1.Han ønsker, at du gør det så snart som muligt He wishes that you do it, as soon as possible 2.Din datter er i telefonen. Hun vil tale med dig You’re daughter is in the phone. She would like to talk to you 3.I ... -
oversættelse
ForumindlægMan mente , da institutionerne blev grundlagt i midten af 1800- tallet , at man ved at udsætte pigerne for ydmygelse og afsavn rensede dem for synd og vaskede dem lige så hvide som de lagner de skrubbede .Paradoksalt nok gjorde man dem en tjeneste: I livet efter døden ville de ikke komme i helved... -
Er der en som vil tjekke min opgtave!!!
ForumindlægSpread Your legs, and Smil Spread your legs and smile is about a guy who tells about his experiences as a frequent fliers. He has been a frequent flier since his was 6 years old because his parents choose to put him in a boarding school. He tells us about how the security check has gone to far... -
Rettelse a stil
ForumindlægJeg ville blive rigtig glad hvis i gider kigge den igennem.. :o) The story “Abduction” takes place in Manchester in London in England Ann has a lot of success, she has a happy family, a good career with a job she really loves. She doesn’t really missing anything. But it is like Ann loosing herse... -
En der kan hjælpe mig med SRP
ForumindlægHej :) Jeg er en pige på 19 år og bor i kbh. Jeg har prøvet at finde en privatlærer til at hjælpe mig med min SRP, men har ikke kunne finde nogen. :/ Jeg ville spørger om der ikke er nogen herinde, som kan hjælpe mig med at lave min SRP ? vi begynder med SRP tordag i uge 49 og hen til uge ... -
Differentialregning + studie. Hjælp!! Det haster virklig
ForumindlægHey allesammen. Jeg er virklig på bar bund! Jeg er igang med min studieretningsopgave i MAT(A) og Fysik(B), der omhandler; Faldende muffinforme. Hvor jeg selvølgelig skal redegør for forsøget, men også hvordan forsøget hænger sammen med differentialregning. Jeg skal differentiere i hånden; f1(... -
Prøve på 1. år
ForumindlægHej allesammen, jeg går i 1.g på gymnasiet, og har nogle spørgsmål vedrørende eksamen. Min studieretning er således at jeg har matematik på C og fysik på C. Jeg har fået mig fortalt at alle de fag man har på C SKAL afsluttes det første år, er det korrekt? Ellers har jeg hørt noget med at der er 9... -
studieretning STX
ForumindlægHej. Jeg skal starte på STX efter sommerferien. Normalt får jeg 7 eller over i matematik. Jeg har tænkt mig at vælge den studieretning, der hedder: Bioteknologi A, Matematik A og Fysik B. Jeg har hørt at matematik på A niveau er svært... -
kvote 2 -snit
ForumindlægHej. Jeg overvejer at søge ind på medicin på AU via kvote 2. Så vidt jeg ved så kigger de på ens snit i følgende fag (jeg blev færdig på stx i 2009) : Dansk AEngelsk BMatematik AFysik BKemi B eller Bioteknologi AMit spørgsmål er så om hvis jeg f.eks. tager matematik (jeg fik 10 i gymnasiet både ... -
Resonans & stående bølger
ForumindlægHej alle, håber der er nogen der kan hjælpe mig med noget bølgeteori (mest omkring lydbølger..) I følge linket: http://www.toender-gym.dk/mbs/fysik/ntnujava/waveSuperposition/waveSuperposition.html bevæger en stående bølge sig op og ned. Så der er ikke resonans.. så vidt jeg forstår? Kun konstruk... -
Nægter at være syg
ForumindlægHey drenge og piger, Har været til terminsprøver de sidste to dage og jeg skal igen imorgen og de følgende 2 dage, jeg har siden igår haft det meget sløvt og det går helt galt nu, jeg nægter simpelthen at melde mig syg til terminsprøverne så derfor vil jeg spørger om der nogen der har nogle fant... -
Nogen der har skrevet et essay: What he was like.
ForumindlægHej :) Er der nogen herinde som har skrevet et essay som hedder What he was like :) Ville nemlig gerne have hjælp til at komme igang med den, men jeg forstår den ikke helt. Kram Julie -
Lommeregner Tl-34 2
ForumindlægJev vil gerne sælge min lommeregner Tl-34 2(altså romertal 2...ved ikke lige hvordan man skriver det på computeren)Den koster 150-200 kr. -
Brug af professor i SSO
ForumindlægHejsa allesammen!Jeg sidder og skriver SSO i denne uge. Er der nogle som kan fortælle mig, om det er lovligt at få en professor ved et uni. til at læse min aflevering i gennem og måske komme med rettelser? Det er vel ens om man får sine forældre til det eller en professor?!?!Hjælp...!/gardengate -
Brug af Psykologi som enten samfunds - eller naturvidenskabeligt fag.
ForumindlægJeg står og skal skrive AT med fagene psykologi og dansk, men da dansk dækker humaniora fakultetet, er jeg nød til at vide hvordan psykologi skal bruges når det skal fungere som enten det samfundsvidenskabelige eller naturvidenskabelige fag, da det hører ind under alle tre fakulteter. Jeg har pr...
