Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 19021 til 19040 af 176853
-
angående Engelsk eksamen (HHX 2. år)
Forumindlæghey...jeg har lige været til eksamen i engelsk. Det skal lige nævnes at jeg går hhx 2.år!jeg synes at emnet i år var forholdsvis nem at gå til...hvad synes i andre? jeg vil bare lige dele nogle med meninger med jer.. c";) -
Hvordan kan jeg blive god til apla inden eksamen?
ForumindlægKan virkelig ikke finde ud af apla, (Syntaktisk analyse, Morfologi, Latin), vi skal op til eksamen her snart, og vi har næsten ikke flere moduler, hvor er de bedste hjemme sider hvor jeg kan lære det etc, er virkelig desperat efter ikke at dumpe, tak! :) -
Hvad vælger i af fag og underemne til AT eksamen? :o)
ForumindlægHey people! Jeg er lost, kan ikke finde ud af hvilket fag og hvilket underemne jeg skal skrive om i AT synopsen til eksamen... Hovedemnet er som bekendt "Fremtid - visioner og forudsigelser"! Hvad vælger i af fag og underemne? :o) //Rikke -
Haster!!!! brug for Lidt matematik hjælp!!!!!!! (STX 1.g - Mat niveau A)
ForumindlægHej, jeg har lidt problemer i matematik, kan slet ikke finde ud af de her opgaver, håber nogen har lidt tid til at hjælpe mig. Dey handler om Trigonometri. Opgave 1) Trekant 'ABC' er retvinklet med C = 90 grader. Beregn de manglende sider og vinkler, når: A = 43 grader og c = 34,9841 B = ... -
Hvilke sider kan længden a få?
ForumindlægHej, Sidder fast i denne opgave: Hvilke sider kan længden a få? Mit svar er vedhæftet og opgaven kommer i næste indlæg Tak på forhånd. -
Mat. mundtlig eksamen b-niveau sheiBe
ForumindlægHej studie-venner! Jeg står lidt med halsen i galgen, da jeg skal op til matematik-eksamen her på onsdag. Jeg er ikke den skarpeste i matematik, lad det være sagt med det samme, men jeg gør et forsøg. Håber I vil være behjælpelige med at svare på de spørgsmål, jeg har til de 15 eksamensspørgsmål... -
Platonisk dualisme?! PLEASE HJÆLP, eksame imorgen
ForumindlægHvad er platonisk dualisme? Hvad betyder det? Jeg skal bruge det i en sammenhæng med "Om staten - Scipios Drøm" :( Hvis i ikke kan finde en sammenhæng, og kun kan svare på hvad platonisk dualisme er, er det selvfølgelig også FINT!!!!! Please hjælp.. -
Fedtstoffer i biologi C-niveau, eksamen
ForumindlægJeg har et spørgsmål om fedtstoffer og hvad de går i kroppen, den første sætning lyder "fedtstof er livsvigtigt for cellerne som byggesten og velegnet som energireserve i fedtcellerne" men, hvad menes det med sætningen "Det giver kroppen noget at stå imod med ved sygdom, gravidit... -
koordinatsæt til projektionen af vektor PQ på vektor a
ForumindlægHjælp Hvordan løser jeg denne? vektor PQ = (17 ; 6) vektor a = (4 ; -3) Bestem koordinatsættet til projektionen af vektor PQ på vektor a. Så langt er jeg kommet: Jeg gøre brug af formlem vektor PQa = ((vektor PQ gange vektor a)/(l vektor a l i anden)) gange vektor a dvs. (((17 ; 6) gange (4 ; -3)... -
Hjælp til forståelse af kongruens sætning: a ≡ b ( mod n)
ForumindlægHej jeg sidder og skriver SRP om kryptering og er igang med at skrive om modulær aritmetik kongruenser. Jeg har lige læst at følgende sætning a ≡ b ( mod n), betyder at a/n og b/n vil have den samme rest. Jeg forstår det ikke helt, når jeg prøver at replikere dette, kan jeg ikke altid få d... -
Vektor a og b er bestemt ved koordinatsættene
Forumindlægvektor a = (3t /2) og vektor b=(7/-8t+2) Bestem vektor a•b udtrykt ved t. Bestem tallet t, således at de to vektorer bliver ortogonale. Hvordan gør man lige det i hånden? -
Teknologi A & Idehistorie B - KUNSTIG INTELLIGENS
ForumindlægHej Jeg har valgt AI som overordnet emne til SOP i fagene Idehistorie B og Teknologi A. Jeg ville så høre om i havde nogen bud på et problem eller område som jeg kan lave opgaven om. Er lidt tom for ideer -
Hvorfor formlen b*c*sin(A)?
ForumindlægHej! Hvorfor kan formlen b * c *sin(A) kan bruges til at finde arealet for vilkårlige trekanter? Og hvordan kan man evt. bevise det? -
gør rede for hvad tallene a og b betyder
Forumindlægtror jeg har rimelig styr på opgave a, men b og c tilgængæld. -
ek
Forumindlægjeg sidder og tænker på kemi eksam jeg har ingen idé om hvordan det kan være, bliver der stillet nogle spørgsmåle eller hvordan....? er der nogen der kan bare give mig en ide om det? tak på forhånd -
MUSIK EKSAMEN - MICHAEL JACKSON NUMMER!:O
ForumindlægHejsa. Jeg har trukket musik c-niveau til eksamen i år. Jeg ved, at jeg kan trække et Michael Jackson nummer til eksamen, fordi vi valgte at analysere hans nummer "Black or white" i forbindelse med et musikprojekt. Jeg vil derfor høre, om der var én der kender et nummer af Michael Jacks... -
Hvordan finder jeg y=b*x^a ?
ForumindlægHej SP.Dk Hvordan finder jeg y=b*x^a udfra to punkter? De punkter jeg har er : (0,1 ; 3500) og (10 ; 34) Jeg har prøvet nu flere gange, men jeg kan ikke komme til en brugelig løsning. På forhånd tak Janus -
bevis om at a_n er absolut konvergent
ForumindlægHej, jeg er gået lidt i stå i denne opgave jeg har sat opgaven op som et billede, se venligst. jeg ved at hvis en række skal være absolut konvergent skal leddene vre konvergente og positive. jeg ved også at leddene er ikke lig 0. så dvs jeg skal kun vise at a_n er positiv. -
Biologi vs. Mat på A niveau i gymnasiet?
ForumindlægHej alle! Jeg går i 10. kl. og skal derfor snart til at tage stilling til hvad jeg skal næste år. Jeg er sikker på at jeg vil i gymnasiet (STX), og at jeg vil have samfundsfag på A niveau. Jeg er lidt ordblind og er derfor ikke super god til sprog. Jeg overvejer lidt følgende gymnasier og studie... -
24 timers eksamen på B [samfundsfag]
ForumindlægHej derude.. jeg skal op i en 24 timers prøve og tænkte på om der ikke er nogen der vil dele deres måder, at gribbe det and på. Mit emne hedder KRIMINALITET I DANMARK. Jeg har fået udleveret en masse bilag. Det er en masse artikler fra forskellige aviser hvor temaet er kriminalitet. Derudover har...
