Søgning på: engelsk brev. Resultater: 19101 til 19120 af 25907
  • Hurtig hjælp til en retning af lille opgave

    Forumindlæg
    Skal bare ha den rettet. Det er ikke så langt.
  • forskelle mellem Novel og short Story

    Forumindlæg
    Hej.-. hvad er forskel mellem Novel og short story?... har også anet spørgsmål,...hvodan siger man at hovedperson er Jeg fortæller.... tak på forhånd...
  • Jokes!

    Forumindlæg
    Heey ! Mangler fysik eksamen og så er der sommerferie! jeg tænkte at jeg ville fyre nogle jokes af til eksamen, SELVFØLGELIG KUN HVIS DET GÅR GODT.. så tænkte om der ikke var nogen der havde nogle fysik/kemi jokes i ærmet? :b må meget gerne berører disse emner: - Syre, Baser og Neutralisation....
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Når man får 02 på gymnasiet er det altså 2? også mit andet spg. Når man skal beregne karakter på gymnasiet og man har fået 02, skriv man så 02 eller bare 2? Samt dividere du med antal fag, eller tæller man mundtlige og skriftlige karakter sammen? På forhånd tak.
  • 1-årig HF - adgangsgivende?

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på om I mener man kan tage sig en 1-årig hf der vil være adgangsgivende til en videregående uddannelse, eller om sådan et kort forløb alene er beregnet til supplering? På forhånd tak. Kærligste hilsener ¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o
  • Højre-venstre-skala er yt

    Forumindlæg
    Den gamle højre-venstre-skala fungerer ikke rigtig. Jeg har derfor selv opfundet en bedre model til at beskrive, hvor partier ligger henne. http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=13185
  • Fjollebilled/kaosbilled

    Forumindlæg
    Jeg skal op i 3.g efter sommerferien, og min klasse kommer så til at hedde 3.M. Er der nogen, som har nogle forslag til hvordan min klasses fjollebilled/kaosbilled kan se ud? Hilsen Pernille
  • DOWNS MODEL?

    Forumindlæg
    Jeg vil meget gerne have en beskrivelse af downs modellen. Sidder her med en samfundsfagsrapport, og er på bar bund hvad der angår downs!! Håber i kan hjæle hurtigt!
  • sætning oversat korrekt?

    Forumindlæg
    Er der en der vil hjælpe mig med en mini oversættelse? Jeg har følgende spørgsmål i statistik, men er faktisk lidt i tvivl om, hvad det betyder. "The stock exchange on which a company's stock is traded" Er det: Børsen, hvor firmaets varer handles? Eller har jeg helt misset p...
  • korrekt grammatik

    Forumindlæg
    Hvordan vil man kunne forklare denne sætning grammatisk forkert og dermed også hvordan den skal være rigtig grammatik: 5) I was wondering if you could suggest a restaurant there is close to Times Square?
  • fejl

    Forumindlæg
    Hvad er det forkerte i disse sætninger - eller hvordan kan man forklare fejlen/fejlene ?? The lion hurt it's paw i'm gonna see her next week My home-grown tomatos taste really good. There are not any money for food this mounth.
  • Er Obama liberal?

    Forumindlæg
    Jeg har læst flere steder at Barack Obama er liberal, men hvorfor? Jeg ville se ham som en socialist fordi han f.eks. vil sænke skatten i USA. Ved godt man ser anderledes på tingene i USA end herhjemme, men hvad er det der gør at amerikanerne ser Obama som liberal?
  • Enzymer

    Forumindlæg
    Er der nogen der evt. kan hjælpe mig med at forklare enzymers opbygning og deres funktion? :-)
  • geometrisk bevis, polyeder, hutigt

    Forumindlæg
    Jeg går i 1g og skal bevise polyeder geometrisk som en øvelse til eksamen. opgaven består ikke i at finde det geometriske bevis (vilket jo endelig normalt i let) men at kunne redegøre for det på en forståelig måde. Desvære holder vores lokale bibliotek lukket lige nu og skal havde lavet det iløbe...
  • Hvilken sætning er rigitg?

    Forumindlæg
    Hej¨... Hvilken af disse to sætninger er rigitigt, hvis nogen af dem overhovedet er ;-) 1) Der Mann hat sich entschlossen, dafür das deutsche Volk zu hassen 2) Der Mann hat sich dafür entschlossen, das deutsche Volk zu hassen Tror selv, at 1'eren er den korrekte?? Tak på forhånd ;-)
  • kollektive substantiver

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kan forkalre mig det med de kollektive substantiver. Jeg synes det er svært at forstå, der står følgende i min bog: "Hvis man betragter gruppen som en enhed (ental), eller som enkeltindivider (flertal)". Hvad vil det sige at være i en "enhed" og "enk...
  • Litterære ismer

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg har lidt svært ved at skelne de litterære ismer fra hinanden, så ville høre om der var nogle der havde et forslag til hvordan man blev bedre til det?
  • To uddannelser på samme tid

    Forumindlæg
    Kan man godt læse på VUC og sammentidig være igang med en anden udannelse som fx bioanalytiker? Man kan nemlig godt tage fag over nettet på vuc (altså netundervisning) men kan man godt gøre det sammentidig med at man er igang med en anden uddannelse?
  • Raketter og impulsbevarelse

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen som kan forklare mig, hvordan impulsbevarelse hænger sammen med en rakets fremdrift?
  • Karakter tæller kun 0,75?

    Forumindlæg
    Hvad er det for noget pis? Hvis man kun har været oppe i en eksamen i den pågældende, burde den så ikke tælle 1,5? Det "gavner" jo mere dem mere lave karakterer, end dem med høje.