Søgning på: psykologi c eksamen noter. Resultater: 19141 til 19160 af 101533
  • Brøkregning/bevis hjælp!

    Forumindlæg
    Sidder og har bøvlet med en opgaver i et par timer nu, så mon ikke i kan hjælpe:Vis atA/B=C/D og at A/B=(A*C)/B*D
  • Rette trekanter Hurtigt :)

    Forumindlæg
    Hej er gået i stå, håber der er nogen der kan svare på mit spørgsmål. En trekant er retvinklet .. C=90 .. og vi kender c=15 Kan man finde de andre sider/vinkler ? :)
  • kemi metal og syre

    Forumindlæg
    Du har en flaske saltsyre med den formelle koncentration 0,390 . Du hælder 50,0 mL op i en kolbe. Du afvejer et stykke magnesium-bånd. Massen er 0,225 gram. Når du kommer magnesium-båndet ned i saltsyren, sker følgende afstemte proces: a) Beregn hvor mange mL saltsyre, der skal bruges til at op...
  • Hvilke bøger bruger de på HTX?

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle som ved hvilke bøger der bliver brugt det første år på HTX i Nykøbing Falster?
  • hvad er forskellen mellen andengradsligning og andengradspolynomium

    Forumindlæg
    hvad er forskellen mellen andengradsligning og andengradspolynomium? og hvilken værdi i andengradsligning skal man fjerne for at det bliver en førstegradsligning?
  • Svært bevis!

    Forumindlæg
    Hvordan beviser jeg at a^n * a^m = a^(n+m) for R ?
  • Fra fahrenheit til celcius

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan hjælpe mig med at udregne opgave 6? Fra fahrenheit til celcius :-) Tak på forhånd :)
  • Omar Khayyams bevis

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der ved i Omar Khayyams bevis om løsninger til tredjegradsløsninger med ligningen x^3+cx=d, hvordan halvcirklen har ligningen (x-d/2c)^2 + y^2 eller x(d/x-x)=y^2
  • Kurver

    Forumindlæg
    Hej Jeg læser op til eksamen, og er stødet ind på en opgave, hvor jeg gik plank. Opgaven er vedhæftet som et billede. Jeg er ikke sikker på hvordan det var man skulle begynde, men om jeg så kunne få et eller to hints på de følgende opgaver? På forhånd tak!
  • Hvad kom du op i?

    Forumindlæg
    Hvad kom du op i i år - både årsprøve og eksamen - og hvad ville du havde foretrukket at komme op i?
  • SU for Juli

    Forumindlæg
    Hej!! Når ens sidste eksamen lægger d.19 Juni, får man så SU den 30 Juni???? På forhånd tak Venlig hilsen Mille
  • Årskarakter

    Forumindlæg
    Hvad er det, man kan bruge sine årskarakter til i de fag som man skal til eksamen i? Bliver de ubrugelige eller kan de trække ens eksamenskarakter op? på forhand tak skal i ha
  • Reeksame HF-enkeltfag

    Forumindlæg
    Hej Er det muligt at tage re-eksame i HF-enkeltfag, selvom man har bestået, men dårlig karakter? venlig hilsen
  • Eksamenssæt 2017

    Forumindlæg
    Hej SP, ER der nogen her der ligger inde med eksamensættet for Fysik A 2017? Vil gerne bruge det til forberedelse til eksamen i morgen :)
  • dumpet eller ej?

    Forumindlæg
    Hvis jeg har fået 7 i skriftlig matematik A niveau og jeg får 00 til skriftlig eksamen? har jeg så dumpet mat A eller ?
  • komplekse tal

    Forumindlæg
    i beviset for den binome andengradsligning indfører man fortegnsfunktionen sigmun og derfra kan man få løsningen. hvordan kan man bare indfører en funktion og så derfra løsningen til ligningen?? kan man bare tage en funktion der passer så man får det resultat man gerne vil have??Håber nogen gider...
  • Skift til sproglig linje

    Forumindlæg
    Jeg har i 1.g´s årsprøver fået 6/6 i matematik, hvilket trækker mit nuværende snit ned på 8..Jeg overvejer derfor et skift til sproglig, for at gå ud med et ,selvfølgelig, så højt snit som muligt. Er der nogle der har nogle erfaringer med skift fra matematisk til sproglig?Er det til at overleve,...
  • Afstemme reaktionsskemaer

    Forumindlæg
    Afstem de to reaktionsskema:1. Cu(s) + NO3^- (aq) -> Cu2+(aq) + NO2(g)=2Cu(s) + 2NO3^- (aq) -> 2Cu2+(aq) + 3NO2(g)2.Ag(s) + NO3^- (aq) -> Ag+(aq) + NO2(g)=Ag(s) + 2NO3^- (aq) -> Ag+(aq) + 3NO2(g)
  • kan i hjælpe med at rette mine gramatiske fejl

    Forumindlæg
    hej her har jeg en engelsk tale. jeg har lavet grammatiske fejl tror jeg men jeg er ikke så god til engelsk grammatik, så jeg har prøvet at rette så meget som jeg kan, jeg kan ikke mere vil i nok hjælpe mig. Engelsk tale I can not understand why Chris brown attack me, he attack me because I see...
  • Trekanter

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe med b og c?