Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 19161 til 19180 af 156874
-
Bestået / ikke bestået
ForumindlægNår der nu står på en uddannelse at man skal have følgende krav: Dansk A, Engelsk B, historie B - skal man så have bestået alle fagene både skriftligt og mundtligt? fx hvis jeg nu kun havde bestået engelsk mundtlig, men ikke skriftlig, havde jeg så stadig bestået faget eller ? -
brydningsforhold
ForumindlægI opgave b hvor man skal beregne brydningsforholdet. Hvad skal man sætte ind som indfaldsvinkel og brydningsvinkel? Mange tak på forhånd -
Matematik A skriflig - hvorn gik det?
Forumindlægsom i ved har flest af os været op til matematik stx a skriftlig idag, hvordan gik det? er der nogle der har facitliste, så jeg kan se hvor mange rigtige jeg har :D -
Fransk Fortsætter A: Eksamen obligatorisk?
ForumindlægHey! Jeg er lidt forvirret fordi jeg har hørt flere forskellige svar på dette spørgsmål: "Er det blevet bestemt at man SKAL til eksamen i fransk skrifteligt og/eller mundtligt eller udtrækkes det ligesom andre fag" Jeg har hørt at undervisningsministeriet har lavet det om, så at Fransk ... -
Stavelser af lydrette ord
ForumindlægHej Er der regler for hvordan man opdeler et ord i stavelser? Fx 'palæstina' er 'pa-læ-sti-na' og ikke eksempelvis 'pa-læs-ti-na'. Mvh. -
Integralregning
Forumindlæg -
HJÆLP
ForumindlægEn hjælp til hvordan man løser denne opgave? -
Trigonometri
ForumindlægHej har vedhæftet en trekant ACD. opgave B. ved ikke hvilke formel jeg skal bruge til den. tænkte om det er SIN(V) ? opgave c. er ved arealet ligger jeg bare summen fra trekanterne sammen ikke. -
vektor - længde - repræsentanter - a + c
ForumindlægSidder her med tre vektor-opgaver, jeg er ved at kvæles i. Jeg har aldrig haft om vektorer før. har nu lige læst i vores lærebog samt tjekket wikipedia ud og gik så igang med dagens lektie. Men men, må sige at jeg i tre opgaver føler mig helt lost! ------------------------ Første opg.: I denne op... -
Hjælp
ForumindlægHej, er der nogle som kan hjælpe med denne opgave? -
Tegn grafen for f
ForumindlægHvordan løser jeg denne opgave? -
Storkastisk variabel X
ForumindlægHvordan løser man denne opgave til en mulig eksame? -
Engelsk eksammen
ForumindlægHej I søde mennesker.. er der nogen der kan fortælle mig hvad emnerne for skriftlig engelsk eksamen i 2008 var? og eventuelt hvad gik den første del af eksamen ud på, angående grammatik. Jeg skal nemlig til terminsprøve i morgen. Og jeg kan simpelthen ikke overskue at forberede mig på så meget gr... -
HJÆLP!!!!
ForumindlægHej allesammen Jeg skal op til min skriftlige årsprøve i matematik og jeg er ikke særlig god til matematik. Jeg vil bare gerne bestå. Mit spørgsmål er så hvordan kan jeg bedst muligt øve mig til den årsprøve? I må meget gerne komme med hjemmesider hvori jeg kan tage tester mm. Tusind tak på... -
Største- og mindsteværdi
ForumindlægHej jeg har fumlet med denne opgave i ret lang tid nu, og jeg har prøvet at beregne den på mange forskellige måder. Jeg har vedhæftet opgavet i worddokumentet. Jeg har lavet opgave a, jeg mangler bare en hjælpende hånd med opgave b :-) Mvh Gegge -
Blærkregning
ForumindlægHar lidt problemer em som vil give en hjælpende hånd her er opgaven http://peecee.dk/?id=42501 -
Bedømmelse
ForumindlægTil eksamen med hjælpemidler må man efter reformen bruge CAS-værktøjer. Men nogle af opgaverne kan løses uden CAS-værktøj. Hvis man løser opgaven "i hånden", får man så bedre karakterer end en, der løser den ved brug af CAS-værktøj udelukkende? Et eksempel kunne være: "Find monoto... -
Det vil være rart!!!
ForumindlægEr der nogen kloge hoveder der kan hjælpe mig...Funktionen f er bestemt ved, at f(x)=0,5 -sinx, x tilhører [0,2pi[. Bestem de(n) stamfunktion(er) til f, hvis grafer har x-aksen som tangent. Har virkelig siddet med denne opgave i lang tid og kommer ingen vegne. Derfor håber jeg én af jer laver den... -
Tjernobyl
ForumindlægHej derude. kan i give mig et par eksempler på hvad man kunne bruge faget historie til i en at opgave om tjernobyl ? -
lineær algebra diskriminanten
ForumindlægDet opgaver (C) jeg ikke helt ved hvordan jeg kan svare på for har lavet de andre.
