Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 19161 til 19180 af 45491
-
Franske sætninger, Jean Dutourd
ForumindlægEr igen løbet ind i nogle lidt kringlede sætninger i en Dutourd tekst.. Nogen der gider hjælpe mig? :)På forhånd, tusind tak!!1. fransk)- Le ler juillet, le petit Poucet, parlant au nom de ses frères, apostropha ses parents en ces termes.1. dansk)- Den ? juli, den lile Poucet, talende på sine brø... -
Bølger
ForumindlægHejsa.Jeg går i 2.g og har fysik på b. Det vil være mig en stor hjælp hvis i gad hjælpe mig med 2 afleveringsopgaver. Jeg har læst på opgaverne flere gange,og kan overhovedet ikke få det til at hænge sammen..Det vil være en meget stor hjælp, hvis i gad hjælpe mig..Opgaverne lyder:Opgave 2 Krabbet... -
Oversættelse af Rammsteins "Ich Tu Dir Weh"
ForumindlægHar jeg oversat sangen korrekt? Nur für mich bist du am Leben (Du er kun i live for mig) Ich steck dir Orden ins Gesicht (Jeg sætter medaljer i dit ansigt) Du bist mir ganz und gar ergeben (Du er helt helliget til mig) Du liebst mich denn ich lieb' dich nicht (Du elsker mig, fordi jeg ... -
Oversættelse -
ForumindlægHeij Allesammen ., Er der nogen som vil se om min oversættelse er rigtig? Ilse er 18 år. Hun bor med sine forældre i et lille hus i Rothenburg. Rothenburg er en by i Tyskland. Den er meget smuk. Ilse går i skole. Hun har to gode veninder, som hun ofte besøger, og som ofte besøger hende. Så sidde... -
oversættelse af engelsk sætninger.
Forumindlæghej. jeg har nogle sætninger son jeg har oversat. ville være fedt hvis der var nogen som ville kigge på dem, og hjælpe :) der er 10 sætinger - og hvis i ikke har tid til at hjølpe med det hele, så ville det være fedt hvis i bare så på de værste sætninger.. tak på forhånd. DFX200 :) 1. De to unge ... -
Hjælp 4 sætninger
ForumindlægHej, jeg håber virkelig, at der er nogen der vil rette min oversættelse igennem. Tak^^ Den danske Version: Efter faderens død er børnene meget bekymredefor deres mor. Den søn, der er blevet i byen, foreslår hende, at hun kan få et værelse hos ham og hans familie og tage sig af hans hus og... -
rette for grammatisk fejl?
Forumindlæghej.. nogen der er sød og vil rette min "dagbog", som skal afleveres imorgen ???? :D Kære dagbog. Klokken 7.45 ventede jeg i Danmarks fødevarer forskning, ved service lokalet, jeg skulle nemlig på praktik som laborant. Jeg havde fået besked på at mødes der, klokken 8., men klokken... -
HTX!
ForumindlægEr der nogle som går på HTX, som kan sige nogle plusser og minusser?! Overvejer nemlig stærkt at tage derpå efter 9.. -
02 i engelsk
ForumindlægMit yndlingsfag i skolen er engelsk. jeg klare mig rigtig godt i faget. og der har sjældent været problemer. Men her til terminsprøven fik jeg 02 i engelsk. jeg forstår ikke hvordan det kunne gå an. det skal siges at jeg var meget nervøs da det var min første prøve. jeg havde regnet med et 7... -
Jura VS. HA (jur)
ForumindlægHej! Jeg er netop blevet optaget på jura, som jeg helt sten sikkert ville ind på, og jeg blev så glad da jeg blev optaget, fordi jeg slet ikke vidste, om mit snit var højt nok. Nu er jeg dog lidt i tvivl om, om jeg skulle vælge HA (jur), fordi jeg altid har drømt om at bo i udlandet, arbejde i ... -
Politisk syn på ulighed
ForumindlægGår liberalister ind for formel-, chance-, eller resultatlighed? og hvad med socialister? -
det er haster hjælp mig
Forumindlægjeg skal skrive en stil på dansk og opgaven er: Give en analyse og fortilkning af " krigeren-på den yderste ø". i din perspektivering skal du forhlde dig til opgavesættets overordnede emne. overskrift: Krigeren - på den yderste ø. den er en af eksamens opgaver fra maj 2006 og den hedd... -
Hjælp til eksamens synopsis
ForumindlægHej alle. Da jeg skal til eksamen i historie B til december, vil jeg gerne have et råd fra jer, da jeg frygter denne eksamen virkelig meget. Jeg læser fjernundervisning, da jeg bor meget langt væk fra uddannelsesstedet. Jeg har prøvet at lave et eksempel på en synopsis jeg kan bruge til... -
Historie Synopsis? Hjælp!
ForumindlægHej alle. Da jeg skal til eksamen i historie B til december, vil jeg gerne have et råd fra jer, da jeg frygter denne eksamen virkelig meget. Jeg læser fjernundervisning, da jeg bor meget langt væk fra uddannelsesstedet. Jeg har prøvet at lave et eksempel på en synopsis jeg kan bruge til ek... -
Hvilken type indkomstmodtager er Nikolaj?
ForumindlægNikolaj er uddannet geolog og ved utroligt meget om sten og mineraler. Nikolaj deler ud af sin viden ved Københavns universitet, hvor han underviser pa° geologiuddannelsen. Han er ekstern underviser, og i aftalen med Københavns Universitet sta°r der, at han skal undervise et 110 timer pr. semeste... -
Dansk eksamen - reklamer
ForumindlægHej alle Jeg skal op i min mundtlige afgangseksamen på tirsdag. Jeg er langt fra færdig, og er stødt på nogle problemer, som jeg meget gerne vil have hjælp til. Jeg har trukket reklamer, og har derfor valgt at analysere en reklame fra Smirnoff Vodka (https://www.google.dk/search?hl=da&site=im... -
Historie som samfundsfagligt fag?
ForumindlægJeg skal til AT-eksamen om en uge, og jeg er derfor ved at udforme mit talepapir. Jeg har valgt en fagkombination af engelsk og historie, og dette betyder altså, at historiefaget tilhører det samfundsfaglige fakultet, idet engelsk jo tilhører det humanistiske fakultet. Mit spørgsmål er så, hvad d... -
ret el ej til 4 i karakter
Forumindlæghej ville lige høre har været til eksam i mediafag, men har ikke været med til at lave filmen anfet end 2 gange. den ene gang var jeg med til at trykke på kamara knappen og resten bare holde stativen, været i 2 scener, og microfon, og bare været med dem nogen gange. Men kom til at sige jeg hold... -
Tysk mundtlig eksamen B-niveau (2.g stx)
ForumindlægHej, jeg skal trække en tekst den 18. Juni, og op den 19., så jeg ville bare lige sikre mig at jeg har forstået forløbet sådan nogenlunde; Jeg trækker en tekst A til 24 timers forberedelse, som jeg skal analysere helt igennem, så jeg kan snakke ca. 10 min på tysk, og derefter diskutere i 5-10 ... -
Rygeloven-Molinsmodel
ForumindlægHey Jeg skal ud fra Molins model analyserer de forskellige partiers holdning til rygeloven. Ved at inddrage forskellige udtalelser fra politikerne. Er dog lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe det hele an. Jeg har fundet en udtalelse fra Jesper Langballe fra DF, som var imod indførelsen af r...
