Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19181 til 19200 af 42938
-
Hvordan er det gået?
ForumindlægHej alle i skønne 3.g'ere. Nu har størstedelen vist været oppe til AT efterhånden, og jeg er da lidt nygerrig efter hvordan det er gået. Hvad har i fået? Forløb eksamen som forventet? Har i overhovedet fået noget ud af faget AT? Skal personligt først op på i morgen, og er lidt bange. AT er f... -
Naturfag på AOSU grundforløb 2
ForumindlægHej, Jeg har fået praktikplads, så skal jeg bare klare den famøse Naturfagseksamen, E,F. 'Hvor svær er den eksamen? Er den nemmere end man frygter? Hvor meget er man nødt til at genlæse? Jeg synes, at der er meget at sætte sig ind i - svært at huske hele forløbet. Ikke mit yndlingsfag, men ... -
Analyse af "just like that" af michael richards
ForumindlægHej jeg har lidt svært ved at karaktisere manden og drengen, hvad kan man slå ned på i teksten om dem? og hvad kan jeg evt slå ned på i forhold til hele analysen, altså tænker citater. Håber virkelig der er en som kan hjælpe mig her i sidste øjeblik da jeg skal til eksamen i morgen :) -
Oversættelse
ForumindlægHEJ! jeg har fået til opgave at oversætte disse danske sætninger til fransk.. har givet mit bud længere nede.. nogen der umiddelbart kan spotte nogle fejl? 1. Han spørger Marie, om hun vil gifte sig med ham.? 2. Hun spørger ham om han elsker hende rigtig meget?. 3. Moderen spørger sin datter: &... -
Rettelse af engelske sætninger...
ForumindlægI de følgende sætninger skal brugen af bestemt og ubestemt artikel helst være rigtig - hvilket de nok ikke er... Der er nok mange steder, hvor the bør udlades.1. Lyset bevæger sig hurtigere end lyden - The light is moving faster than the sound2. Viden er magt - Knowledge is power3. Han opgav håb... -
uregelmæssige verber - sætninger
ForumindlægHej!Har igen fået nogle sætninger for som jeg skal aflevere, denne gang er det sætninger med uregelmæssige verber. Synes der er mange af sætningerne der lyder mærkelige sådan som jeg har fået dem oversat. har bl.a lidt svært ved hvordan man skal oversætte "hvad" fx. "Hvad siger i?&... -
HJJÆÆÆLP!!
Forumindlæger der nogen der hurtigt kan hjælpe mig med at rette dette stykke fransk? Det haster virkelig meget:O Sur l’image est un groupe avec des enfants. Il ya environ 40 enfants. Tous les enfants sont rassemblés devant un tableau noir. Sur le tableau est une écriture blanc. Parmi tous les ... -
HJÆLP med at rette
ForumindlægJeg skal aflevere den her fransk stil imorgen og jeg har rettet den så godt som jeg nu kan. Er der nogle der kan hjælpe mig? Ma automne vacances Dans ma automne vacances j’ai ne fait pas beaucoup. J’ai dormi jusqu'à tard et mangé le petit déjeuner à 9 heures. J&... -
Engelsk - Hjælp - plz
ForumindlægHej, jeg har nogle sætninger for, som jeg skal oversætte fra dansk til engelsk. Er der ikke nogle der vil være søde og rette dem, og se om jeg har lavet rigtigt. 1) kan du ikke få ham til at holde mund? 2) Hun fortalte, at hun havde set et spøgelse. 3) Det eneste, vidnet kunne fortælle, var, at h... -
Valg af fag
ForumindlægHej alle Jeg kunne virkelig godt bruge et råd. Jeg er midt i 2.g, det vil sige første årgang på den nye gymnasiereform, og skal nu til at vælge de sidste fag. Da jeg startede på gymnasiet valgte jeg en studieretning med Samf A, Mat B og Naturgeografi B. Efter min start i gymnasiet er interessen g... -
Sygeeksamens spørgsmål - please hjælp??
Forumindlæghej! først af alt undskyld hvis det ikke hører her ind men jeg ved ikke hvor jeg ellers kan spørge! for det andet - så jeg har et par spørgsmål og det er fordi jeg skal til sygeeksamen i fysik/kemi! 1. hvad kommer der til at ske? er det bare som en normal fys/kem eksamen? 2. jeg har haft probl... -
Sinusrelation ved stumpvinklet trekant - supplementvinkel
ForumindlægHej Jeg sidder og er ved at læse op til mundlig matematik på c-niveau og er gået i stå ved spørgmålet "forklar hvor man for at finde vinklen i en stumvinklet trekant skal minusse resultatet med 180". Jeg ved en lille smule omkring det, altså at det har at gøre med enhedscirklen og supp... -
TYSK HJÆLP HASTER!
ForumindlægHej, Dette stykke skal oversættes overfladisk i det jeg ikke kan forstå om det er faderen eller sønne der siger den aller sidste sætning. Schwestern überlieferten ihm einen Satz, den er mit Blutverkrustetem Mund gelallt haben soll, als SICH SEIN VATER EINMAL ÜBER IHN BEUGTE: Von dir nehme ich k... -
Problemregning
ForumindlægHej alle derude :) Kort fortalt: Jeg stammer fra anden etnisk baggrund og har lidt problemer med problemregning. Så vidt jeg ved er det normalt for indvandre at have problemer med problemregning, da de har svært ved dansk. Men sådan er det ikke i mit tilfælde. Altså jeg selv har ikke probl... -
Bestået eller ej i matematik A
ForumindlægHej med jer. Jeg står i en meget kedelige situation at jeg har været oppe i matematik A, hvor jeg fik 00 skriftlig og 02 mundtlig. Jeg får 7 i mine årskarakter, derfor er mit spørgsmål så om jeg har bestået matematik? Min plan er at søge ind på farmaci nu her, og der står man skal have bestået... -
Terminsprøve og årskarakter
ForumindlægHej, Nogle der ved hvor vigtig terminsprøvekarakteren er for ens årskarakter? Jeg var oppe i Fysik A og fik kun 4 (pga. dumme fejl, altså jeg vidste godt hvordan man regnede opgaverne, men lavede fejl pga. jeg skyndte mig meget og ikke var opmærksom nok på små detaljer). Jeg har fået 12 i... -
censor tog mit talepapir!
ForumindlægHej ved nogen om dette er tilladt: 5 min. inde i eksamen (24 t. forberedelse) tog censor min kusines talepapir, så eksamen gik selvfølgelig ad h... til. Har nogen gode råd til klage, konsekvenser ol. Trif -
Hjælp til at rette eventyr
ForumindlægPlease, er der ikke en der vil være sød, at hjælpe mig med at rette mit eventyr i gennem. Gerne hurtigst muligt. Un Conte- La petite princesse et la papillonIl était une fois une petite princesse, et elle sappelle Hèlenè. Hèlenè etait 20 ans, et est tres belle, et elle emme les animales. Une jou... -
Tøjdesigner - Designskolen
ForumindlægHej alle :) Jeg er en DAME (lol) på 22 år og jeg er meget i tviel om hvad jeg skal uddanne mig som og så alligevel ikke... Det som jeg mest kunne tænke mig at være er at være tøjdesigner for hvis der noget jeg VED jeg kan så er det tøj. Jeg er en der går modstrømmen, og har fået meget ros fo... -
FACIT: Matematik A STX 24. maj 2016
ForumindlægFACIT TIL MATEMATIK A 24. MAJ 2016 Evt. afrundingsfejl kan forekomme, idet jeg har arbejdet hurtigt igennem. Kommenter gerne! Mvh Anders Jensen -----------Delprøve 1----------- Opgave 1 |EF| = 4 |AB| = 15 Opgave 2 (x,y) = (2,5) Opgave 3 y = 10x-25 Opgave 4 f(x) = 5382*0.3^x Opgave 5...
