Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 19201 til 19220 af 75430
-
matematik
Forumindlæg -
Bestem f(1) og f’(1)
ForumindlægEr der en som kan hjælpe med denne opgave? Har siddet fast i en god mængde tid nu, og kan simpelthen ikke finde frem til noget som helst svar. Fil er vedhæftet, men skriver den også lige her. En funktion f er givet ved F(x)=x^2+5x+3. a) Bestem f(1) og f9;(1). b) Bestem en ligning for tang... -
Geografi
Forumindlæg"I Danmark falder der i gennemsnit 712 mm nedbør om året" "I Torshavn på Færøerne fik 1400 mm nedbør mod normalt 1 284 mm. Er den procentvise stigning større eller mindre end i Danmark? -
Kan reaktionen finde sted?
ForumindlægKan følgende reaktion finde sted og er det korrekte navn til produktet N-benzenpropanamid? -
Emoer
ForumindlægHej alle sammen vi har projektuge og har om hvordan man som mennesker kategoriserer befolkningen. Så vi ville gerne vide om der er nogen der kender en emo som er villig til at blive interviewet? -
trekant
Forumindlæghej der står i min opg at i trekant ABC a=8 b=5 c=9 beregn vinklerne hvilken formel skal jeg bruge så -
Help, i9;m lost!!! :)
ForumindlægHej kan bare ikke finde ud af det!!! hjælp mig :) 3/4+5/6 6 1/5-11/4 2/3+1/6+7/9 12/13 x 13/24 4 2/3 :7 9 x 3 2/3 -
Radikale Venstre mandater i folketinget?
ForumindlægHej. Hvor mange mandater har de Radikale Venstre i folketinget? Nogen steder står der 8 og andre steder står der 9. Jeg ved ikke hvad jeg skal tro på. Er der en der kan svare? Mvh -
Areal af parallelogram?
ForumindlægI et koordinatsystem i planen er et parallelogram bestemt ved vektor AB=(3 9), vektor AD=(4 2) og D(8,5). Hvordan bestemmer jeg arealet af parallelogrammet? -
grammatisk terminologi
ForumindlægHåber der nogen der kan hjælpe mig med disse sætninger der skal rettes og kommenteres. 1. in rosa’s case rosas istedet for rosa’s 2. you find some people that lives skal være live istedet for lives. 3. If someone differs from the norms, FX due to their skill they will most likely b... -
Udregn gennemsnit?
ForumindlægHej allesammen, Jeg er igang med en HF som jeg færdiggøre til sommer, og jeg har kig på psykologistudiet, men jeg ville egentlig gerne vide hvorvidt det er en realitet, og derfor se hvilket gennemsnit jeg har, men jeg er åbenbart rimelig dårligt til det, eftersom jeg pludselig finder ud af f... -
Har brug for hjælp
ForumindlægHar oversat fra Dansk til tysk. Ville lige spørger om i kunne hjælpe lille mig, med at rette de her sætninger på tysk. På forhånd tak :) 1.Betina lag die Zeitung auf den Tisch 2. Sie hat die Zeitung auf den Tisch gelagt 3.Die Zeitung lag am Tisch Früher hat die Garage hinter dem... -
Reducere og ligninger. hurtig hjælp!!
ForumindlægHej venner, matematik på B niveau og er virkelig lost. Jeg har brug for hjælp til at reducere og løse de her ligninger og gerne bare et par stykker af dem hvis i har mulighed for det, mellemregninger ville være perfekt også da jeg så kan se hvordan i har gjort!!:D mange tak Disse skal reducer... -
opgave til samfundsfagsgenier
ForumindlægHej. Jeg skal besvare et spørgsmål der hedder..:- Diskuter om EU9;s regler om familiesammenføring har tilsidesat den danske udlændingelov Under det skal jeg have noget om modellerne molin og down. Nogen der kan hjælpe mig til hvordan i alverden jeg kan få det ind??.. Håber i svarer hurtigt... -
Månedens opgave
ForumindlægSidder og kigger lidt på månedens opgave, og er lige pt på bar bunden. Håber der nogle der kan hjælpe mig med følgende opgave: I denne opgave er alle tal hele og positive. Husk desuden på, at en række tal kaldes konsekutive, hvis de følger lige efter hinanden i talrækken. Peter udregner summen a... -
HF eksamensæt 2005
Forumindlæghej..er der nogen der ved om der har været skriftlig dansk eksame for HF´ere her i 2005.?-og er der en hjemme side, hvor man ka se opgaverne i stilehæftet 20058(HF)... -
Bistandspolitik // SSO
ForumindlægJeg skal skrive om hvilke interesser af udenrigs- og indenrigspolitisk art, der bliver varetaget gennem dansk bistandspolitik. Nogen forslag og gode råd? -
Emne: Grænser
ForumindlægHej Jeg har valgt dansk og engelsk i AT. Men jeg undrer mig over hvilke "forskellige" metoder der er i de to fag? -
Hurtigt hjælp :P
ForumindlægHvad vil I svarer på det her: Hvorfor er det mere sandsynligt at være født i Kina end i DK? Hvorfor skulle det være bedre at være dansker end kineser? -
OPTAGELSESPRØVE
ForumindlægHej allle Jeg skal til optagelsesprøve imorgen, i Fysik, dansk, engelsk, og matematik, mundlig. Har i en idé om hvad de kan spørg om. Heeeeeeelp me please!!!
