Søgning på: tysk grammatik noter. Resultater: 19201 til 19220 af 32684
-
grænsen mellem inspiration og snyd?
ForumindlægHey. Så fik det her lidt ubehagelige spørgsmål fra en lærer idag - som mente at vi vist godt kunne blive enige om at jeg ikke selv havde skrevet min opgave. Han syntes nogle passager mindede om en af de andre stille han havde læst. Normalt når jeg skriver en stil så læser jeg opgaven + tekster. ... -
hjælp til engelsk
Forumindlæghej er der nogle som er søde og rette nogle linjer som jeg har skrevet på engelsk please skal bruge det til imogen One of the major cultural similarities between the Danish culture and the one my parents practice is the great interest and demand for education. One of the things that I value a l... -
er mega ked af det.tysk stil
Forumindlægjeg er den dårligste til tysk og det er den eneste chance til at forbedre min standpunkts karakter i tysk. vi skulle skrive en fri stil og jeg er jo ikke den bedste så ville spørge jer for jeg ved i vil hjælpe mig. men her er min stil (først på dansk) dansk: Jeg havde en grøn hun undulat da jeg v... -
Fransk eksamen
ForumindlægHejJeg skal til fransk eksamen på mandag.Det er i begynderfransk, 2.g-niveau.Hvad kan man gøre/sige for at få en god karakter?Er der nogen der har nogle gode råd, eller noget jeg kan gøre her op til eksamen..?Mange hilsnerMaria -
Novelle i datid - Problem
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive en novelle fra en FSA. I et af kravene står der at novellen skal skrives i datid. Jeg plejer altid at have godt styr på sådan noget, men nu har jeg forvirret mig selv og er gået i panik :) Når jeg skriver min historie i datid, er det så stadig tilladt at sk... -
Vudering af skrivning af "dagbog" fra filmen ondskab
ForumindlægHvad ville i vudere den her til? karakter? råd? ved godt jeg mangler dato :) Det er fra filmen "ondskab" hvor vi skulle skrive som Erik, i hans dagbog: Kære dagbog Så er jeg startet på kostskole. Da jeg kom hjem fra skole, stod mor og røg. Hun havde solgt alle malerierne, for at jeg k... -
EKSAMENS HJÆLP
ForumindlægHej alle sammen, håber i vil hjælpe mig! Jeg sidder i 24 timers eksamen og er i tvivl om noget ret vigtigt...... Jeg har trukket terrorisme og har derfor fået 4 kilder, hvor jeg godt kan se terrorisme-delen i to af dem (Rædselsherredømmet under den franske revolution og Boston Tea party) dog ... -
Ville høre om der var nogen der ville være fantastisk søde at hjælpe mig?
ForumindlægHej Ville høre om der var nogen der ville være fantastisk søde at hjælpe mig med at rette nogle grammatiske fejl i min tysk stil? Stilen handler om filmen Die Welle Rainer fragt die Schüler, wenn sie glauben ein "Autokratie" heute möglich ist. Die Studenten sagen, nein. Dann Rainer bes... -
oversættelse fra dansk til engelsk
ForumindlægKære dagbogSå er det i dag jeg skal mødes med Brian Johnson. Mit hjerte hammer allerede helt vildt.Det bliver bare så spændene . jeg glæder mig til at skulle møde ham,. Se hvordan han ser ud osv. Tænk hvis det virkelig bliver os to.. det ville være underligt at kunne finde sin kærlighed igennem s... -
Morfin og Kokain
ForumindlægJeg har fået en kemiopgave for hvor jeg skal nævne molekylformlen for dem beggeNogen der tilfældigvis lige skulle kunne dem i hovedet....? -
Strukturformel
ForumindlægJeg skal tegne strukturformlen for: (E)-3-Methyl-3-hepten det der forvirrer mig er E, jeg kan godt tegne stoffet (uden E), men hvordan ser det ud når jeg skal tage hensyn til at det er et entgegen? -
Joseph Goebbles
ForumindlægHej...Jeg tænkte på om der var nogen som ved om de film som Goebbles lavede for Hitler egentlig virkede... (dem hvor han fik jøder til at fremstå som rotter)Var det med til at piske en folkestemning op eller? -
Vurdering
ForumindlægHej.Sidder lige og skriver på min sso. Men er kommet meget i tvivl om, hvordan man skal gribe et spørgsmål an hvor der indgår at man skal vurdere noget. Har prøvet at kigge på nogle af de andre opgaver,men kan ikke rigtigt helt finde ud af, hvor de vurderer. Min lærer fortalte, at man nærmest sku... -
Det her lyder vist lidt forkert!
ForumindlægEr der ikk nogen der er søde og læse dette igennem og evt komme med rettelser..Die meisten machen eine Verabredung mit Sportsidolen z.B. ein Fußballspieler, der Autogrammen schreiben kann. Vielleicht ist es auch eine gute Idee, wenn Sie die Kunden zusammen mit den Sportsidolen fotografieren. Dann... -
noget hjælp much needed!
ForumindlægHvilke produkter kan gå ind og substituerer produkter såsom Carlsberg Bryggerierne de udbyder (deres produkter er jo drikkevarer af forskellige arter og øl). Hvad i hulen kan substituerer disse?På forhånd mange tak?Det er set ud fra noget der hedder Porters konkurrencestrukturmodel -
Gymnasie optagelse
ForumindlægHej allesammen.En af mine gode venner modtog idag et brev fra gymnasiet, hvori der stod, at han skal op i en prøve i mat, fysik og kemi før han kan optages i gymnasiet. Så mit spørgsmål er, om nogle har erfaringer med hvilke slags spørgsmål og opgaver der bliver stillet. Hvilket niveau ligger det... -
én sætning, relativ pronomen : )
ForumindlægDas sind Dinge, über _ man gar nicht Bescheid weiss. Har forstået at über styrer akkusativ, da vi skal se på ikke-rummelig betydning og auf og über styrer akkusativ (så vidt jeg forstod). Jeg fik før at vide at det relative pronomen der skal stå er "der", men det kan da ikke passe? Da... -
FEJL
ForumindlægKære Portal Det er meget mærkeligt - men siden I indførte muligheden for at vedhæfte link osv... kan jeg ikke svare på indlæg. Den lille firkant man skal svare i dukker simpelthen ikke op på en del af indlægene. Når man forsøger står der bare "brødtekst mangler med rødt" men rubrikken t... -
rettelser af et par linier (lav niveau)
ForumindlægJeg skal oversætter fra Dansk til TyskHer er brevet. Det er kommet i dag. Her er det brev, der er kommet i dag. Her er brevet. Jeg har skrevet det i dag. Her er det brev, jeg har skrevet i dag. De kom med et forslag, jeg slet ikke kan acceptere. Den service, vi får her, er virkelig førsteklasse.å... -
bisætninger
Forumindlæger der nogen der kan forklare mig de præcise regler omkring hvornår en sætning er en bisætning?
