Søgning på: engelsk brev. Resultater: 19241 til 19260 af 25907
-
Km og skiftende [S]
ForumindlægHejsa,I en opgave gives (bl.a.) startværdi af [S] og Km, hvor Km=[S].Hvorfor ændres Km ikke, når [S] falder/stiger?Ud fra relationen v=vmax*([S]/([S]+Km)) burde Km vel falde? Kan forklaringen være, at faldet i [S] modsvares af fald i v?Håber på et udtømmende svar! -
Oversættelse...
ForumindlægJeg skal gerne have hjælp til at oversætte følgende udtryk: "Krigen har permanent karakter" "Kassen indeholder tillige min pæneste blyant" "Hun må over en længere periode forholde sig til katte" "Ost er en mangelvare" "Landene vil lukke sig om dem sel... -
Hjælp - Kan ikke finde det rigtige ord
ForumindlægHej :) Jeg er ved at skrive en stil, omkring en person, som er bange for at skulle leve et liv, som der er alt ensformigt, kedeligt/uden spænding. Men jeg synes bare ikke, at jeg kan finde en rigtig idiomatisk oversættelse for det, at det er ensformigt, kedeligt/uden spænding. Jeg har oversat ... -
Biord eller tillægsord?
ForumindlægMaybe it's because your radio can't play that loud You may not think it's hard to study for an exam Just promise me you won't take it hard if you don't pass Er der markerede ord biord eller tillægsord, og hvad er din argumentation? -
take a look?;)
Forumindlægnogen der lige vil tjekke denne tekst for evt fejl?Guest teacher ( Gitte Joensen)Besides Sabine, we have also hearted another guest teacher, namely gitte joensen. Gitte has been in Australia, where she went on a school only for girls, a catholic school actually. She mates it clean for us, that ev... -
referat nødvendig? dansk
ForumindlægHej.. jeg har skrevet i dansk og samfundsfag. I dansk har jeg gjort brug af en novellen. Skal jeg lave et kort referat under fremlæggelsen, eller skal jeg bare regne med de kender bogen, når de nu har læst min synopsis? på forhånd tak -
Help me
ForumindlægJeg har problemer med denne opgave, nogle der kan komme med en forklaring? En ret linje har hældningskoefficient -2 og skærer koordinatsystemets førsteakse i punktet P(3,0). Bestem en forskrift for den funktion f(x), der har denne rette linje som graf. -
Integral/differential...
ForumindlægHej folkens.Jeg har fået lyst til at læse og forstå integral- og differentialregning. Jeg er ny på området, så det skal være det basale, som således skaber en grundlæggende forståelse, der kan bygges videre på. Jeg har kigget på hjemmesider rundt omkring, men jeg har ikke rigtig fundet nogen, der... -
11/ sep problemformulering
Forumindlægnogle der kan hjælpe mig med en god problemformulering ? Jeg har his / Sam.. -
Mange spørgsmål!
ForumindlægHej igenSå fik jeg læst "The Not So Short..." og skrevet min første aflevering i matematik. Jeg har ikke lige fået styr på det med billeder... :)Jeg bruger MiKTeX og Notepad. Er der mere, jeg kan/skal bruge?Jeg har også lige to spørgsmål. Jeg har prøvet at læse mig til svaret, men ofte ... -
Integrere ∫√(1+(10x-2,5)^2 )dx
ForumindlægHvordan integrere man ∫√(1+(10x-2,5)^2 )dx. Trin for trin. Jeg har slet ikke en ide om hvor jeg skal starte -
grammatik
ForumindlægExercise B: Please make questions by using the words below with “am or is or are” in correct order as in the example. Ex. your homework/what * What is your homework? 1. how/ you /old ( How old are you) 2. her name/ what (What are her name) 3. your teacher/ where (Where are y... -
Årskarakter og eksamen i 1g?
ForumindlægHej Jeg er igang med hhx første år, og jeg har fra begyndelsen været skoletræt og har fået meget lave standpunkts karakter fra grundforløbet. Jeg har meget fravær samt en del afleveringer der ikke er afleveret. Nu synes jeg at det er nok og har taget mig sammen til at være en god student... -
Leder
ForumindlægJeg vil utrolig gerne være leder - dvs. adm. direktør og senere bestyrelsesformand. Hvilken uddannelse efter HHX vil I anbefale og hvordan skal jeg starte min karriere - dvs. i hvilket job? -
Små sætninger
ForumindlægNogen som vil hjælpe med disse sætninger: 1) I hvert fald hvis medierne afspejler virkeligheden. - (I hvert fald?) if the media reflect the reality. 2) I dag er det sportsstjerner og berømtheder fra fjernsynet, der bliver dyrket som helte og ikke så meget mennesker, der kæmper for større poli... -
Civilingeniør/Medicin??
ForumindlægNogen der hvor en civilingeniør kan få job, har kigget på ug.dk men kan ikke lige hitte det der.. og der er mangel på job eller er det et usikkert job??? og hvad uddannelsen til medicin, nu når der kommer nye adgangskrav fra 2008, bliver man så optaget hvis man har de krævende fag, ellers ska... -
Cylinder - rumfang
ForumindlægHeij Allesammen ., Hjælp med den her: En cylinder-formet dåse skal være dobbelt så høj som bred ., Beregn dåsens diameter, når dåsen skal kunne rumme 1 liter. hurtigt hjælp tak -
Metodiske krav til spørgeskema?
ForumindlægHej alle sammen :) Skal op i AT årsprøve her om lidt. Jeg har valgt at skrive en synopse om propaganda under 2. verdenskrig. Derunder ville jeg gerne lave et spørgeskema, om folks mening omkring propagandaen udgjorde en forskel for krigens forløb eller ej. Fagene er samfundsfag og histo... -
videotape by Don Delillo
ForumindlægNogen der har læst denne tekst? eventuelle noter eller analyse? jeg er ved at blive skør simpelthen. Mvh. -
skriftlige eksamener tilbage
Forumindlæger der nogen som har fået deres skriftlige eksamener tilbage ? der har jeg nemlig , og det er gået sååååååååååååååååååååååååååååååååååååå dårligt!!!! jeg tænkte på hvis der er andre som har den samme følelse, så kunne det være jeg ikk havde det såå dårligt længere! :( det gør faktisk meget ondt...
