Søgning på: matematik c 2017. Resultater: 19321 til 19340 af 84121
-
Hjælp
ForumindlægHejsa. Jeg ville lige spørge omd er var en venlig sjæl der ville/kunne hjælpe mig? Næste skal jeg i 3. g og have matematik på A-niveau (jeg havde B og 1. og 2. g) Det gik ikke så godt med matematikken de to sidste år, så jeg vil spørge om jeg kan forberede mig på nogen måde? Jeg mener, hvordan ka... -
Redegørelse - gør rede: Hvad menes der?
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og laver matematik-dispositioner til mdt. matematik b-niveau. Er der nogen der kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre, når der står: - Redegør for begrebet differentialkvotient - Gør rede for begrebet differentialkvotient Kan man bruge tretrinsreglen til til at gøre rede / rede... -
Blandbarhed
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle lidt om begrebet blandbarhed? På C-niveau -
billedkunst
ForumindlægEr der nogen der har Billedkunst på c-niveau? Hvad lærer man i løbet af 1.g? -
Lineære funktioner
ForumindlægHjælppp! Parabler kan beskrives med forskriften y = ax2+ bx + c Den afbillede parabel har forskriften: y = x2 + 2x + c Angiv for parablen værdien af c c = ? Håber nogle kan hjælpe -
Raket opsendelse
Forumindlæghvordan laver man opgave b,c og d i denne vedhæftede fil? -
Parabel og punkter
Forumindlægjeg forstår ikke helt hvad de mener i opgave b og c -
Statistik
ForumindlægHej, vil bare lige spørge med hvad de mener med spørgsmål C? Eventuelt også D. Tak på forhånd. -
hjælp tak
Forumindlæghttp://peecee.dk/?id=10303 opgave B 3x^4-5x^3+2x^2-7x-17 : x+1 = 3x^3 (3x^4+3x^3) -------------------------------------- -8x^3 + 2x^2 - 7x- 17 : = 3x^3 - 8x^2 (-8x^3 - 8x^2) ------------------------------------- 10x^2-7x-17 : = 3x^3 - 8x^2 + 10x (10x^2 + 10x) ------------------... -
3.g - hvordan er det?
ForumindlægHer i 2.g har valgt ikke at arbejde. Dette gjorde jeg bl.a. pga. lektiemængden m.m. Men her efter sommerferien skal jeg jo så op i 3.g (regner jeg stærkt med), og da jeg godt kunne bruge lidt flere penge, kunne jeg godt tænke mig et job igen. Derfor vil jeg høre jer som går i 3.g nu (altså ikke ... -
Integral, areal og harmonisk svingninger....Hjælp!!
ForumindlægHej Jeg har simpelthen brug for hjælp med nedestående opgaver, især fordi at der nogle af dem der skal løses uden brug af cas. Tusind tak! -
Linje på en cirkel
ForumindlægPå billedet kan man se en cirkel med en linje igennem. Jeg skal regne længden af linjen ud, altså længden mellem punkt A og B. Jeg kan se på Geogebra hvad længden er, men jeg vil også gerne regne den ud selv. Hvordan gør jeg det? -
Studieretning afgangprøven
ForumindlægSkal man op til eksamen i de fag man har inden for sinstuderetning? -
Retningslinje
ForumindlægHej Jeg skal på gymnasiet næste år - STX, hvilken retningslinje er bedst at vælge? -
mat årsprøve.?
Forumindlæghej allesammenjg ska snart op i mat årsprøve i 1g og går gerne efter et 11 tal. men jg er ikk helt sikker på hvordan det foregår:(kan komme op i følgende: ligninger og uligheder, analytisk geometri, trigonometri, vigtige funktioner (kun 3 af dem), trigonometriske funktioner.hvordan kan et spørgsm... -
HJÆLP
ForumindlægHvordan kommer jeg videre med opgaven Udregning og forklaring ønskes Kan ikke helt overskue det Se venligst vedhæftede fil -
STX-1, Mat A og B, 18. maj
ForumindlægKortfattet resultatliste til STX-eksamen. Der tages forbehold for regnefejl, ligesom jeg ikke gennemgår detaljerede udregninger: STX-A Opg. 1: x=-4 v x=3 Opg. 2: t=-1/5 Opg. 3: 23 er antal fluer til start og 1,386 viser en vækst på 38,6% fluer pr. døgn. Opg. 4: f er løsning til differentiallignin... -
En cirkel har centrum i (-2,3) og radius 4.
ForumindlægHej Jeg vil gerne have hjælp til at løse denne opgave En cirkel har centrum i (-2,3) og radius 4. a) Bestem en ligning for cirklen. b) Undersøg om linjen med ligningen y=2x-8 er tangent til cirklen. -
hjælp
Forumindlæghvordan regner man den her ud? -
Bestem spids vinkel
ForumindlægHej studieportalen nogle der kan hjælpe med denne opgave :)
