Søgning på: srp historie musik. Resultater: 19321 til 19340 af 24890
-
Nogen der vil rette mit abstract?
ForumindlægThis paper examines the two explorers, from the day they were born to the day the left the world. The first explore is Mungo Park who was born in 1771 and died in 1806, by an accident where he drowned in the Niger River, which was the reason for he was in Africa in the first place. The second exp... -
FSA problemløsning 2014 maj
ForumindlægHej, nogen der kan hjælpe mig med denne opgave: Undersøg, hvor mange af de 600 kalendere 9. A skal sælge, for at mulighed 2 giver større overskud end mulighed 1. Mulighed 1: 9. A kan sælge hver kalender for 40 kr. De beholder 15 kr. for hver kalender, de sælger, og skal give 25 kr. til firmaet.... -
IT på uni hvor
ForumindlægHej.. Hvor kan jeg læse noget om IT ?? Jeg har en fuld hf og jeg søger en uddannelse der er it relateret. Det skal helst være ved Odense eller Kolding, Horsens, Vejle... eller SDU... mvh.. Rixer -
5 A-fag kontra 4 A-fag + C-fag
ForumindlægHej. Jeg har: Mat A, Kemi B og Fysik B Jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg skal hæve begge b fag eller kun det ene. Er der nogen som har erfaring med 5 A-fag byrde mæssigt og ved. hvilken karakter man kan "nøjes" med for at de 3% giver det samme som hvis man havde 4 A-fag uden de... -
RETTELSE AF DANSK STIL HURTIGT.
ForumindlægNogen der har tid til at rette en dansk stil? den varer kun 1 side, men skal afl. i morgen. -
Hvorfor kom Cuba på landkortet tilbage til Cubakrisen?
ForumindlægJeg vil høre hvorfor det var Cuba "kom frem på landkortet" tilbage til Cubakrisen? -
Essay: Sociale medier m.m
ForumindlægJeg er igang med at skrive et essay og er faldet lidt af vognen. Min opgave går ud på at skrive et essay om nogle af de roller, man påtager sig overfor sig selv og har i samværet med andre. Jeg skal blandt andet komme ind på, hvem eller hvad, der er med til at bestemme vores roller, samt hvil... -
heii er der nogle der vil rette den her oversættelse :O)
ForumindlægOktober 1989 war ein schlechter Zeitpunkt im Koma zu liegen, aber genau das passiert für Alex´ Mutter – eine Spitzensozialistin von der Alte Schule. Als sie 8 Monaten später aus der Koma erwach, kriegt Alex große Problemen. Der Arzt erzählt Alex und seine Schwester Ariane, das das Hertz ihrer Mu... -
Hvilket sprog?
ForumindlægHej alle, Jeg går i 7. klasse og har tænkt mig at lære et sprog i løbet af februar-marts-april, men jeg ved ikke hvilket. Jeg har tysk i skolen, og jeg har haft lidt fransk på ungdomsskolen og jeg har selvstuderet lidt latin. Jeg har i særlig grad overvejet kinesisk, russisk, latin og volapük... -
neutralitetspolitik
ForumindlægHvad går neutralitetspolitik ud på??? -
Littærere træk ved romantikken
ForumindlægSom beskrevet, nogen der hra nogen litteære træk fra romantikken? -
Dysterhedens æstetik
ForumindlægHvad er det modsatte af "dysterhedens æstetik"? -
Rettelse af en kort opgave
ForumindlægVille bare lige se om nogen havde til til at skrive, hvor mange fejl jeg har i den understående tekst. Zwei Soldaten, die an die Grenze wache halten, bemerkten um der Nacht ein Ungeheuer, das aus einem Wald jenseits der Grenzen plötzlich aufsteigt. Das muss ein Tier sein; sie einen Kopf und einen... -
Religion
ForumindlægHej. Jeg skal til religionstest i morgen. Vi vil blive testet i de mest besale begreber og temeaer indenfor kristendommen. Nogle der kan give mig bud på hvad jeg burde læse op på. Det er c niveau. -
Gode råd
ForumindlægHej folks Jeg skal til dansk skriftlig fremstilling og tvivlede på, om jeg kunne nå at få mine 10 taller erstatet med 12 taller. Er der nogle kloge hoveder derude, som har nogle gode råd til en elev i 9. klasse, som skal til eksamen maj 2010? -
Hvorfor?
ForumindlægHvorfor har alle studieretninger med latin A og græsk A intet 3. studieretningfag? -
Censur og Propaganda?
ForumindlægI hvilke krige, eller krigslignende situationer, har der gennem tiden været cansur og propaganda i? Og har i nogle eksempler på, hvordan andre lande/racer har reageret på det? -
hvordan udviklede krigen på vestfronten sig?
Forumindlæghej er der nogen der ved hvordan udviklede krigen på vestfronten sig? hvordan kan man tale om en udvikling? -
Blodsukkerkoncentration
ForumindlægHej er der nogen som kan svare mig på om: Stiger blodsukkerkoncentrationen når man ikke har spist/faster? Hvorfor og hvordan påvirker insuling kroppen når man faster? -
Hjælp lige tak!
ForumindlægJeg skriver en opgave om Israel og palæstina konflikten, og jeg skal analysere en kilde. Nogle der har en ide til hvilket kilde jeg kan analysere????
