Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 19341 til 19360 af 35409
-
Grupperet data
ForumindlægHej hvordan laver man en sumkurve udfra data nedenunder i Excel når observationer er inddelt i intervaller. Tak på forhånd. -
Hvordan får man 12 i tysk B?
ForumindlægHej SP Hvad skal der til for at få 12 i mundtlig og skriftlig tysk? Jeg ligger på 10 lige nu, men kunne virkelig tænkte mig at komme det sidste stykke op, men jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal overbevise min lærer om, at jeg altså "fortjener" at få 12. -
Er det en god ide?
ForumindlægEr det en god ide, at tage 3.g om, hvis jeg ved, at jeg kan gøre det meget bedre end de karakter jeg har fået nu? Har et snit på 7,2, men jeg ved at jeg kan få bedre snit. Desuden kan jeg ikke læse til det, jeg virkelig gerne vil med et snit på 7,2. Hvad synes i? -
HF efter endt STX?
ForumindlægHej alle. Jeg ville høre om der er nogen der ved, om man kan tage en 2-årig HF hvis man allerede er blevet student fra gymnasiet, og på den måde få en ny, og forhåbentlig bedre, studentereksamen? Mvh. Rasmus -
Hvor meget kan afgans-gennemsnit ændre sig hvert år?
ForumindlægHej, Jeg laver IB i Polen og kunne godt tænke mig at studerer Dansk eller Litteraturvidenskab på KU, fordi min far er Dansker. Dog ved jeg ikke hvordan andgangs-gennemsniten ændrer sig hvert år. Jeg læste på KU's hjemmeside at det kan ændre sig meget og kunne se at for fire eller fem og side... -
Kan man springe 2. g over?
ForumindlægHej alle sammen Som I kan læse på titlen, så ønsker jeg at komme videre med min uddannelse hurtigst muligt. Årsagen bag dette ligger i, at jeg ønsker at læse i udlandet (USA eller England), hvor man som regel starter som 18 eller sjældnere som 19-årig. Jeg er lige startet i 2. g på min HHX uddan... -
Eksamenssæt fra 2000
ForumindlægEr der nogen der har lavet "Studentereksamen maj-juni 2000" som er matematik på b-niveau.I delprøven uden hjælpemidler er jeg gået helt kold i opgaven med grafen, hvor man skal løse en ulighed og bestemme et tal til f´(x).Da det er en opgave med en graf er det jo ikke så nemt at skrive ... -
Hvis man ikke afleverer?
ForumindlægHvad sker der egentlig hvis man ikke afleverer sin SRP? Eller hvis man afleverer en opgave som er kortere end de 15 sider men som egentlig besvarer opgaveformuleringen? Får man bare et 00 på sit eksamensbevis? :S -
Rettelse af tysk stil :)
ForumindlægHej! Jeg har lige været op i skriftlig tysk og vil meget gerne få rettet min stil. For jeg kan slet ikke bedømme stilen....på forhånd tak!! :)Zwischen den Welten1. Übersetze den dänischen Text ins Deutsche.Der Erzähler in dem folgenden Text ist einen jungen Mann, der in dem östlichen Teil aus Ber... -
Bio A - Eksamensopgaver
ForumindlægHeps! Vil en venlig sjæl poste et link til de sidste års eksamenssæt i biologi A? Det skulle være uvm.dk/xxx, men jeg kan ikke finde den specifikke adresse. :-) -
Matematik termins 2011?
ForumindlægHej er der nogen der ved hvad problemregningen kommer til at blive om? :) Er mega nervøs :/ -
Har jeg bestået ?
ForumindlægHej jeg har engelsk på B niveau. Jeg fik 00 og 02 til min årskarakter og jeg var op til skriftlig hvor jeg igen fik 02 Da det er et B fag skal den ganges med 0,75? Er jeg bestået? -
Er der noget galt med undervisningen i gymnasiet/ HF er motivationen god nok?
ForumindlægHejsa... Er i gang med en psykologi- rapport og derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening til dette spørgsmål:Er der noget galt med undervisningen i gymnasiet/ HF ? og er motivationen god nok? -
Bestem definitionsmængden ( lidt svær opgave)
ForumindlægHej alle sammen !! håber i kan hjælpe mig :)Her er opgaven : ____________________________________________Lad funktionen g være givet vedg(x)=(Kvadratrod) 1-x^2Bestem definitionsmængden.Undersøg om g er lige, ulige eller ingen af delene.Vis ved omskrivninger, at grafen er en halvcirkel.håber i kan... -
Gsk anyone ?
ForumindlægHej allesammenVille lige høre om der er nogen af jer, som har kendskab til Gsk's sommerkurser i kemi, og om de eventuelt kunne fortælle lidt om det?olivia -
Lommeregner på B eller C niveau (STX)
ForumindlægJeg skal formentlig have matematik på B-niveau, men hvis jeg efter et halvt år finder ud af, at det er for svært, så skifter jeg til en studieretning med matematik på C-niveau. Hvilken lommeregner skal jeg så købe? Mit problem er, at jeg helt ærligt ikke gider at købe en lommeregner til 900 kr. ... -
2 strofer som jeg ikke forstår på tysk.
ForumindlægDie strebten nach hohen Dingen, -
Spg. til 3.g stof
ForumindlægHej alle!Jeg har lige et par enkelte spørgsmål til matematik A-niveau:1) Har en funktion og dens stamfunktion altid samme definitionsmængde?2) I beviset for dy/dx = h(x)*g(y) støder man på G'(y) = 1/g(y)g er kontinuert og forskellig fra 0, men hvorfor forklarer det, at G'(y) altid er en p... -
Gym. Stilling?
ForumindlægHvad er ens stilling når man læser mat. på et gymnasium?\nHar engang hørt et pænt ord for det.\nLigesom der er et pænt ord for folk der læser noget bestemt på universitetet. -
Karakter i skriftlig dansk
ForumindlægHej, Jeg går på STX og vi har haft 2 skriftlige afleveringer for i dansk indtil videre. I den ene aflevering fik jeg 10. I dag fik vi den anden tilbage og til min store overraskelse, fik jeg 02. Jeg ved ikke selv, hvordan det kunne lade sig gøre og jeg må da indrømme, at det gjorde mig lidt tri...
