Søgning på: historie noter stx. Resultater: 19361 til 19380 af 33650
-
HURTIGT HJÆLP TIL ENGELSK RETTELSER.
ForumindlægHej jeg har lavet første OG anden delprøve. Er der nogen som evt. kan spotte nogle fejl i den første oversættelse? og i anden delprøve mangler jeg en forklaring på den første fejlsætning, og både rettelse OG forklaring i de sidste to. Er der nogen som kan hjælpe? TUSIND TAK ! Oversæt følgende tek... -
Korrekt?
ForumindlægJeg har også brug for lidt respons på en oversættelse jeg har lavet fra dansk til engelsk. Orgiginal tekst: Da krigen begyndte, var det sydstaterne, der vandt de fleste slag, fordi de havde de bedste generaler og de bedste soldater. Men på grund af nordstaternes store befolkningstal i forhold ... -
Det ovale portræt
ForumindlægEr der nogen der har en fortolkning liggende af Edgar Allan Poes "Det ovale portræt" eller evt. bare kan huske nogle guldkorn, så ville jeg blive meget taknemmelig.Jeg har set den stil der ligger under opgaver, men jeg synes ikke rigtig den hjalp mig.Marie -
2 sætninger
ForumindlægVi begyndte at snakke. We started to talk,ville jeg mene.Ikke we started talking Jeg var meget overrasket I was very surpriced. Er det korrekt? Tak på forhånd. -
Engelsk...oversættelse..Please
ForumindlægHey... Er der nogle, der evt ville rette min engelsk oversættelse??? Hvis ja ville det være supert. På forhånd tak...Drenge har altid elsket teknik, piger vil hellere have med mennesker at gøre. Eller er det nu stadig helt rigtigt??? Sociologer har i adskillige år prøvet at finde ud af, om drenge... -
reaktionsligning på ???
ForumindlægJeg skal op i termin på tirsdag, og er ved at skrive disposition hvor jeg vil lave et forsøg med at putte et stykke magnesium i saltsyre. Hvad er reaktionsligningen?? Min bror siger det er en svær ligning da syren jo opløser magnesiummet og der kommer en gas op. Men hvilken? Og er der noget magn... -
Er det snyd?
ForumindlægHar på det sidste forberedt mig til dansktimerne ved at læse andres opgaver om teksten.Det gør at jeg kan være utrolig aktiv i timerne. Jeg har "resultaterne", som gør at jeg kan sige alt det kloge. Men til en eksame vil jeg ikke have mulighed for det.Men på den anden side, har der jo h... -
Hjælp til valg
ForumindlægHejsa Jeg står i en sådan situation, at der er flere personer som har bedt om at købe mine mundtlig matematik dispositioner til den mundtlige matematikprøve. Jeg tænkte at det var vel fint nok, for jeg skal jo også lave dem til mig selv, så kan jeg lige så godt sælge dem til dem. Jeg står så i d... -
forberedelse til 3 g
ForumindlægHej jeg tænkte på om der var nogen derude, der havde nogle gode råd til hvordan man bedst kan forberede sig til 3g her i sommerferien.På nuværende tidspunkt har jeg et snit på 9,4. Det er jo sådan set godt nok, men problemet er bare at jeg har tænkt mig at studere psykologi, hvilket kræver e... -
Bonsai-katte
ForumindlægJeg ved godt, at et lektiforum måske ikke er stedet til dette.. Men kan vi ikke gøre en undtagelse denne ene gang? Jeg har set en foruroligende hjemmeside - og vil være med til at lukke den ned. Hvis du trykker på linket og er dyre-/katte-elsker eller bare almindelig dannet person og også gerne v... -
en lille oversættelse....
Forumindlægjeg skal oversætte fra dansk til engelsk.Det handler lidt om tillægsord / biord.vil godt ha lidt hjælp.Glossy ShampooSe på Deres hår. Er det smukt?Ønsker De at få virkelig smukt hår? Ja, naturligvis gør de det!Det er frygteligt at føle, at man ikke er tiltrækkende.Sandsynligvis bruger De en billi... -
Engelsk-geni hjælp..!!! (HASTER)
ForumindlægHej Jeg skal oversætte en tekst til imorgen, men der er et sted som jeg ikke kan oversætte, synes ikke det giver mening. Kig i PDF På forhånd tak -
diskriminant af reduceret 3. gradsligning
ForumindlægHej derude, jeg har problemer med at finde D af t^3 + pt + q = 0 Hvordan skal dette problem gribes an? -
hjælp
ForumindlægJeg skal til terminsprøve i morgen har I noget jeg kan øve på i math ?? -
Solsystem
ForumindlægSolsystemet:Hvorfor bliver det forår, efterår, sommer og vinter.. I ved.. og hvorfor nogle dage er lige lange.. dag og nat.. hvis I forstår... -
eksamen hvad skal jeg sige
Forumindlæghej jeg har valgt og sige lidt om homeless(hjemmeløse) i engelsk eksamen Hvad skal jeg sige kan i ikke hjælpe mig -
Sandsynlighed hjælp
ForumindlægEn produktion af batterier er kendetegnet ved at levetiden af disse er normalfordelte med middelværdi 600 døgn og produksionsbestemt spredning på 50 døgn. Bestem sandsynligheden for at et tilfældigt udvalgt batteri har en levetid på mindre end 500? -
Notat til Anders Fogh Rasmussen
ForumindlægHvordan vil i håndtere dette spørgsmål, og hvilke samfundsfagelig termer vil i bruge? Har svært ved at se hvordan jeg skal gribe den an. Du er sikkerhedspolitiske rådgiver for Nato’s generalsekretær Anders Fogh Rasmussen. Skriv et notat, der indeholder en begrundet strategi for, hvordan... -
jorden?
ForumindlægSkriver man earth med store begyndelse bogstav: Eeath ? hvis ja, hvorfor? -
Hjælp til et par opgaver
ForumindlægHej alle Hvordan regner man disse ting ud? √64 + 2 Mit bud på dette er kvadratroden af 64, derefter plusse 2 = Altså bliver det 10 ??? x2 (2 tal i anden)+2 = 3x2 (2 tal i anden)-16 ?????
