Søgning på: musik analyse. Resultater: 19421 til 19440 af 25891
-
Salicylsyre
ForumindlægJeg sidder med en delopgave, som lyder: Beregn det teoretiske udbytte af salicylsyre. Jeg har: macetylsalicylsyre=1,459 g, hvilket er et procentvist udbytte på 97,3 %, hvoraf der (efter sugefiltrering) er kommet 3,482 g salicylsyre ved tilsætning af 2 M saltsyre (til pH=1). Hvordan gør jeg de... -
Dansk eksamen skrevet for meget
ForumindlægHej alle :) Jeg står i den situation, hvor jeg har kommet til at skrive 4,4 sider til den skriftlige eksamen i dansk, hvilket er 0,4 sider for meget. Jeg er derfor meget nervøs for, at det kommer til at trække mig meget ned i karakter. Ift. opgavekravene har jeg opfyldt alle kravene, og endda pe... -
Regression
ForumindlægHejsa. Jeg skal lave regression i GeoGebra, hvor jeg bl.a. skal diskutere om denne model er holdbare. Min lærer siger, at det er den ikke, og jeg skal argumenter for, hvorfor den latså ikke er holdbar. Jeg har taget udgangspunkt i de 3 ting, man skal, når man vudere --> forklaringsgraden, resi... -
Ideer til nyhedsartikel om brænden på børsen til mundtlig dansk eksamen
ForumindlægHej jeg søger efter ideer til en nyhedsartikel angående brænden på børsen til den mundtlige dansk afgangseksamen. Tak på forhånd :) -
Analytical essay: Summary
ForumindlægHej I et summary må man ikke skrive citater Hvis jeg skriver følgende: Before going in, Moira snaps a photo of the narrator’s hair, saying her followers love “before” and “after” shots. When the narrator realizes there’s no “before” photo, Moira ... -
SRO i fysik og matematik
ForumindlægHej Jeg skal lave et mundtligt forsvar. jeg har haft fysik og matematik som fag. Jeg er i tvivl om hvodan jeg skal snakke om metode. Jeg har jo brugt hypotetisk-deduktiv metode og aksiomatisk-deduktiv metode. Men hvordan skal jeg 'diskutere' mine metodevalg, og snakke om svagheder/styr... -
Hjlæp til tysk
ForumindlægHej Jeg har brug for, at nogen kan rette min tysk opgave -
Henførende stedord
ForumindlægHej. Jeg er i tvivl om man ville sige: "Die Frau, die er heiratete, war Ausländerin." Eller skal det henførende stedord være "der"? -
Tysk stil om sport
ForumindlægHej Jeg har skrevet en tysk stil om sort og fritid, og vil høre om der er nogen der vil rette den igennem Her er de dele af stile, som jeg er usiker på er rigtige: In meine Freizeit verbringe ich der größte Teil der Zeit mit meiner Familie und meinen Freunden. Ich glaube, dass die Dänen und ... -
Malerianalyse
ForumindlægHej SP - er der muligvis en der ligger inde med en færdig malerianalyse af Pété Champétré (Dirck Hals) Hilsen en depserat pige! -
Hjælp til et begreb i engelsk
ForumindlægHej, Jeg sidder lige nu her, og prøver at finde ud af, hvad begrebet "tomme pladser" ift. noveller hedder på engelsk. Håber der er nogle der vil hjælpe. :) -
Kan man differentiere en funktion, der ikke eksisterer?
ForumindlægJeg har en opgave, hvor jeg skal differentiere ved brug af kædereglen. Det får jeg til Men er f overhovedet defineret? Og kan man så differentiere den??? -
Hvad er forskellen mellem det fortællende jeg og det fortalte jeg?
ForumindlægHvad er forskellen mellem det fortællende jeg og det fortalte jeg? -
Karakter - 11/13
ForumindlægHejsa.1) Jeg tænkte på om der var nogle med et snit omkring/over 10 som gad lægge deres karakterer ud i dette indlæg?2) Er der nogle som kan henvise til nogle samfundsfags- eller geografiopgaver til 13? -
Kæreste sorg!
ForumindlægDet her har ikke noget med lektier at gøre! Men jeg kan ikke lave lektier pga min kæreste er gået fra mig... Jeg vil virkelig gerne gøre noget ved det, men jeg har prøvet og prøvet og jeg kan ikke lade være med at tænke på hende! Vi har kommet sammen i 15 mdr og pludselig er det hele væk!! Jeg ka... -
Hvad er cool og ikke cool?!
ForumindlægHej!Hvad definerer i selve ordet cool?Hvad synes i er cool og ikke cool?Vil gerne vide jeres meninger om det... -
Giver man censor hånden?
ForumindlægHej alle!Er kommet helt i tvivl; giver man lærer og censor hånden, eller siger man bare pænt "hej"?? -
jeres endelige snit
ForumindlægHvad blev jeres endelige snit så? og er i tilfredse/utilfredse samt hvad skal i bruge det til?Personligt fik jeg et snit på 10,0 hvilket er rimelig tilfredsstillende. Efter sommerferien har jeg tænkt mig at læse jura :-) -
Hilberts Hotel
ForumindlægFindes Hilberts Hotel i virkeligheden ? Kan det passe, at Hilberts Hotel ikke kan have reelle (overtællelige) mange gæster? -
Computer
ForumindlægVille lige hører om der er nogen der kan anbefale en mac computer ! Der udelukkende skal bruges til skolebrug ? Jeg har INGEN forstand på alt det der med processer osv. den skal bare ikke være sindsyg langsom da jeg er ved at gå amok over den jeg har nu :-)
