Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 19441 til 19460 af 22366
-
Hvem logger sidst af ??
ForumindlægDer er kun fire online nu. Mig, tal-manden, Liv og en anden. Hvem mon logger sidst af? :) -
Korrekt opfattelse (adv/adj) ?
ForumindlægLæste for nyligt i en engelsk artikel følgende sætning: ...and then he goes quiet (... og så bliver han stille) - er det korrekt forstået, at grunden til der IKKE skal -ly på quiet er, at det bliver subjekts-prædikat (omsagnsled til grundled) i sætningen og derfor er et adjektiv. At blive medfør... -
Reaktion med propanal
ForumindlægHej, Hvordan ser reaktionen ud med strukturformler for: 1) propanal's reaktion med 2,4-DNPH og 2) propanal's reaktion med tollens reagens? -
ObaMigration?
ForumindlægHalløj derude. Jeg sidder og læser lidt om USAs immigration policy som forberedelse på en større eksamensopgave på uni, og stødte i en artikel på ordet ObaMigration? Er der nogle derude der kender til begrebet? Min gode ven Google og andre databaser var ikke til meget hjælp mht. at få en definiti... -
MAT BEVIS :( FIBONACCIS TALRÆKKE
ForumindlægHej folkens! Jeg har vedhæftet et ultra kort bevis... Men jeg forstår bare simpelhent ikke hvordan det kan omskrives til: x^1*x^n........ Hjælp :( -
Foden som vægtstang, hvilken type?
ForumindlægLad os antage jeg står på et ben på et trappetrin, med hælen ude i fri luft, således at al min vægt hviler på forfoden. Jeg antager at længden mellem punktet jeg hviler min vægt på og min ankel er 2, og at længden mellem min achillesene og min ankel er 1. Således: ______L____I X |----2-----|--... -
Bedømming/Karakterer til denne stil!
ForumindlægHej ST'ER Jeg har lavet en aflevering, i form af et brev! Jeg ville bare lige høre jeres meninger, om hvad i tror jeg får i karakterer for afleveringen? -
Eksame - Emnevalg. HJÆLP!
ForumindlægOk, skal her i næste uge aflevere min synopsis, men jeg har slet ikke valgt et underemne endnu! Så jeg vil gerne høre om I har nogle forslag? Vores overemner muligheder er: - New Zealand - Being Young - Racism - Violence På forhånd tak! btw. her kan i se mit pensum også. -
Geogebra og ligning
ForumindlægJeg har lavet en bro (Humber Bridge) i geogebra og jeg skal fremlægge det i næste uge, men jeg ved simplehent ikke hvad jeg skal sige! Målestoksforholdet er 1:1000. Så vil jeg også spørge om i kan finde nogle formler/ligninger af broen -
Evolutionsmekanismer - hjælp
ForumindlægJeg har vedhæftet en fil. Jeg forstår ikke evolutionsmekanismer, jeg har set at der tidligere har været skrevet noget om det herinde , men artiklen der bliver refereret til virker ikke.... er der en som kan hjælpe mig med at forstå figuren. Jeg har brug for hjælp til st kunne forklare figuren. -
Stimerol reklame (1997)
ForumindlægHejsaJeg har fået en opgave hvor jeg skal lave en analyse af reklamen. Jeg skal i min opgave komme ind på hvem målgruppen er og hvad budskabet er med reklamen. Er der nogen der har en reklame analyse liggende evt ovenstående reklame så jeg kan komme igang med at analyser reklamen. -
Rapporter
ForumindlægJeg skal op i biologi.Og jeg vil gerne vide hvordan/om man skal indrage rapporter.Hvis der er nogen der har noget der kan overskueligegøre immunforsvaret vil jeg også meget gerne hjælpes der.P.f.t.-Lasse -
Medicinstudiet
ForumindlægHej til alle!Jeg starter på medicinstudiet om et års tid, og søger ind på Århus Uni. Så vil jeg bare høre om det er det samme pensum, for da min hjerne alligevel kræver læsestof i sommerferien kunne jeg lige så godt begynde at læse det.. Så jeg tænkte om der er andre der læser medicin som har en ... -
Gymnasialeuddannelser
ForumindlægHvilken er den sværeste? Min ven påstår, at hhx er på højere plan end det almene gymnasium, har han ret? -
Kærlighed :-(
ForumindlægHej!Jeg er smadder forelsket i denne her dreng, hvad skal jeg gøre for at komme i kontakt med ham? -
hurtigt hjælpe
ForumindlægDa Jesus blev født indsatte Jomfru Maria 1 kr. på en bankkonto til 1 % p.a. Helårlig rentetilskrivning. Hvis Jesus havde levet i dag, hvor meget kunne han så hæve ? ( Huske at tage højde for, at der er gået nogle dage siden sidste juleaften) Ved ikke hvordan jeg skal regne denne... -
microsoft
ForumindlægHey everybadyjeg vil bare spørge om det koster noget at downloader windos media player 9 series for windows xp.Takker -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHej. Hvordan ville I oversætte dette til dansk? "It was not called for." -
Oversættelse af 3 ord
ForumindlægHey...Jeg kan ikke finde en betydning af disse tre ord, håber der er nogen som kan hjælpe mig...1.Untautened2.Gamine3.GesaltHilsen Rasmus -
digitaliseret/digitaliserede
ForumindlægHej, hvad er korrekt? Billeder er blevet digitaliseret/digitalerede? På forhånd tak.
