Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 19441 til 19460 af 48931
-
rettelser
ForumindlægHej allesammen.Jeg har skulle oversætte dette, så vil høre om der er nogle fejl i. Håber nogle kan hjælpe. Tak. I dag er sport meget mere end underholdning. For mange mennesker er sporten en vigtig del af livet, og for nogle er den endda blevet en religion. Sportsfans bruger ofte mange timer... -
hvad skal jeg gøre??
ForumindlægJeg har skrevet et referat, som skal være på 100 ord. Er der nogle der bare hurtigt gider at rette+? Nothing but the truth it's about a boy with name Philip. He like to be a sports star. So he is in the track team. But if you want a be a sports star, you need good grades. Winter terms exams n... -
Oversættelse til imorgen... :/
ForumindlægHej.. Jeg er kommet ret meget i tvivl om jeg har oversat denne tekst rigtigt, så hvis der er en, der vil læse den igennem og rette de værste fejl ville det være skønt.. :) Dansk: Victor kan godt lide sport, og han spiller fodbold to gange om ugen, om mandagen og om lørdagen. Hans kæreste, Yvonne,... -
Hjælp hvordan skal jeg gribe det an?
ForumindlægHej alle jer kloge hoveder. Jeg skal have lavet min første idrætsrapport og det er nevaeu b idræt. Vi har fået en case som ser sådan ud : Martin (46 år, 184 cm, 91 kg., fedtprocent 27, kondital 36, blodtryk 145/100, lodret tyngdepunktsløft 20 cm.) er meget sports interesseret. Han er efter e... -
Tips til fremlæggelse af e-case i morgen - Select
ForumindlægHej Alle Jeg har arbejdet med SELECT Sport og skal imorgen eftermiddag fremlægge min case. Jeg har valg at uddybe problemet: "Opretholde det stigende resultat" De to handlingsforslag er: Handlingsforslag 1: Reducere omkostningerne på eksportmarkeder Omkostningerne kan reduceres ved ... -
Øge afsætningen, hvordan??
ForumindlægHej Alle Jeg har arbejdet med SELECT Sport og skal imorgen eftermiddag fremlægge min case. Jeg har valg at uddybe problemet: "Opretholde det stigende resultat" De to handlingsforslag er: Handlingsforslag 1: Reducere omkostningerne på eksportmarkeder Omkostningerne kan reduceres ved ... -
Meget vigtig oversættelse
Forumindlægb) Han fortalte datteren historien. De forærede kvinderne blomster. Jeg giver hesten foder. Vi sender borgmesteren blomster. Sender De forretningen ordren i dag? Forældrene fortæller børnene eventyr. Firmaet sender købmanden varerne i dag, og i morgen sender købmanden firmaet pengene. b) Han ræk... -
hej
Forumindlægnu kunne jeg ikke finde en rigtig side forum at skrive det her, så det kommer her. Jeg ville spørgre jer, folk, som gik og stræb efter de 10 og 12 taller på jeres sidste år i HF eller gym for at få en godt snit, (jeg er på HF). Nu, hvor jeg skal starte på mit sidste år i HF vil jeg gerne gå eft... -
CBS VS KU
ForumindlægJeg står ligesom sikkert mange af jer andre i et dilemma. Jeg overvejer på den ene side et af cand.merc studierne på CBS, og på den anden side overvejer jeg Statskundskab eller Cand.polit fra københavns universitet (BA først self). Før i spørger ind så jo mit gennemsnit er højt nok til begge dele... -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej, jeg går i 9 kl, og vil gerne går på gymnasium næste år, men jeg er ikke blevet egnet. MIne karakterer er: læsning: 7 og retskrivning: 7 dansk mundtlig: 4 og dansk skriftlig: 7 færdi: 4, *jeg havde 7 før, men i terminsprøven gik det ikkke så godt, og nu har jeg fået 4 :( * pro... -
USA eller efterskole?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til at starte i 9. klasse imorgen og jeg ved stadig ikke hvad jeg skal efeter. Hvor jeg var ynger har jeg altid gerne vlle tage på efterskole (Ranum) og jeg var ude og se den i 8. klasse og jeg vidste bare at det var den efterskole jeg ville gå på, men så en månde ... -
Lave karakterer...
ForumindlægHej! Har fået min dansk skr karakter... Er der andre, som har fået et stort chok over sin lave karakter? Mine karakterer i dansk ligger normalt på 10-11, og denne gang (selvfølgelig skulle det lige være til eksamen) fik jeg smidt et 7-tal (!!!) i hovedet... :( Hvordan klarede i andre det? -
Filosofi som valgfag C
ForumindlægEr der nogen med filosofi som valgfag på c-niveau, der vil sige nogle generelle ord om faget? Er der meget klassediskussion? Kan man selv bestemme nogle af emnerne? Er der skriftlig arbejde? Læser man originaltekster (oversat?)? Er det generelt et spændende fag, der stiller krav til ens selvstænd... -
Belæg, Påstand, og Hjemmel
ForumindlægHej jeg er ved at analysere Anders Fogh Rasmussens åbningstale i folketinget 2003. i får lige det første af teksten. ''Udlændingepolitikken var i mange år præget af slaphed og mangel på konsekvens. og skadesvirkningen er alvorlig. Omkring halvdelen af indvandrerne i Danmark er uden... -
Projektopgaven 8. klasse - produkt
ForumindlægHej Netværk . Vi er en gruppe piger i 8. klasse, som er igang med projektopgave. Vi har underemnet mistrivsel, og problemformuleringen "Hvad er årsagen til mistrivsel blandt unge idag, når vi aldrig før har haft så mange muligheder som idag. Og kan det være rigtigt at unges mistrivsel skabe... -
Rettelse af oversættelse af Kurt Cobains selvmordsbrev til dansk
ForumindlægEr der en eller anden, der vil rette min oversættelse fra engelsk til dansk? To Boddah pronounced Speaking from the tongue of an experienced simpleton who obviously would rather be an emasculated, infantile complainee. This note should be pretty easy to understand. All the warnings from th... -
Opgave! Dagbog.
ForumindlægNogle der har lyst til at rette min opgave?Den går ud på at jeg skal lave en af dagene i Prag som min dagbog.Der skal rettes : Punktum, komma, stavefejl, sætninger. Og andre ting.Hvis i syntes sætningen lyder for dum, så slet den endelig.- Tak på forhånd :) .Idag, var det vores første dag på vand... -
fra dansk til eng.
ForumindlægKan nogen fortælle mig hvordan man oversæætter denne sætning? "Men selv de 14-årige danske elever klarer sig dårligere end eleverne i de lande i europa vi normalt sammenligner os med.." -
oversættelse
Forumindlægnogen der gider kigge på denne oversættelse? I USA evaluerer universitetsstuderende jævnligt deres lærere. Meningen er, at undervisningen hermed skal forbedres, men ifølge en amerikansk universitetslærer er virkningen den stik modsatte.En god bedømmelse kræver, at læreren skal gøre en masse stude... -
Hvad kom du op i?
ForumindlægHvad kom du op i i år - både årsprøve og eksamen - og hvad ville du havde foretrukket at komme op i?
