Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 19441 til 19460 af 321608
-
Sura 96 (sura iqra)
ForumindlægEr der nogle der har arbejdet med denne sura- og kender til hvor man kan læse hele suran?har prøvet at søge det på google. Jeg vil hører om der er nogle der kan omsætte det her til et mere letforståelig sprog: Forkynd i den herres navn som skabte, Skabte mennesket af klæbrig dråbe?? - h... -
Politiken
ForumindlægDet er bare lige lidt kort info om politikens læsere, Hvem de er - altså hvilken type menneske det er. Kan ikke rigtig finde det på deres hjemmeside, det pist væk, har ellers set det før. Nogen der lige kan ridse det op? Behøver ikke tabeller om alder og stillinger osv. På forhånd tak - i hvert... -
Klamydia - heteroseksuelitet
ForumindlægHej mennesker. Nogle der kan komme med nogle svar til disse spørgsmål? Hvilken rolle kan Klamydia i værste fald få for et heteroseksuelt pars fertilitet og hvilke råd vil du give dine jævnaldrende hvis de gerne vil optimere deres chancer for at få børn? - beskriv kort opbygningen af kvi... -
Gode råd - Matematik A-Niveau
ForumindlægHejsa igen igen (i må undskylde alle mine indlæg, jeg har bare et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med.Jeg skal have matematik på A-niveau her efter sommerferien og jeg kan ikke lægge skjul på at matematik er et fag man skal bruge mange timer på, hver dag. Jeg har desværre set at mange folk &... -
Den nye kvote 2-ordning
ForumindlægHejsa.Jeg læste i går i avisen at fra 2007 går vi over til en ny kvote 2-ordning, hvor man har Kvote Ia, Ib, IIa og IIb. Men jeg lagde mærke til at der stod at dette forholdsvis henvendte sig til den gruppe af unge, der har et snit der næsten er oppe på det snit, der behøves for at komme ind på d... -
Analyse af Novellen Villy af charlotte Weitze
ForumindlægHeej, jeg har om novellen villy. hvor der bliver lagt meget vægt på sex og voldtog. der kommer både nogen med adam og eva og rødhætte. men jeg tænkte på om nogen ved om forfatteren selv blev misbrugt? -
kirketonearter HJÆLP!
ForumindlægHej, jeg sidder med en musikanalyse i SRP og har brug for hjælp om kirketonearterne. Jeg skal analysere sex pistols God Save The Queen og jeg skal finde ud af om de bruger kirketonearter og i så fald hvilke? Er der nogen der kunne hjælpe mig med en fremgangsmåde til hvordan man gør!? -
modulus og argument
ForumindlægHej :) hvis jeg skal finde ud af hvilket tal der har et givet modulus og et givet argument hvordan gør jeg så det? jeg har fået opgaven: Hvilket af følgende tal har modulus √2 og argument 3/4π ? Jeg ved at resultatet er= i(1+i) men hvordan finder jeg frem til det? -
RÅD TIL PLACERING AF BUTIK :)
ForumindlægHejsa folkens. Vi har bestemt os at åbne en butik, hvor vi sælger yogurtis med 30 foskellige toppings... bl.a. oreo kiks, kamelsovs, vandmelon, hvis chockolade og mange andre ting. Samt med at vi har planer om at bringe Mango is, natural is, chockolade is, banan is, lakrids is, pære is samt 3 and... -
Bevis af kombinatorik
ForumindlægEr der nogle som kan forklare hvordan man beviser sætningen for kombinationer: K(n,r)= n!/(r!*(n-r)!) Det skal helst være metoden hvor vi ikke er bekendte med n og r, og bare benytter indsætning af tallene. (hvilket gøres i MAT 2B af Jens Carstensen, SYSTIME) -
Differentialkvotient
ForumindlægJeg har brug for hjælp til denne opgave. Er der nogle som kan hjælpe. :) 286: Antallet af indbyggere i en kommune, kan beskrives ved 1000*f(t), hvor f(t)=0,00020t^3-0,1132t^2 +1,5412t+27, og t er antal år efter 1990. Beregn og fortolk tallet f '(20). -
hjælp med essay
Forumindlæghej alle sammen. Jeg er igang med at skrive et essay omrking "menneskets forhold til fakta og fiktion", hvilket jeg synes er virkelig svært. Vi skal også have fodnoter med og har fået 4 bilag som skal være med i essayet. 1. Helle helle "en stol for lidt. 2. forfatter jørgen let... -
help..
Forumindlægheey. skal lave problemformulering til min opgave, så tænkte hvis der var nogen der kunne hjælpe mig lidt med at lave et stort spørgsmål ud af de her spørgsmål om hjertet: 1. hvordan ser et hjertet ud? 2. hvad er et sundt hjerte? 3. Hvorfor har menneskerne et hjerte? 4. Hvor mange slagere slår ... -
matematik,matematik....øhhh
ForumindlægØhhh der er ikke lige nogen der kan forklare hvad man skal her, så jeg lige kan komme igang med den.I et koordinatsystem er en linje l bestem ved ligningen:x+3y-100=0Og en linje m er bestemt ved ligningen:ax-5y+1=0hvor a er en konstant.Bestem tallet a , således at l er vinkelret på m.Det som jeg ... -
Lineær regression, hjæælp
ForumindlægI de senere år er nye frysere blevet forbedret, så de forbruger mindre el. Tabellen viser det typiske årlige elforbrug for frysere for arene 1988-2000. År 1988 1990 1992 1994 1996 1998 2000 Årligt elforbrug (kWh) 635 605 573 541 512 483 454 Det oplyses, at det årlige elforbrug med god tilnærm... -
Bakterievækst ved toiletter og andre ting
ForumindlægHejsa alle sammen :) Står her med et ret så stort problem.. Følger egentlig godt med i biologi, og er så heldig jeg og en makker er blevet udvalgt til at fortælle om nogle tal baseret på bakterie vækst på agerplader.. Der er taget omkring 20 tests rundt omkring på skolen. Vi skal ud fra talle... -
Definitionsmængde.....
ForumindlægHÅBER der er nogle der kan hjælpe mig med denne opg for har ingen ide om hvordan den ska løses:(Funktionen f er givet ved : f(x)=(1-kvatradrodx)/(1-x)Angiv definitionsmængden for f, og forklar hvorfor man ikke umiddelbart kan se, hvad f går mod, når x går mod 1.Vis derefter, at:(1-kvatradrodx)/(1... -
HJÆÆÆLP MIG!!
ForumindlægJeg skal på fredag den 16. juni til afsluttende fransk-eksamen (2 årigt B-niveau). Eksamen foregår på en alternativ måde, da vi må foreberede et oplæg hjemmefra. Problemet er, at jeg normalt får 10 i fransk af min lære, men jeg mener ikke selv at jeg er god til et 10-tal. Derfor ville jeg gerne f... -
HJÆLP TIL SAMFUNDSFAGLIG METODE - HASTER!
ForumindlægHej Jeg er ved at lave AT-eksame og har brug for hjælp. Jeg har skrevet om global opvarmning og har valgt fagene biologi og samfundsfag. Indenfor faget samfundsfag har jeg valgt at kigge på hvilke politiske tiltag der er blevet oprettet for at begrænse udledningen af CO2, eks. kyoto aftalen, og ... -
At forstå definitionen af log
ForumindlægHej guys! Jeg sidder og læser op på pensum, og er kommet til hadekapitlet om logaritmefunktioner. Jeg kan fint forstå den flg. definition, men jeg har svært ved at se, hvor det efterfølgende fremgår af definitionen. Er der nogle, der kan hjælpe mig til at forstå, hvad der sker? På forhånd mange ...
