Søgning på: dansk reportage. Resultater: 19581 til 19600 af 41162
-
løse
Forumindlæghvordan løser jeg sådan en opg: I et bestemt kredsløb er strømstyrken I (t) (målt i ampere) en funktion af tiden t (målt i sekunder). Det oplyses, at I(t) er løsning til differentialligningen 0,4*(dI/dt) +10*I = 9 hvor I(0) = 0 a) bestem strømstyrkens væksthastighed, når strømstyrken er... -
Navneord, Verber og adjektiver
ForumindlægForstår ikke lige den første “Nomen”/Navneord. Hvad skal jeg skrive på de små linjer før ordet? Er det Die, Der osv???… Og hvorfor står der Sg., -n, Pl, Osv efter ordet?? og som det sidste spg vil jeg bare spørge om jeg har gjordt resten rigtigt :) -
Snyd
ForumindlægIkke fordi jeg har snydt til min srp, men er bange for at jeg måske har skrevet af i en del af min opgave fra nettet eller en hvilken som helst bog. Ved i hvilke programmer lærerne bruger for at finde ud af om man har snydt så jeg kan rette på de fejl jeg har for er virkelig bange for et -3 -
Giver sætningen mening
ForumindlægHej. Jeg er ikke helt sikker på om denne sætning giver mening, håber i kan hjælpe. "Her perspective shows how the relationship between her and her husband is with a lot of doubtfulness in the air" -
folkeskolens afsluttende prøver??
ForumindlægJeg går i 9.klasse og skal til terminsprøver her efter ferien. Er der nogle der ved om de opgaver vi får udleveret om de er helt nye, eller om det er nogle gamle opgaver de tager for forrige år?? Der er nemlig noget der hedder december prøver og maj prøver, og decemberprøverne bliver jo holdt i d... -
Viking
ForumindlægHej er der nogen som har skrevet om vikinge skibe ( hvordan de var opbygget osv) -
Min fritid på spansk førnutid (præsens) og førdatid (perfektum)
ForumindlægHej jeg søger en frivillig som er villig til at kunne hjælpe med at få rettet mine fejl og fortælle hvad det er der er godt galt med det jeg har skrevet. Jeg er ikke så god til spansk, da jeg allerede på forhånd godt ved at vedkommende som vil hjælpe, kommer til at få det hårdt. Det kunne være de... -
Det økonomiske kredsløb
ForumindlægHej. Vores overordnede emne er vendepunkter, og vi har valgt at snakke om det økonomiske kredsløb. Det kunne være fantastisk hvis i kunne komme med nogle ideer til hvad vi kan snakke om (så det hænger godt sammen med det overordnede emne). Har i nogle ... -
1 tysk sætning
Forumindlæghej, er der nogen der lige vil tjekke om denne sætrning er korrekt ? :) Historien handler om når man ikke kann finde meningen med livet. Die geschickte dreht sich um, wenn man nicht den Sinn des Lebens zu finden kann. -
Ungdomsoprøret
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig, med at komme i gang med.: Problemformulering, undersøg hvordan forskellige tekster fra perioden omkring ungdomsoprøret afspejler de unge kamp. -
Eu's vinkel på vældfærdsturisme
ForumindlægHvad er EU's intentione omkring vældfærdsturisme? Fx. Skal eu bestemme hvem, der skal have bønepenge, men ikke blande sig i dagpenge g kntanthjælp som statsministeren har givet udtryk for? Please svar dette er vigtigt. -
Det moderne gennembrud - den sociale ulighed?
ForumindlægHej derude. Er der en som sidder, og lige kort vil forklarer mig noget om det moderne gennembrud - den sociale ulighed? Det ville være super! KH -
Citat
ForumindlægHej. Når man nu har et citat med, skal man så have omvendt ordstilling efter, altså: ''-------'', says he. For det ser ud til, at man muligvis kan gøre begge dele. -
vici i imperfektum
ForumindlægHvis jeg nu vil oversætte: Jeg kom, jeg så, du sejrede, hedder det så veni, vidi, viciebas? Eller vicisti? -
Utilfreds over eksamensforløb i DIO
ForumindlægHej Jeg har lige været oppe i dio-eksamen, hvor jeg har fået en karakter, som jeg ikke mener afspejler min egentlige præstation. I mit eget oplæg kom jeg efter min mening ind på alle punkter som står skrevet i bekendtgørelsen: "Bedømmelsen er en vurdering af, i hvilket omfang eksaminande... -
Uddannelse hvis man er interesseret i arbejde i FN
ForumindlægHej, Jeg har en drøm om at arbejde med bekæmpelse af sult, ulighed og fattigdom m.m ved at arbejde i en nødhjælpeorganisation såsom FN fx. i UNICEF, men jeg er meget i tvivl om, hvilken uddannelse der vil være den bedste hvis jeg ønsker at arbejde inden for dette område. Jeg har en samfundsvi... -
kredsløb
ForumindlægHej. Vil gerne hjælp til denne opgave. Tak på forhånd. Hvilket diagrammer viser korrekt det elektriske kredsløb og hvorfor? Se vedhæftet -
Kortsigtede udbudskurve
ForumindlægEfterspørgslen på et marked i fuldkommen konkurrence er givet ved Qi = 8100−½(P) Udbuddet stammer fra 110 identiske virksomheder med følgende omkostningsfunktionen: Ci = 4000+(2½)Qi^2 a) Bestem kortsigtsudbudskurven for en af markedets virksomheder Jeg ved at den kort... -
Konkurrenceevne
ForumindlægHej, Jeg skal lave en model med 5 faktorer og faglige begrundelser, der påvirker en virksomheds konkurrenceevne Indtil videre har jeg Løn og Kapital Jeg kan ikke komme i tanke om flere, og har brug for lidt hjælp. På forhånd tak :-) -
tysk
ForumindlægHej. Er der nogen der vil kigge dette igennem for mig. Es kann viele Gründe dafür. Ich denke, dass sie gerne eine Nachricht übermitteln. Ich denke, dass sie seine Geschichte zu erzählen will. Es kann auch sein, eine Strafe zu Priklopis Namen veröffentlicht werden. Darüber hinaus ist es auch ein...
