Søgning på: matematik a noter skriftlig. Resultater: 19601 til 19620 af 168518
-
Eksamen
ForumindlægJeg går på gymnasiet og har biologi A.. Skal op til eksamen i næste uge, men er lidt i tvivl om hvordan det foregår?Har man ½ time forberedelsestid og ½ time til eksaminationen?..Er der nogen der ved hvad man skal kunne få at få 6? hehe.. Hvis man er mindre god til faget biologi, og bare gerne vi... -
Hvad er fejlen?
ForumindlægHej, jeg har en sætning, jeg ikke kan finde fejlen i.. Der er kun 1 fejl: Her husband, who had recently returned from Afghanistan, was not used to watch television all day. Jeg overvejer, om ikke "had recently" skulle byttes om.. Jeg ved ikke, er det en fejl? Jeg skal desuden begrun... -
Dansk-->Engelsk
ForumindlægHej nogen der kan kigge dette igennem for fejl?Det danske står ovenover det engelske.JP Århus 08 februar 2006, 6. sektion side 4JP Aarhus 08 February 2006, 6. section page 4Khaled med baggrund i Afghanistan sagde:>> De sårer ikke mig personligt, for jeg er ikke så religiøs. Tegningen med bo... -
SOP - Enzymkinetik -Klage
ForumindlægHejsa! Jeg leder efter en Kemi A og Mat A gymnasielærer, der kan læse min SOP igennem og vurdere den. Jeg er kommet ud for den situation, at jeg føler at jeg er blevet snydt i forhold til bedømmelsen af mit arbejde Det var meningen de skulle give en helhedsvurdering af det skriftlige arbejde og ... -
Rettelse summary
Forumindlæghvis du har lyst må du gerne se min summery igennem for fejl? Tak på forhånd. Signs of bad Integration is everywhere, the news shows the “wrong” side of integration. It is always the immigrant and refuges who is blamed. But why is this, the essay by a student Sofie Vestergaard raise the questio... -
Eksamenssæt
ForumindlægHej Alle sammen Jeg ville gerne træne mig op til terminsprøverne (9. Klasse) og jeg kan simpelthen ikke finde nogen af de FSA problemregning eksamenssæt. Kan i hjælpe mig med at finde nogen og hvis i har i forvejen så bare smæk dem ned i kommentaren. Tak på forhånd -
Super vigtigt - tag et kig! Please :-))))
ForumindlægSagen er den, at jeg er super dårlig til matematik... Virkelig! Jeg skal være super heldig, hvis jeg kan formå at hive et 4-tal hjem med hjælpemidler i en aflevering, og det skal lige siges, at det er på en god dag, jeg kan lige så godt stå ved min sag. Hehe :) Men på mit gymnasie eller r... -
At dumpe et fag?
ForumindlægJeg skal til nogle mundtlige studentereksamener her om ikke så længe og jeg har efter sommerferien formentlig tænkt mig at starte på dtu. for at komme ind på dtu skal man have et snit over 8 og samtidig have haft matematik og fysik på højt niveau (ihvertfald på den retning jeg kigger på). Men hva... -
HJÆLP
ForumindlægHej folkens :) Næste år skal jeg i 3.g og har derfor inderligt brug for en privatlærer. Jeg ønsker at komme ind på en universitet, som kræver et virkeligt højt gennemsnit og har af denne grund brug for hjælp. Derfor skal jeg bruge en matematik-hjælper og en person der muligvis kunne rette min op... -
Gennemsnit
ForumindlægHej Jeg har linjen Bioteknlogi A, Matematik A og Fysik B Jeg går i 2.g men jeg er meget, meget bekømret. Jeg klarer mig dårligt i alle tre fag, og allerværst til fysik. Men jeg vil virkelig gerne være læge! Jeg frygter at mit gennemsnit ikke bliver højt nok, men hvad skal jeg så gøre, hvis ik... -
Søger lektiehjælp
ForumindlægTil dansk , matematik og Engelsk -
Lille engelskoversættelse
ForumindlægDen danske tekst:For 26 år siden holdt FN sin første miljøkonference i Stockholm. Men først i sommeren 1992 blev den fulgt op af endnu en konference i Rio de Janiero.Hvad er der så sket i det forløbne år? I den årlige rapport fra Worldwatch Institute i Washington står der følgende:"Skal Rio-... -
Arealfunktionen
ForumindlægTil min mundligt eksamen har jeg de 2 spørgsmål- -Du skal redegøre for, hvad der forstås ved en arealfunktion og bevise, at arealfunktionen for en funktion fogså er stamfunktion til f. -Du skal desuden redegøre for hvordan arealer kan bestemmes ved hjælp af det bestemte integral. Har en af jer... -
"panserformlen"
Forumindlæghej mat.genier... jeg er igang med et bevis, som jeg ikke rigtig kan sætte mig ind i... det drejer sig om beviset på http://www.logx.dk/notes/examensnoter.pdf på side 24. er der en der vil være så sød og forklare mig hvad der sker trin for trin... ? det er et meget vigtigt bevis jeg skal kunne... -
Et lille tip til gymnasiestuderende
ForumindlægHej alle. Jeg faldt over hjemmesiden www.eksamensklar.nu og tænkte, at jeg lige ville dele den med Jer andre derude. De laver korte eksamensforberedende kurser i matematik umiddelbart inden eksamen. På kurset vil man ifølge hjemmesiden få opdateret og pudset sine teoretiske kvalifikationer af og ... -
Engelske sætninger. Hjælp til at rette.
Forumindlæg• My name is Samantha Landon. • I have written this message because I need you. • I am stranded on an island and I don’t know what I shall do. • I am alone and I need your help. • I come from USA • . I was out in a boat with my boyfriend Tyler We ha... -
sætning
ForumindlægJeg er igang med at skrive et resume og vil vide om sætningen er korrekt engelsk ? kan Jeg godt skrive sådan. Daniel is looking at the things that G.Bush has not achieved to accomplish in his 8 years as a president, and he is criticizing Bush´s lack of promises. -
Oversætning HJÆÆÆÆLP!
ForumindlægNogle der har et bud på hvordan jeg kan oversætte følgende til engelsk: "Ved indgangen til Tivoli blev jeg spurgt af billetdamen, om jeg ikke havde en mindre seddel end den 1000 krone-seddel, hun lige havde fået. Tænk Dem, hun sagde ikke 'please', og kontrolløren, som man havde plac... -
økonomi uddannelsen
ForumindlægSkal man være meget god til matematik for at læse økonomi på universitetet? hvor meget matematik er der i undervisningen på uddannelsen? -
HJÆLP EMNE TIL STUDIERETNINGPROJ.
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med et emne?? MAT-A, Historie A... Den ny reform... Please... Det ville være superrrr lækkert med masser af hjælp! Takker.
