Søgning på: analyse william. Resultater: 19681 til 19700 af 24034
-
Offer = overgangsrite?
ForumindlægKan et offer også være en overgangsrite? (-: -
Karakter ??
ForumindlægHeej folkeens Jeg går i 1g, og vil lii spørge om, hvilke karakterer i 1g som kommer til at stå på eksamensbeviset i 3g? -
Lille rettelse på 5 linjer
ForumindlægJulien préfére la ville parce que il trouver que il y a plus de distractions. il penser que la campagne est trop calme pour lui et (synes også at) dans la ville il est plus vivant et plus gai. Dans la ville on peut regarder les magasins, les musees et les expositions. Julien prefere ecouter la mu... -
Debat indlæg
Forumindlæghej jeg skal skrive et debat indlæg men ved ikke hvordan jeg skal starte? jeg skal skrive et debat indlæg om provokation i kunst. på forhånd tak! :D -
SRP HHX
ForumindlægHej. Jeg skal snart til at vælge et emne (to fag) jeg skal skrive om. Er dog rimelig lost omkring, hvad jeg kan skrive om. Nogen som har nogle ideer? Jeg har VØ, IØ på A -
Hvordan ser din liste ud?
ForumindlægHvilket parti ville du stemme på, hvis der var valg i morgen? Min liste ser således ud: 1. Enhedslisten 2. Socialistisk Folkeparti 3. Det Radikale Venstre 4. Socialdemokratiet 5. Det Konservative Folkeparti 6. Liberal Alliance 7. Venstre 8. Dansk Folkeparti -
Differentialligninger...Hjælp
ForumindlægHej Jeg kan virkelig bruge hjælp til nedestående opgave Tak! -
Formueret: Min første opgave!
ForumindlægSidder her med min første opgave i formueret og ved ikke hvordan jeg skal gribe den an? En der kan give nogle gode fif? -
Statistik stabilitet/holdbarhed
ForumindlægHej Ved et stabilitetsstudie/holdbarhedsforsøg på en opløsning, hvordan bestemmes det hvornår opløsningen ikke længere er stabil/holdbar? Jeg tænker at kunne lave regression og sammenligne a-værdien med 0 i en t-test. Eller er der en anden måde at gøre det på mht statistik? Håber der er nogler de... -
Lene espersen
Forumindlæger der nogen som har opgaver vedr. Lene Espersens Nedtur eller hele partiets nedtur? :) -
HASTER!! Valg af AT-fag
ForumindlægTil AT-eksamen, vil jeg gerne skrive om ozonlaget og klimaforandringer, og hvilke konsekvenser den har for naturen. Jeg kunne godt tænke mig at biologi skulle være det ene af fagene, men til fag nr. 2, er jeg lidt i tvivl... Kemi eller fysik? Jeg skal vælge fag imorgen tidlig, så hvis nogen har e... -
5 A- niveau fag?
ForumindlægJeg har fundet en spændende linje, hvor der bliver tilbudt et valgfag på A- niveau. Jeg har tænkt mig at vælge Matematik på A- Niveau, da det skal bruges til det studie, jeg gerne vil ind på efter gymnasiet. Jeg er født i England og har en engelsk mor, og jeg har noget familie der ovre, så je... -
Hvad kan man inddrage???
ForumindlægHej :-). Jeg skal op til prøve eksamen i e-case på mandag (ODDER barnevogn). Jeg har brug for lidt hjælp til mine problemstillinger. Jeg har valgt to problemstillinger fordi de har samme løsningsforslag. problem 1: stor lagerbinding på 3,5 millioner problem 2: mange leverandører (de har en top ... -
største værdi
Forumindlægf(x,y)=x/1+x2+y2 med definitions mængden; {(x,y) ∈ R2 I x2+y2 ≤9} Jeg skal her vise at f har en støresteværdi, jeg starter med at sætte y=0 (dette gøres i et eksempel i bogen) ,så nu ser vores ligning således ud h(x)=f(x,0)=x/1+x2 . jeg differentier og for: (1-x2)/(1+x2+x4) . Men eft... -
Hvad startede Den Kolde Krig.
ForumindlægHej. Jeg sidder og skriver en opgave om Den Kolde Krig, men jeg har nogle problemer med at finde noget ordentligt stof. Sådan som jeg har forstået det, så blev tyskland delt op efter 2. verdenskrig, hvor der opstod uenigheder om ideologier og samfundsformer, dvs. kapitalisme vs. kommunisme. ... -
Rettelse - pleaseeee
ForumindlægHey! Jeg tænkte på om der var nogen af jer derude som ligger inde med en god slavisk gennemgang af tysk stil, for at rette grammatik med mere? Altså en måde I benytter, som fungerer super, for må ærligt indrømme jeg er lidt lost i at rette når den først er skrevet og finde hoved og hale i hvo... -
Andengradsligning?
Forumindlæg1. Nedenstående tabel viser sammenhørende værdier af alder og længde for en population af spækhuggere. Alder (år) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Længde (cm) 310 348 386 424 462 500 536 572 610 a) Vis, at tallene passer i en model med forskriften: , hvor er længden målt i cm., og er alderen målt i år, og be... -
Aflede funktion
ForumindlægPå figuren herunder ses graferne for funktionen f (x) og den afledte funktion f ' (x) . Graferne er angivet som Graf 1 og Graf 2. Gør rede for hvilken af graferne, der er graf for f (x) og hvilken, der er graf for f '(x) . Se vedhæftet fil. Jeg vil meget gerne vide hvad begrundel... -
Sumfunktion
ForumindlægHej. Kan I give nogle hints til a) og b)? -
Strålebane efter brydning formel?
ForumindlægHej jeg har en matematik opgave jeg ikke kan løse, jeg håber der er nogle der kan hjælp :) Den er vedhæftet som billede. lige et bonus sprøgsmål er hvad er det egentlig der sker? hvad fortæller y-væriden noget om? På forhånd tak :)
