Søgning på: psykologi c eksamen noter. Resultater: 19741 til 19760 af 101533
-
Bakterier
ForumindlægHJÆLP HJÆLP! Gør rede for formering og overførsel af arvelige egenskaber hos bakterier. Nogen der ved noget om dette, eller kan henvise til internetsider / bøger... -
supplering engelsk a
Forumindlæghej. hvis man vælger af supplere engelsk A skal man så både op skriftlig og mundtlig? -
en linje l er givet ved ligningen y=0,75x+2...
ForumindlægHejsa, nogen der kan hjælpe med at løse vedhæftede opgave , da jeg ikke kan finde ud af den:) gerne med mellemregninger , tak på forhånd -
Punkt på cirkel udfra centrum, vinkel og to punkter
ForumindlægHej alle. Udfra følgende information, kan man så beregne V's koordinatsæt? L(1;2). S(4;6) V. Cirklen har en radius på 4 meter og vinkel L i LSV er 60 grader -
Sandsynlighedsregning bionomial
ForumindlægNogen der kan hjælpe? -
Tage fag om efter jeg har endt HTX?
ForumindlægHej Alle. Jeg er lidt forvirret, og kan ikke helt forstå det hele med, at tage fag om igen efter man har endt en ungdomsuddannelse. Jeg blev HTX-student i sommer 2014, og endte med et snit på 4.4, og efter jeg har ganget det op, har jeg et snit på 4.8, hvilket ikke er nok til min drømmeuddannel... -
Tvivl om valgfag
ForumindlægDa jeg skal til at vælge valgfag for 3.g, kunne jeg godt tænkte mig at høre lidt om de forskellige fag, da jeg er meget i tvivl! Jeg går på stx med studieretningen Samfundsfag A, Matematik B og Naturgeografi B. Jeg hæver Matematik til A-niveau, men skal derudover vælge ét valgfag. Valget st... -
hjælp til problemformulering
ForumindlægHej Jeg har valgt at skrive AT i dansk (A) og psykologi (C) og mit emne er Ondskab. One liner: "En undersøgelse af ondskabs grænser" Redegør for Sigmunds Freuds og Konrad Lorenz teorierier om ondskab Der ønskes en analyse og fortolkning af filmen "ondskab" af Jan Guillous,... -
3.g opgave emne ideer!
ForumindlægHejj! Nu er det sådan at vit skal igang med at tænke om 3.g opgaven. Jeg har tænkt meget om det, men det er så meget at vælge imellem! At skrive en opgave om kriger, civil rights movement, og sådan noget siger mig ikke meget. Jeg har tænkt mig at skrive i historie eller enskt, men jeg ved ikke... -
1984, problemstillinger til AT-synopsis
Forumindlæg@font-face { font-family: "Times"; }@font-face { font-family: "MS ??"; }@font-face { font-family: "MS ??"; }@font-face { font-family: "Cambria"; }p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { margin: 0cm 0cm 0.0001pt; font-size: 12pt; font-family: Camb... -
Carbonhydrider - strukturformler
ForumindlægHej, jeg er virkelig på skideren, og jeg håbede lidt på at I kunne hjælpe :( hvordan ser strukturformlen for 4-methylpent-2-en, 1,3-dimethylcyclohexan og 2-ethylpent-1-en ud? på forhånd, tak! -
Fotosyntesens trin 2: calvin cyklus
ForumindlægHej, kan I hjælpe med at vælge det korrekte svar til det vedhæftede spørgsmål? -
trigonometri
ForumindlægI en trekant ABC er: a=6,7 A=56 B=43 --- bestem de resterende sider og vinkler C=180-(56+43)=81 (Sin(A))/a=(Sin(B))/b <=> ((Sin56)/(6,7))=(Sin43)/(b) <=> ((Sin56)*b)=((Sin43)*6,7)) <=> ((Sin56)*b)/(Sin56))=((Sin(43)*6,7)/(Sin(56)) <=> b=5,51 (SinB)/b=(SinC)/c <=... -
Dropper ud ?
Forumindlæghej Da jeg kun har fået 4 i matematik og 7 i billedkunst så har jeg valgt at droppe ud, jeg opnår aldrig 12 tallet i et fag :S Jeg har også en fraværs procent på 20 årligt. mvh Fassos -
Bestem en parameterfremstilling.
ForumindlægPÅ figuren ses en koncertscene, der er lagt ind i et koordinatsystem, således at z-aksen går lodret op i midten af scenens gulv ligger i xy-planen. Scenekassens hjørnepunkter betegnes som på figuren, og punktet C har koordinatsættet (-5,5,0)- Der ophænges spots i tagplanen i P og Q, hvor P har ko... -
Kemi A-niveau
ForumindlægHej.. jeg er igang med at lave et A-niveau sæt.. og har problemer med 2 delopagver.. nemlig: 1) Opgave 1 d).. jeg har afstemt reaktionsskeamet II, men ka ikke det der "forklar, at også" overskyende melamin kan indgå i en polymerisationsreaktion med trimethylolmetamin. Skitser et reak... -
dumpet sin studentereksamen?
ForumindlægAltså vægter årskarakter og eksamen om man har bestet sin studentereksamen? Eller er det gennemsnittet af kun eksamen? Udover det, hvis man har været oppe i et fag, tæller årskarakteren så ikke længere i det fag? -
Eksempel med cosinusrelationen
ForumindlægVi vil udregne vinklen C på figuren Vi bruger cosinus relationen: 3.2^2=5.4^2*6^2-2*5.4*6*cos(c) Nspire løser denne ligning mht, C for 0<C<180 og får C = 32.0559 dvs C=32.1 Hvordan får går man den formel til svaret? -
Hvordan omskriver man formlen?
ForumindlægHej. Er der nogen, der kan hjælpe mig med at løse følgende opgave?: Du skal vise, at formel 1 kan omskrives til formel 2. Formel 1: d*(a-c)+c*(b-d)+c*d Formel 2: a*d+b*c-c*d På forhånd tak for hjælpen. -
HJÆLP HASTER!
ForumindlægHej kan du hjælpe? 0,80 kg * 4180 J/(kg*°C)*(tf-13 °C) + 0,20 kg * 4180 J/(kg*°C)*(tf - 100 °C) = 0 Kann du skrive mellemregningerne for mig så svare bliver: tf = 30 °C
