Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19761 til 19780 af 34369
-
Kemi B -portfolio
ForumindlægHej ALLE Sidder her og skal (muligvis) op til kemi B eksamen til sommer. Af den grund ville jeg lige spørge om der er nogle der sidder inde med et slags portofolie, for kemi på b niveau :^) Det er selvfølgelig til at sammenligne -
Privatlærer
ForumindlægHej. Er der en privatlærer i matematik, som kan hjælpe med at forberede sig til skriftlig matematik eksamen? Niveauet er B-niveau. Jeg er villig til at betale for det, hvis det er tilfældet. Tak på forhånd! -
Radioaktivt Affald
ForumindlægHejsa derude. Vi har om radioaktivt affald til eksamen, i Naturfag. Hvilke relavante forsøg kan man lave, og har i nogle fagord, eller generelt viden man kan bruge? Mvh Sigurd -
Statestik
ForumindlægHej, Jeg skal op til statestik eksamen på HD del 1 niveau. Er der en som er god til statestik og programmet JMP der kunne tænke sig at blive min tutor og hjælpe mig? Selvfølgelig betalt! -
Grafen
ForumindlægNogle der vil vise hvordan man løser denne type opgave, er klar over at x-værdien er svarende til den inverse af 5, men hvordan kan man få mest mulige point ud af denne opgave til en eksame? -
Grafen
ForumindlægNogle der vil vise hvordan man løser denne type opgave, er klar over at x-værdien er svarende til den inverse af 5, men hvordan kan man få mest mulige point ud af denne opgave til en eksame? -
Artikel
ForumindlægHejsa på onsdag skal jeg til eksamen i dansk her er der mulighed for at trække artikel Jeg har et spørgsmål angående hvor man ser artikler udover aviser og på nettet På forhånd tak -
Grundlag for at klage? (engelsk)
ForumindlægHej alle. Jeg håber, i kan give mig en hjælpene hånd. Jeg er lige kommet fra Engelsk eksamen, og jeg floppede fuldstændig og kom hjem med 00. Jeg får normalt 7 i mundtlig engelsk, men jeg gik helt i sort. Det var engelsk-B. Mit spørgsmål går på, om jeg kan klage. Nu skal i hører, og jeg ... -
Skal jeg give mine notater ud?
ForumindlægHej folk på studieportalen. Jeg sidder midt i de allersidste forberedelser til fsa i historie i morgen. For lidt siden fik jeg en besked på facebook, hvor en i min klasse spurgte om hun kunne få svarene på de spørgsmål vi har fået et ark medpå klassen. Det er næsten notater til det emne. Jeg sv... -
Hjælp i engelsk A, og diverse fag
ForumindlægHey du! Har du brug for hjælp til dine afleveringer i engelsk, spansk eller o.lign? Eller er det måske eksamensforberedelse i de diverse fag? I hvert fald så er det mig du skal kontakte! Jeg tilbyder hjælp i fag fra 6.klasses niveau og op til gymnasie niveau, f.eks. Engelsk-A. Jeg har også arbe... -
Niveauopdeling i folkeskolen
ForumindlægHej alle :-) Her den anden dag, havde jeg og nogle andre en lille debat, om hvorvidt det ville en god ide med niveauopdeling i folkeskolen? Hvad synes I? For eller imod? ;-) -
Besked til de unge
ForumindlægHvis du ikke forstår, hvorfor e^(i*pi) = -1 skal du ikke studere Matematik. -
nogle små ting, som jeg har glemt som jeg gerne vil have hjælp til.
Forumindlæghej alle.. da jeg nu snart skal til eksamen så vil jeg gerne have de ting på plads som jeg har glemt og typisk er årsager til mine fejl -.- håber I kan hjælpe mig :) at finde renten i % p.a har jeg lidt problemer med.. fx 20000 kr giver 400 kr. i rente på et år. hvad er renten i % p.a? og 15000 k... -
Apartheid
ForumindlægHej :) Jeg har trukket "South Africa" til mundtlig eksamen i engelsk, og jeg har valgt at snakke om Apartheid. Dog ved jeg ikke særlig meget om emnet, og jeg kunne godt tænke mig at snakke lidt om hvad kultur- og samfundsforskellene er mellem Syd Afrika og andre lande; f.eks. hvor... -
Redoxreaktion
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp til at afstemme følgende redoxreaktion: Start i sur væske: (?) Cu + NO3- ⇒ CU2+ + NO Ok, here we go: Cu har ladning 0 og derfor OT 0. NO3- skal have ladning -1. O3 = -2•3 = -6. Er OT for NO3- så +5?? (Det må gerne skæres ud i pap, for jeg har temmelig sv... -
geo.noter til ex!
Forumindlæghallo menschenEr der nogen herinde der har nogle fede geo noter eller lign. Jeg er meget nervøs for eksamen som er på onsdag, så et par gode noter tror jeg vil hjælpe....I må endelig ikke tro at jeg er doven (jo lidt måske;)), det er bare det at jeg læste til engelsk eksamen i fredags og har nu k... -
Hjælp til Erhvervsøkonomi
ForumindlægHej alle. Jeg er igang med min vidergående uddannelse som FInansøkonom. Da min far dog er blevet ramt af kræft, har jeg ikke formået at følge alt for godt med i faget. Jeg skal til re-eksamen og har virkelig brug for at fuldføre, for det er det eneste, som jeg mangler. Jeg kan bare ikke over... -
BEDØMMELSE?
ForumindlægHej SP Jeg skal snart til AT-eksamen og er i denne forbindelse blevet i tvivl om bedømmelsen af ens præstation til eksamen. Bedømmes man udelukkende ud fra de faglige mål i AT eller er det også de faglige mål for de to fag? Jeg skriver fx i biotek og historie - bliver jeg så til eksamen også bed... -
samfundsøkonomi - HJÆLP! God betaling!
Forumindlægalle. Jeg er igang med min vidergående uddannelse som FInansøkonom. Da min far dog er blevet ramt af kræft, har jeg ikke formået at følge alt for godt med i faget. Jeg skal til re-eksamen og har virkelig brug for at fuldføre, for det er det eneste, som jeg mangler. Jeg kan bare ikke overskue at... -
Kan jeg hæve til a niveau?
ForumindlægJeg har været til skriftlig eksamen i mat i år (2.g), men jeg har nu fået lyst til at hæve mat til a niveau. Kan man det hvis man har været til eksamen? Da vi valgte valgfag og hvilket fag vi ville hæve tidligere på året sagde lærerne at det var muligt at ændre fag senest en måned inde i det nye...
