Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 19921 til 19940 af 325233
-
10 klasse eller gymnasiet ?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til at vælge ungdomsuddannelse og er blevet ret i tivil. Egentlig ville jeg gerne gå på gymnasiet efter 9 klasse, men uddannelsesvejledern sagde at det på gymnasiet ville være mega hårdt, da man kommer fra en 9 klasse. Og uddannelsesvejlederen siger også at man falder t... -
Samfundsfagseksamen 24 timers
ForumindlægHej.. Jeg skal op i samfundsfag på c-niveau. Jeg har 24 timer til at forberede mig, men er i tvivl om, hvordan jeg skal bære mig ad. Jeg har fået 7 bilag om emnet EU og den irske spænding. Skal jeg bare skrive et talepapir og lave en problemformulering og derefter redegøre for artiklerne eller hv... -
STX EKSAMEN!!! 2018
ForumindlægHej Jeg ville spørger om man kan komme ind på en universitetsuddannelse, hvis man har misset en studentereksamen men at det ikke er den sidste eksamen jeg har misset. Min eksamen som jeg har misset er AT. Min sidste eksamen er Matematik og den skal jeg op til. Lukker mit snit så? Kan jeg søge i... -
Hjemløse i danmark!! Projektuge!!
ForumindlægHejsa :) Jeg skal have projektuge i efter juleferieog jeg har valgt at have om hjemløse. Jeg er i tvivl om hvem man kan sætte op mod hinanden så man får gang i en diskussion... jeg Har fundet på min problemformulering: hvordan kan det været, at vi ikke gøre meget for at hjælpe de hjemløse? i ... -
problemer med projektet
Forumindlægjeg er blevet ret forvirret mht. studieretningsopgaven, er der nogen dele af den der skal veje mere end andre? i min problemformulering har jeg fået stilt 3 kæmpe spørgsmål der ikke kan undgås at komme til at fylde godt op, da det første omhandler 3 store problematikker i årene efter 2. verdenskr... -
Konklusion
ForumindlægJeg ville høre, om nogen havde et kort og rigtigt svar på, om man må skrive jeg i sin konklusion? - jeg har hørt mange forskellige meninger om det, men i det kompendie jeg har fået udleveret står der, at man gerne må drage egne kritiske konklusioner ind i selve konklusionen, så længe de har noget... -
Problem med bekræftelse af studieplads
ForumindlægHej Da jeg sendte min ansøgning til min studieplads vidste jeg ikke at jeg ikke var hjemme til at give svar på om jeg ville sige ja tak til den. Derfor har jeg fået det problem, at jeg skal sende "ja tak brevet" tilbage til aau (min studieplads), men jeg sidder i Spanien i øjeblikket o... -
Gymnasiet.
ForumindlægHej alle bruger på Studieportalen: - Jeg har et spørgsmål, som jeg håber på at i kunne besvare. - Jeg går netop nu i 9.klasse og skal på gymnasiet efter. Jeg har valgt 3 gymnasier, som jeg fik besked på. Men mit problem er at jeg ikke gider at gå på det gymnasium som jeg har valgt som "1... -
Komma
ForumindlægHej =) er der nogle som gerne vil hjælpe med med at lære at sætte kommaer. ? altså det nye -
Må man have burka?
ForumindlægHvad synes I om, at Århus kommune ikke længere vil give kontanthjælp til kvinder med burka, da de grundet deres beklædning ikke har mulighed for at få et job, hvilket netop er kravet, hvis man skal modtage den form for støtte - altså at kunne stå til rådighed for arbejdsmarkedet. Burde folk med p... -
Substitution med brom i heptan
ForumindlægHey.Jeg forstår ikke helt hvad det er der gør at der skal være UV lys til stede for at få brom til at substituere i heptan? -
Dansk stil
ForumindlægHejsa Jeg har skrevet en dansk stil og jeg har selv svært ved at finde fejl i den. Derfor, hvis der er en venlig person derude, som vil hjælpe mig med at rette den vil jeg blive rigtig glad for. -
dansk til engelsk
Forumindlæghej... jeg har skrevet det her til min opgave, som resumé. Denne opgave handler om mad og dens relation til fedme. I opgaven har jeg besvaret på de spørgsmål, som jeg fik udleveret af min vejleder i min opgave formulering. I opgaven har jeg beskrevet fedt, protein og kulhydrat både kemisk og b... -
Tag 3.g om?
ForumindlægJeg er snart færdig med 3.g, og er nu kommet i sindssyg tvivl hvor vidt jeg skal tage 3.g om eller ej. Jeg har snakket med et nyt gymnasium, som har tilbudt jeg kan tage 3.g om hos dem, dog er der mange ting i det, som jeg overvejer om det er det værd. Jeg havde et rigtig fint snit i 2.g, men g... -
Hvad kan jeg blive?
ForumindlægHej. Jeg afsluttede EUX Business, men fandt ikke en elevplads, fordi jeg gerne vil ud og få mig flere erfaringer inden for arbejde, inden jeg tager på elevplads, i det jeg kun har haft 1 job før som varede i 8 måneder. Nu føler jeg mig så klar, til at søge og få elevplads, og der er så mange sp... -
Intertail...?
ForumindlægJeg er ved at planlægge at tage på interrail til sommer! Så ville bare høre om der er nogen der har nogle gode råd eller tip til steder hvor der er godt at tage hen?!! -
Hjælp til kort oversættelse
ForumindlægHej som teksten antyder har jeg brug for hjælp til oversættelen nedenfor. Den første tekst er den danske test og efterfølgende kommer mit bud på oversættelsen. Forkalring af fejlene vil jeg sætte meget stor pris på, på forhånd tak! For 40 år siden var der langt flere franske unge, der læste ... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig?\n\n"MAnge tak for Deres brev af 12. maj,2002, hvori De beder os hjælpe Dem med at finde medarbejdere til Deres møbelfirma. Vores rekrutteringschef er allerede gået igang med at finde egnede ansøgere.\n\nVi er enige med Dem i, at det er en god idé at tilbyde fleksibl... -
Skoleskift nu eller efter eksamenerne i grundforløbet??? (uge 43) STX .
ForumindlægHej alle sammen Jeg har virkelig brug for hjælp!! Jeg er startet i 1g og går på et gymnasie som jeg, ved jeg ikke gider at gå på i 3 år. Gymnasiet er en time væk, fra der hvor jeg bor og det er mega trættende. Jeg har også fundet, ud af at de ikke tilbyder fransk som begyndersprog og den studie... -
Gaus elimination. hjælp til om metoden er rigtig?
ForumindlægHej, Vil i være søde at tjekke op for om metoden er rigtig?
