Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 19941 til 19960 af 26355
-
Find fejlen i sætningerne og forklar
ForumindlægHej! Jeg skal finde fejlen i sætningen og forklare fejlen. Jeg har forsøgt at finde fejlen, men jeg kan simpelthen ikke forklare den. Håber i kan hjælpe mig. :) 1. Before she could turn on the light was there a knock on the door. Before she could turn on the light there was a knock on the do... -
Akademisk studenterkursus (København)
ForumindlægHej, jeg er en elev, som bor i udlandet nu og måske overvejer at læse på ASK? Men har nogle spørgsmål vedrørende ASK; 1. Er niveauet sværere/højere på ASK, da det kun varer 2 år? 2. Hvor meget lektier/afleveringer får man i gennemsnittet på ASK? 3. Miljøet, menneskerne, lærerne og selve atmosf... -
Verballedets tid
ForumindlægHej. For hvert nedenstående verballed skal jeg angive verballedets tid - måske du kan hjælpe? (præsens, præteritum, osv.) 1) Am 2) Have passed 3) Wrote 4) Hope 5) Know 6) Have been 7) Have occurred 8) Has been 9) Have 10) Thought Tak på forhånd! -
Fra unit til joule
ForumindlægHej! Hvordan kan det være korrekt at skrive ? -
Delprøve 1 - rettelse/hjælp
ForumindlægHej. Jeg har lavet denne delprøve, er der en der gider at tjekke den for eventuelle fejl? - Tak på forhånd. Frederikke :) -
TYSK TEKST
ForumindlægNogle som kan hjælpe mig med, om denne tekst er korrekt oversat fra dansk til tysk? ------------ Vores familietur startede da min fars moster, onkler og tante ville holde en fødselsdag for min oldemor, hvor hele familien skulle være med. Det endte med at min fars side tog afsted til Ahl-hage, hvo... -
Hedder det she cried because her grandfather had left/was left?
ForumindlægHedder det she cried because her grandfather had left/was left? -
Kan High School overføres til gymnasium
ForumindlægHej! Sagen er den, at mine forældre er ved at overveje at flytte til USA. Jeg er kun 16, og jeg skal derfor begynde på STX i 1.g efter sommerferien. Jeg ville høre om jeg i stedet for det, kan tage junior og senior år af high school, og derefter flytte tilbage til Danmark og tage 3.g på STX. Det... -
skriftlig dansk prøve
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvordan en 1.g´s dansk skriflig prøve foregår? og hvordan man kan forberede sig til prøven tak på forhånd -
vici i imperfektum
ForumindlægHvis jeg nu vil oversætte: Jeg kom, jeg så, du sejrede, hedder det så veni, vidi, viciebas? Eller vicisti? -
1. 2. og 3. personfortæller..
Forumindlæghej! jeg skal op til afgangsprøve på tirsdag, og jeg skal analysere teksten " jomfruen" af Kim Fupz Aakeson, og jeg ville vide om teksten er 1., 2., eller 3. personfortæller.. håber, at i kan hjælpe:) -
Hvad gøre jeg?
ForumindlægHey folkens Jeg skal starte i 9 klasse, efter sommeren, men jeg er helt vildt bange for ikke at komme i gym, og det nok fordi jeg ligger på 4 i både dansk, og historie!!!! Jeg kan ikke lade være med at tænke på det! Hvor meget skal man have for at komme ind på gym? -
HF uden 2. fremmed sprog
ForumindlægJeg skal igang med en fuld HF her til August, og det under mig lidt at jeg ikke skal have 2. fremmed sprog. Jeg troede at det var et krav hvis man vil søge ind på en vidergåendeuddannelse? Men det er måske bar mig der har misforstået det? -
Hjælp til rettelse?
ForumindlægHej, Jeg er ved at skrive et brev... men synes hugtigt man får stirret sig blind på fejlene! Nogen der vil hjælpe? TAK :) After staring at the paper for many hours, I finally figured out, what to respond with. I must say, I was really surprised to hear from you after all this time. It has been... -
an eller auf?
ForumindlægHej :) Jeg sidder i min tysktime og roder voldsomt rundt i hvornår jeg skal brug an eller auf? Ich bin auf die Bibliothek? oder Ich bin an die Bibliothek? -
A-niveau på sidste år
ForumindlægHej! Jeg har et spørgsmål om, hvorvidt det er muligt at vælge et ekstra mundligt fag til i 3. G uden at man har haft det før. Jeg har nu haft spansk i to år og er den dygtigste på mit hold. Jeg føler ikke at jeg får udfordring nok, da jeg også modtager ekstraundervisning og studerer lidt i min f... -
Hjælp til retning af tyske sætninger
ForumindlægHejsa! Jeg har en aflevering for til mandag, hvor vi skal svare på nogle spørgsmål på tysk. Jeg har skrevet alle mine svar ned, men kunne rigtig godt bruge noget hjælp til retning af eventuelle fejl i opgaven. Så hvis der er nogen derude der har lidt ekstra tid i ærmet, ville jeg sætte stor pri... -
FP9 2022 opgave 4.1
Forumindlæg4.1 Hvor mange grader fahrenheit svarer 0 grader celsius til? 4.2 Hvor mange grader celsius svarer 212 grader fahrenheit til? 4.3 Tegn en graf, der viser sammenhængen mellem temperaturer målt i grader celsius og grader fahrenheit. Magnus påstår, at man kan omskrive formlen i den gule boks til. ... -
er der en der vil hjælpe med denne?
ForumindlægFind og skriv verballed i tre forskellige tider fra teksten. Skriv for hvert eksempel hele verballeddet. Find og skriv: • tre verballed i præteritum • to verballed i perfektum • et verballed i pluskvamperfektum Forklar kort, hvordan perfektum og pluskvamperfektum dannes... -
Supernova spørgsmål HJÆLP
ForumindlægDer er de her opgaver til supernova, som jeg simphelthen ikke kan finde ud af. Hjælp? 5) Tilsyneladende "ligegyldige" detaljer i bogen får stor betydning, når de udsættes for nærlæsning. Hvilken betydning har de? og 8) I bogen findes adskillige budskaber eller moraler. Kommenter disse.
