Dansk

Dansk Eventyr - AFLEVERING IMORN

23. september 2010 af OmarHH (Slettet) - Niveau: 8. klasse

Jeg skal skrive et eventyr og er gået i stå, det skal fylde en halv anden side eller en side, og indtil videre har jeg skrevet følg:

Der var engang en mand, som hed John. Han sad i kørestol, og var en del af militæret. Hans liv var det samme kedelige liv hver dag. Men en dag blev det hele forandret. En dag mens han sov om natten blev han båret ind i en maskine af hans ven. Maskinen anbringer personen i en virtuel parallel verden. Han følte som var det en drøm. I den virtuelle verden lå 3 byer. En til de nye, en til de knapt så nye og en til dem der har været der i 7 år, 7 år i den virtuelle verden svarer til 7 dage i virkeligheden, dvs. en uge. Han kom ind i den første. Der mødte han alle de nye mennesker, der var kommet ind i den nye verden. Han så en pige der var så smuk at han var ved at springe af glæde. Hver gang han skulle tale med hende stammede han.
Her i denne nye verden kunne han gå, uden kørestol og uden problemer, og så længe han var i den virtuelle verden, blev alle problemer i den virkelige verden glemt, som om intet var hændt. Ude i den virkelige verden lå der et kontrolpanel til maskinen. Enhver skade på Maskinen giver en skade i det virkelige liv, det vil sige at det er livsfarligt, hvis skaden er meget dårlig kan man dø.
En mand, der kendte den virtuelle verden, der ville erobre den, men uheldigt for ham, var kontrolpanelet krypteret med en 9-cifret kode. John sov i den virtuelle verden, og vågnede op, og befandt sig i den rigtige, ”Det samme kedelige liv, IGEN” tænkte han.
Han tænkte hele tiden på hvad der skete i den virtuelle verden, han kan ikke få pigen ud af hovedet, for så smuk var hun. Så en dag, var der krig på militæret og John behøvede ikke at komme med, så *imens krigen skete, gik han tilbage til maskinen og bad sin ven om at sætte ham i maskinen.

HJÆÆLP! DEN SKAL AFLEVERES I`MORN!
 


Brugbart svar (0)

Svar #1
23. september 2010 af Mary2002 (Slettet)

Øhh handlingen er jo ligesom filmen Avatar?? Du har jo ikke fundet på noget, du har jo skrevet en historie som har næsten den samme handling som Avatar!


Svar #2
23. september 2010 af OmarHH (Slettet)

Kan du så ikke hjælpe mig på rette vej, kan du godt give mig "et lille skub" til et nyt eventyr? :)


Brugbart svar (0)

Svar #3
23. september 2010 af Mary2002 (Slettet)

sorry jeg er selv lost med min stil som jeg skal aflevere imorgen:(


Svar #4
23. september 2010 af OmarHH (Slettet)

 Gør ik noget, min computer er lige brændt, gider ikk og Tænde! Så mit eventyr er væk.

 Så jeg må begynde forfra, og det samme er mit bio-projekt, og skal fortsætte fra halvdelen af det, for havde en sikkerhedskopi, og de skal begge afleveres imorn! :) 


Brugbart svar (0)

Svar #5
26. september 2010 af Mary2002 (Slettet)

Ej hehe syndt, det skal nok gå;)


Svar #6
27. september 2010 af OmarHH (Slettet)

 Hvor kommer du fra, Marwa? (; 


Brugbart svar (0)

Svar #7
27. september 2010 af YoungSlowy (Slettet)

Fantasien er der, men handlingen og de ting rundt omkring passer overhovede ikke ind i et eventyr, som fx "krypteret med en 9-cifret kode"

Husk det er eventyr og ikke science fiktion tid :) altså dengang= for længe siden :)


Skriv et svar til: Dansk Eventyr - AFLEVERING IMORN

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.