Dansk

Hjælp til dansk projekt opgave fremlæggelse (Sociale medier)

30. april 2014 af Slender (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hej alle sammen :) 

Okay nu skal i høre, for 2 uger siden fik en projekt opgave for, og jeg valgte at være sammen med min bedste ven, men... han er bare ikke lige den skarpeste kniv i skuffen, så jeg lavede det hele, jeg afleverede en opgave på 9 sider med lidt udskudt tid. Men nu sidder jeg i et andent problem, jeg skal fremlægge på fredag, ja nu på fredag! Det er ikke fordi jeg er nørvæs eller bange for at fremlægge, jeg vil bare gerne have en god karakter, og jeg har ikke en logbog, eller et kreativt produk , ja jeg har faktisk ikke engang en powerpoint. Jeg overvejer at improvisere på smartboarded. Jeg har ingen idé det om hvad jeg skal stille op? 

Mine værktøjer:

Normalt når jeg fremlægger afspejler jeg mig lærerens bevægelse,sprog osv... dette har vist sig at være en god enskab men jeg aner seriøst ikke hvad jeg skal gøre? 

Ja, jeg har prøvet at lave en brainstorm.... -.- 

P.S grunden ti at jeg bruger de 9 sider er at de skal omformuleres osv.. så det kommer til at lyde bedre og så var der heller ikke den gyldne "røde tråd"

Jeg har tænkt mig at gøre det i nedestående rækkefløge

Sociale medier - intro (jeg har om sociale medier)

Hvad er sociale medier/socialt medie? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
30. april 2014 af Mistique (Slettet)

Hvis det er på fredag du skal fremlægge, kan du vel godt nå at lave et powerpoint show..?


Svar #2
30. april 2014 af Slender (Slettet)

Ja, men jeg vil tænkte på noget nytænkning, og jeg vil også gøre det spændende...


Skriv et svar til: Hjælp til dansk projekt opgave fremlæggelse (Sociale medier)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.