Generelt

jobsamtale i dag

13. juni 2014 af Haider7

Hej

Jeg har lige været til jobsamtale i dag og synes det gik godt. Jeg afsluttede med bla at sige at det havde været en god samtale og arbejdsgiveren sagde selv også at han synes det var gået udemærket. "udemærket" --> er det godt eller bare midt i mellem. De sagde i øvrigt at de skulle tale sammen med 2 andre efter mig og at det er de små marginaler der tæller hvis jeg ikke skulle blive valgt som studentermedhjælper og at jeg hører fra dem om ca. en uge. Desuden sagde de at de vil gemme min ansøgning da andre afdelinger indenfor samme virksomhed ofte har brug for studentermedhjælper. At sige sådan, er det tegn på afslag?


Brugbart svar (0)

Svar #1
13. juni 2014 af LarsJensen0 (Slettet)

Hej,

Jeg syens ikke at det er tegn på et afslag.

Udemærket er et af de ord der har forskellig betydning, alt afhængig af hvor gammel man er. Er man ung i dag, under 30 vil jeg tro, så betyder det ikke helt godt, sådan en 02-4 stykker på karakterskalaen. Er man ældre, jeg er 39, så betyder udemærket rigtigt godt, sådan 10-12 på den velkendte skala. (jeg ved ikke helt hvor grænsen går)

Desuden er det jo positivt at de vil gemme din ansøgning til de andre afdelinger. Hvis du havde været et fjols, så ville de vel bare have smidt den ud (?)

Hilsen Lars


Skriv et svar til: jobsamtale i dag

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.