Dansk

Dansk grammatik opgave

08. november 2014 af vomming (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

I forbindelse med endt kursus i dansk grammatik, skal et familiemedlem aflevere en større opgave. Opgaven går ud på, at man finder en 'brochure' eller lignende fra et firma, på 1-2 sider, og i den tekst finder man 10 helsætninger, som man så analyserer komplet. Udover det skal der naturligvis være indledning, semantisk analyse, konklusion m.v. Opgaven skal fylde omkring 15 sider. 

Er der nogle hajer til dansk grammatik herinde, der kunne tænke sig at tjene en god timeløn og hjælpe med den opgave? Skriv til mig hvis det har interesse. 

Mvh. Mads


Brugbart svar (0)

Svar #1
08. november 2014 af Stygotius

Hvad er det som du skal have hjælp til ??

Det lyder ikke til at være en særlig svær opgave.


Brugbart svar (0)

Svar #2
08. november 2014 af rakijovic

Grammatikopgave er i ét ord (sammensat navneord). 

Jojo, det skal såmænd nok blive en god besvarelse ...

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Svar #3
18. november 2014 af vomming (Slettet)

Det drejer sig om min kusine :-) Hun er bortrejst og derfor drejer det sig sådan set om at lave opgaven mod betaling. Fedt at høre du ikke synes det lyder svært - god timeløn gives hvis du er interesseret! 


Brugbart svar (0)

Svar #4
18. november 2014 af Stygotius

Ja, det kan jeg da godt sige ja til.

Min mailadresse er [email protected] 

Jeg kan naturligvis godt hjælpe med det sproglige, men jeg vil ikke bare skrive opgaven for hende.

Det ville ikke være hæderligt.


Skriv et svar til: Dansk grammatik opgave

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.