Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Hjælp og rettelse til min SRP opgave! Mod betaling!

09. december 2015 af Albadri22 (Slettet)
Hej alle sammen.
Jeg skriver for min kusine som netop er gået igang med sin SRP opgave.
Hun skriver om Acetylsalisylsyre - område: Smertekemi og differentialligninger. I fagene Kemi A og matematik A.
Matematikken volder hende nogle små problemer og det vil være dér hun får mest brug for hjælpen.
Så hvis der er et Matematikgeni derude så pls help.
Jeg vil give 250 for løbende hjælp og rettelse og 250 mere hvis hun får en topkarakter!
Hjæææælp

Brugbart svar (1)

Svar #1
10. december 2015 af Moderatoren

Du får gratis hjælp her. Bare skriv hvad du har problemer med.

Brugbart svar (0)

Svar #2
10. december 2015 af Stats

SRP er en selvstændig opgave. Det nytter ikke noget at karakteren ikke er hendes. Dette er direkte snyd....

Tænk på de andre, der knokler røven ud af bukserne, og får en fair karakter. Og så kommer lille kusine, og får en karakter der overstiger deres pga. du/hun har betalt andre for at lave den.... Som Jeppe101 skriver, så beskriv dine/hendes problemer så godt som muligt (evt. også dine hvilke tanker du/hende har gjordt dig/sig.), der er en del herinde der næsten hungre efter at kunne hjælpe andre.

At hun (måske) vil snyde til sådan en opgave, viser jo blot hvordan hun ville reagere på arbejdsmarkedet. Eller på universitetet. Det er dælme ikke god stil.

God SRP-skrivning, du/hun har jo en uge endnu :-)
Ps: Lad vær med at snyde, mest for de andres skyld.

- - -

Mvh Dennis Svensson

Brugbart svar (0)

Svar #3

Der bliver ikke spurgt om andre vil skrive opgaven. Der bliver bare spurgt om hjælp. Det er ikke snyd.

Svar #4
10. december 2015 af Albadri22 (Slettet)

Kære Dennis Svensson.
Jeg tror du har misforstået hensigten. Hun skal blot bruge hjælp og ikke en person som skal lave det for hende.
At jeg tilbyder penge er fordi jeg ved hvor travlt folk har og hvor lidt tid de har til at hjælpe andre.
Håber den nået frem :)

Svar #5

Du får gratis hjælp her. Bare skriv hvad du har problemer med.
Fornemt! Kan jeg evt sætte dig i kontakt med hende over mail eller facebook? Hun er nok bedre til at forklare?

Svar #6

Hov.. Læste lige at du ikke hjalp over privatbeskeder. Er forholdvis ny her på studieportalen så hvordan skal det gøres?

Brugbart svar (0)

Svar #7

Hun skriver bare herinde på Studieportalens forum.

Der er mange lektiehjælpere i matematik, som kan hjælpe hende.

Svar #8

Super! Tak for det!
Tror du at du eller andre også ville kunne rette opgaven når hun er færdig eller er det kun hjælp hun får undervejs.

Brugbart svar (0)

Svar #9

Det ved jeg ikke. 

Ellers kan du/I måske finde en på Privatlærer.dk

Brugbart svar (0)

Svar #10
14. december 2015 af Stats

Ok, jeg hægtede med vist for meget fast på det sidste i sætningen:

Jeg vil give 250 for løbende hjælp og rettelse og 250 mere hvis hun får en topkarakter!

Men det med rettelsen, da fik jeg et tip fra min lærer engang. Hun sagde, at det kunne være smart at lade en anden læse ens SRP. Personen der læser det, de ser jo med friske øjne og kan måske hurtigt opfange et par stavefejl eller lign.

God SRP skrivning

- - -

Mvh Dennis Svensson

Skriv et svar til: Hjælp og rettelse til min SRP opgave! Mod betaling!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.