Dansk
Hjælp! Er der nogle af jer som har lavet analysen ''Nederdelen''?
Plz det skal være hurtigt
Svar #3
07. april 2016 af Stygotius (Slettet)
Tl #2
Hvad betyder "Plz" ??? -Det er næppe dansk.
I øvrigt kan man ikke tillade sig at sige til nogen man vil have hjælp af, at de skal tage og skynde sig.
Svar #4
07. april 2016 af esther28 (Slettet)
Får bare hjælp af en anden, i tror det er ondt ment.... Når jeg bare beder om hjælp? og plz? det betyder ''Be om'' hvis du ikke ved hvad det betyder :)
Svar #6
Måske tror du at det betyder "please", men der er intet "z" i please, og "please" er nok ikke særlig dansk.
Det er almindelig høflighed at man ikke giver sig til at koste rundt med og give kommandoer til eventuelle hjælpere.
Svar #7
07. april 2016 af esther28 (Slettet)
Du skal acceptere at alle laver fejl :) bare fordi du måske er ''perfekt'' behøver du ikke at komme med det der.
Jeg gjorde det med vilje? Jeg ville se om nogen så mit spørgsmål? I går var der ikke nogen der svarede på mit spørgesmål så jeg prøvede noget helt nyt... Troede at folk var venlige herinde men nogen er åbenbart ikke :) Forsat god aften til dig
Svar #8
Jo, folk her er som regel venlige og hjælpsomme, men de vil ikke kostes rundt med.
Skriv et svar til: Hjælp! Er der nogle af jer som har lavet analysen ''Nederdelen''?
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.