Engelsk

Outline: The single-life (Does love conquer all).

11. september 2016 af AndersRanum (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hejsa.

Vi har til opgave at lave en outline om emnet does love conquer all, hvor jeg har valgt the single-life. 

Jeg er dog i tvivl om hvad jeg skal tale om. Indtil videre har jeg følgende emner:

Why did I choose this topic?:

The single-life: Why do some people choose to live their lives without a partner?:

My opinions:

Jeg mangler et emne mere, men jeg kan ikke komme på noget... Desuden ved jeg ikke helt hvad jeg kan skrive til my opinions. Jeg ved godt det skal være mine egne meninger, men jeg kan ikke komme på andet end mostly understandable.


Svar #1
11. september 2016 af AndersRanum (Slettet)

Jeg overvejer noget lignende Viewpoint: Couples view on singleness, men jeg kan ikke rigtigt finde nogle kilder...


Brugbart svar (0)

Svar #2
12. september 2016 af Stygotius

Du kunne jo skrive om de egoistiske og selvoptagne kvinder, der vælge at få et barn uden at have en mand og dermed gøre sig selv til Vorherre og dømme et barn til at vokse op uden  nogen far.

Du kunne også skrive om de socialt utilpassede kvinder, som vælger at leve alene fordi de ikke er i stand til at leve i harmoni sammen med et andet menneske.


Brugbart svar (0)

Svar #3
12. september 2016 af lukas2001 (Slettet)

Benefits of living the single life (hvis du mener der er nogle??)

Skriv et svar til: Outline: The single-life (Does love conquer all).

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.