Dansk

Bare læs den igennem?

08. februar 2017 af forvirretmatey - Niveau: A-niveau

Hej 

Jeg har lige skrevet en analyse af Lønningsdag af Martin Andersen Nexø, og det gik lidt stærkt. Så vil bare lige se om her ikke er en, der lige hurtigt vil læse den igennem, og se om der er fejl. Jeg ved at der er komma fejl, men det behøver man ikke at kommentere på eller noget... 

tusind tak på forhånd 

Vedhæftet fil: er den okay.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
08. februar 2017 af Smut1

Jeg har langt fra gennemrettet din opgave, men jeg har fundet et par sproglige fejl.

Jeg synes, det virker som en god opgave, hvor du analyser en hel masse: Om det så er rigtigt, det du siger, har jeg ikke kigget nærmere på, men jeg har farvet teksten rød der, hvor jeg mener, der er sproglige problemer. Det kan godt virke lidt sjusket, når man ikke kan finde den rigtige danske præposition.

Husk, når du opgiver side- og linjetal, så er der tale om en opremsning. Desuden har jeg altid fået at vide, at jeg skulle sætte side- og linjetal efter citater i en parentes.

Vedhæftet fil:Træt.docx

Brugbart svar (0)

Svar #2
09. februar 2017 af Smut1

Ej undskyld, jeg var virkelig træt i går, så du får den lige igen. 

Hvis du skriver en litterær artikel, skal du have kigget på, om du laver den rigtige indledning.

Vedhæftet fil:Rettelser.docx

Brugbart svar (0)

Svar #3
09. februar 2017 af Smut1

. "Dengang var kvinderne afhængige af deres mænd..."

Skriv et svar til: Bare læs den igennem?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.