Erhvervsret

Side 2 - Fuldmagter - Opgave

Brugbart svar (0)

Svar #21
03. oktober 2017 af Justitia

Altså lige p.t. ligger i begge to til et 02- eller 4-tal.

Prøv at inddrag noget mere teori samt forklar hvordan i kommer frem til jeres svar. 


Brugbart svar (0)

Svar #22
03. oktober 2017 af Justitia

Peter glæder mig til at høre, hvordan det gik. 


Brugbart svar (0)

Svar #23
03. oktober 2017 af gestuz2 (Slettet)

Tak for feedback, Justitia. Jeg er selvfølgelig enig. Besvarelsen er langtfra fyldestgørende - men blot et par hurtige overvejelser. 

Jeg mener også, at man i en mere fyldestgørende besvarelse vil identificere og opdele de to forhold/problemstillinger. Således vil det efterfølgende erstatningskrav mellem fuldmægtige og fuldmagtsgiver også kunne diskuteres (culpaansvar i det interne forhold)


Brugbart svar (0)

Svar #24
03. oktober 2017 af Justitia

:)

Jeg har lige siddet og bikset lidt med opgaven, jeg er p.t. oppe på 850 ord, og jeg er stadig ikke færdig. Når jeg er færdig med min besvarelse, kopierer jeg den ind i tråden. Hvis dette ikke kan lade sig gøre, så kan jeg sende min besvarelse via mail. 


Svar #25
08. oktober 2017 af Peter1998 (Slettet)

Hej Justitia

Jeg skulle såmænd bare optage det ved hjælp af Screencast o-matic. Herefter ville en blive udvalgt til at blive hørt på klassen. Derfor har jeg ikke fået nogen karakter eller feedback. Tror mest bare min lærer syntes, at det var en god ide, da vi får sagt det højt, så vi husker det bedre.


Brugbart svar (0)

Svar #26
11. oktober 2017 af Justitia

Jeg håber hun gennemgik rettevejledningen. 


Forrige 1 2 Næste

Skriv et svar til: Fuldmagter - Opgave

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.