Engelsk

hjælp til at oversætte en tekst for mig

01. oktober 2017 af hahaj17 (Slettet) - Niveau: 7. klasse

hjælp til at oversætte en tekst for mig


Svar #1
01. oktober 2017 af hahaj17 (Slettet)

Vedhæftet fil:Assignment 2.docx

Brugbart svar (0)

Svar #2
02. oktober 2017 af KayMissie (Slettet)

Ville en Tesco virkelig gavne?

I denne artikel ville vi høre om hvordan og hvorfor en Tesco ville gavne os. Arthur potts Dawson synes at det med at købe organisk har mistet sin betydelse, med det mener han at vi ikke selv dyrker vores egen mad og det er derfor han synes at et supermarked for folk burde eksistere, det ville være ejet og ledet af de folk der køber ind der, det her ville være fremtiden for britisk mad. hvor end selvom folk ikke havde penge ville de stadig have brug for støtte, supermarkeder har ikke et fælleskab og de fjerner folk fra butikskæden helt.

At lave et supermarkede for folk ville ændre meget, og det ville være meget lærerigt. Selvom Arthur siger at det ikke handler om organisation og logistik men han mener at det er virkelig vigtigt at lære folk hvordan man får mad, hvordan man dyrker det og hvordan man høster det, hvordan man tilbereder det, og hvad der er sikkert og usikkert at spise.

Vi får også lov til at læse hans mening om den her situation. Han tror at det ville gavne at give nogle få timer om måneden til at dyrke deres egen mad hvilket er billigere og mere interessant specielt for pensioneret folk som stadig kan arbejde, skoleelever og arbejdsløse. Det ville også være en god mulighed for lokale skoler, fængsler og hospitaler, at sørge for friskt, lokalt mad.

''Håber at det giver mening''


Skriv et svar til: hjælp til at oversætte en tekst for mig

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.