Studievalg og videregående studie

* MOTIVERET ANSØNING - SOCIALRÅDGIVER & PÆDAGOG UDDANNELSEN *

05. oktober 2017 af FC2620 (Slettet)

Kære allesammen!

Jeg har tænkt mig at skrive en motiverende ansøgning, da jeg søger ind via kvote 2 til både socialrådgiver og pædagog uddannelsen, derfor kunne godt bruge noget hjælp, jeg søger begge to ansøgninger som inspiration, da jeg gerne vil gå igang med den i god tid.

Evt. send jeres til mig på mail 
[email protected]

Krydsre fingre god aften!


Svar #1
06. oktober 2017 af FC2620 (Slettet)

.......


Brugbart svar (0)

Svar #2
09. oktober 2017 af dannysannem

Hej med dig

Jeg kan anbefale dig et ophold på Rønde Højskole med pædagogik og psykologi som linjefag. Her får du masser af brændstof til selve ansøgningen og nogle rigtig gode "point" på erfaringskontoen.

Læs mere på: https://rondehojskole.dk/paedagogisk-psykologisk-linje/

Hvis du vil vide mere kan kontakte mig på tlf: 21935680 eller mail: [email protected]

Mvh Danny Sannem, Rønde Højskole  


Svar #3
09. oktober 2017 af FC2620 (Slettet)

Hej Danny

Tusind tak for din kommentar. Det lyder super spændende, jeg går allerede på en socialrådgiver-pakke i mit lokalområde. Men hvis du har en motiveret ansøgning, jeg må kigge på ville jeg være lykkelig :)

God aften

FC


Brugbart svar (0)

Svar #4
10. oktober 2017 af dannysannem

Jeg har ikke nogen liggende desværre. Det er de forskellige linjefagslærere der samler dem fra tidligere elever.


Brugbart svar (0)

Svar #5
11. oktober 2017 af guzbak

Prøv søg på socialrådgiver facebook grupper. Eller "alt om alt - girls only" på facebook. (hvis du er en pige)

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Skriv et svar til: * MOTIVERET ANSØNING - SOCIALRÅDGIVER & PÆDAGOG UDDANNELSEN *

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.