Projektopgaven (9. kl.)

Hvordan får jeg en synopse til at vare 40 min?

08. marts 2018 af Denklodsedexd
Jeg ved godt det er et dumt spørgsmål, men jeg er ikke sikker på om man kun skal bruge sin synopse til opgaven. Jeg håber bare der er en der er villig til at forklare mig det fordi jeg fatter hat og briller som du nok kan se, så jeg vil bare gerne have det på det rene

Brugbart svar (0)

Svar #1
08. marts 2018 af Moderatoren

En synopse kan ikke "vare 40 min". Du skal vel bare aflevere den til din lærer. Den må sikkert max fylde 5 sider.


Svar #2
08. marts 2018 af Denklodsedexd

#1
En synopse kan ikke "vare 40 min". Du skal vel bare aflevere den til din lærer. Den må sikkert max fylde 5 sider.

Hvordan får jeg det så til at vare 40 min? Skal jeg bare skrive en eller anden tekst der omhandler mit emne?

Brugbart svar (0)

Svar #3
08. marts 2018 af Moderatoren

Hvordan lyder opgaven, som du har fået fra din lærer?


Svar #4
08. marts 2018 af Denklodsedexd

Du kan finde opgaven her
Vedhæftet fil:Kompendium 2018.pdf

Brugbart svar (0)

Svar #5
08. marts 2018 af Moderatoren

Der står ikke noget om 40 min. Hvis I er 3-4 elever, så skal jeres fremlæggelse vare i 40 min. 

Synopsen skal være på 5 sider. Kravene til den står på side 8-9.


Svar #6
08. marts 2018 af Denklodsedexd

#5
Der står ikke noget om 40 min. Hvis I er 3-4 elever, så skal jeres fremlæggelse vare i 40 min. 

Synopsen skal være på 5 sider. Kravene til den står på side 8-9.

Vi har ihvertfald fået at vide at den skal vare 40 min (vi er 4)

Brugbart svar (0)

Svar #7
08. marts 2018 af Moderatoren

Ja, jeres fremlæggelse skal vare 40 min. 

Din synopse er noget andet. Kravene til den står på side 8-9. 


Svar #8
08. marts 2018 af Denklodsedexd

Hvad skal jeg så lave til fremlæggelsen? Skal jeg bare uddybe emnet indtil det varer 40 min?

Brugbart svar (0)

Svar #9
08. marts 2018 af Moderatoren

I skal fremlægge jeres projektopgave. I skal blandt andet fremlægge det produkt, som I har lavet.


Svar #10
08. marts 2018 af Denklodsedexd

Så vi skal have produkter til 40 min?

Brugbart svar (0)

Svar #11
08. marts 2018 af Moderatoren

I skal fremlægge det, som I har arbejdet med i projektugen. I dokumentet er der fremlæggelsesforslag på side 14.

Hvis I ikke har lavet et produkt endnu, så ser det ud til, at I har travlt. Jeres lærere burde have vejledt jer til at komme i gang med det.

På side 7 - ingen I går i gang - står der også:
" Hav også en plan i forhold til, hvordan jeres produkt og jeres fremlæggelse skal være."


Svar #12
08. marts 2018 af Denklodsedexd

Altså vi har lavet et par udtryksformer som produkt. Vi har en lanche, en folder og en fremlæggelse, men jeg tror ikke det kn nå at tage 40 minutter

Brugbart svar (0)

Svar #13
08. marts 2018 af Moderatoren

Hvis I er i tvivl, så må I hellere se om I ikke kan finde noget med at fremlægge om. Men husk at der også bliver stillet spørgsmål til jeres fremlæggelse. Det tager også tid.


Svar #14
08. marts 2018 af Denklodsedexd

Ok, så det er fint bare at lave plancher osv?

Skriv et svar til: Hvordan får jeg en synopse til at vare 40 min?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.