Studievalg og videregående studie

Merit fra samfundsvidenskabelig uddannelse til Economics and Business administration

11. marts 2018 af KaroBruun (Slettet)

Hej derude, 

Er der nogen der er skarpe på, hvilke fag fra Statskundskab på 1. og 2.  semesterder kan give merit til noget af Economics and Business Administration? Jeg har googlet rundt omkring, men uden held... Jeg kan ikke finde noget specifikt og der er mange ugers ventetid ved studievejlederen.

Vh


Brugbart svar (0)

Svar #1
11. marts 2018 af Smut1

Kan du ikke ringe til studievejledningen?


Brugbart svar (0)

Svar #2
12. marts 2018 af 123434

Kunne forestille mig metode eller måske mikroøkonomi. Hvis der er nogen fag som er ens på de to studier.

Brugbart svar (0)

Svar #3
13. marts 2018 af SkipperN

Højst sandsynligt kvantitativ metode, kvalitativ metode, mikroøkonomi og videnskabsteori. Du får et brev om hvad du får merit for. 


Brugbart svar (1)

Svar #4
14. marts 2018 af guzbak

Det er ikke altid så firkantet. Det handler om at du går ind og sammenligner dine fag med målbeskrivelserne på de forskellige kurser, på det studie du søger ind på. Jeg har eksempelvis fået afslag på merit før, hvor jeg yderligere specificerede hvorfor jeg mente at jeg skulle have merit, og så fik jeg det godkendt alligevel.

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Skriv et svar til: Merit fra samfundsvidenskabelig uddannelse til Economics and Business administration

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.