Dansk

Litterær artikel

21. marts 2018 af Nercs (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej

Er der en sjæl derude, som føler for at kigge en litterær artikel igennem. Gerne for kommafejl og om den er forståelig i det hele taget.

Vh


Brugbart svar (0)

Svar #1
21. marts 2018 af Stygotius

"føler for at kigge noget igennem" ???

Mon det ikke er din lærers opgave at gøre dette?


Brugbart svar (0)

Svar #2
21. marts 2018 af 1Help1

Hej,

Jeg tror, at du lige skal få tjekket dine kommaer igennem igen, da jeg har stødt på nogle. :)
Jeg vil helst ikke rette den for dig, da du selv skal prøve.
Jeg har ikke læst den hele, men jeg synes, at du i hvert fald bruger mange fagbegreber. Dit ordforråd er også bredt. ;)


Brugbart svar (0)

Svar #3
22. marts 2018 af jp0000

Jeg har ikke læst novellen, men om ikke andet lader det til, at du væver meget i din argumentation. Du følger ikke rigtig dine argumenter til dørs og lader tilsyneladende vigtige elementer stå alene uden at kommentere dem. Eksempelvis da du nævner, at novellen er "proppet med symboler". Derudover bevæger du dig hurtigt væk fra din pointe, fx da du nævner sammenligningen. Slutteligt, læs allernådigst hele din litterære artikel igennem - der er adskillige sjuskefejl, som du sagtens kan rette op på ved en enkelt gennemlæsning. Som #2 skriver, dit begrebsapparat er i orden, og ordforrådet er fint.

Skriv et svar til: Litterær artikel

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.