Geografi

Renseanlæg i andre lande.

24. marts 2018 af Mila12345 (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Så efter påskeferien har vi en rapport for i naturfag, og der er det her spørgsmål jeg virkelig ikke forstår.

Har ikke mulighed for at spørger mine lærer efter påskeferien, fordi den skal afleveres midt i påskeferien.

Her er spørgsmålet:

Hvorfor vælger man i andre lande ikke at lave rensningsanlæg, og hvordan fungerer det så?

Måske i ville forklare hvorfor, eller måske sætte et link ind, hvor jeg kan læse om det præcis :D

God påske :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
24. marts 2018 af ringstedLC

Tak, - og i lige måde. Men hvad er det du "virkelig ikke forstår"?

Du har sikkert fået nogle artikler og bilag som du skal bruge til at besvare spørgsmålene i din rapport. Læs materialet grundigt igennem og spørg så om det, du ikke forstår. Husk at vedhæfte eller linke til dit materiale.


Svar #2
25. marts 2018 af Mila12345 (Slettet)

#1

Tak, - og i lige måde. Men hvad er det du "virkelig ikke forstår"?

Du har sikkert fået nogle artikler og bilag som du skal bruge til at besvare spørgsmålene i din rapport. Læs materialet grundigt igennem og spørg så om det, du ikke forstår. Husk at vedhæfte eller linke til dit materiale.

Problemet er, det er et spørgsmål jeg selv har fundet på :D Troede det ville være okay nemt at finde, men vi har bare fået af vide at vi bare skal google, google og atter google :i Jeg fandt dog lidt i går, men det var ikke om hvilke lande der ikke havde renseanlæg 


Brugbart svar (0)

Svar #3
25. marts 2018 af ringstedLC

Altså; - du finder selv på et spørgsmål, uden at have nogen ide om, hvor du skal finde svaret eller hvad det er. Lidt utraditionelt. Hvorfor ikke stille nogen spørgsmål som du ved noget om?

Hvis du alligevel fastholder det stillede, kan du spørge dig selv "Hvordan er det nu det er med vand (spildevand), - søger det opad eller nedad? Nemlig, mange af verdens store floder, især i Asien hvor hundrede af millioner mennesker lever ved og af floderne, er enorme urensede kloakker.


Skriv et svar til: Renseanlæg i andre lande.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.