Generelt

Har ikke fået min SU!?

01. april 2018 af SandyW (Slettet)
Hej alle sammen. Det er sådan at det er første gang jeg er beretiget SU i denne her måned..men det mærkelige er at jeg sådan set ikke har fået den endnu hvilket jeg ikke helt forstår, og forstår ikke rigtigt hvad jeg skal stille op. Har nogle af jer oplevet noget ligne ?

Brugbart svar (0)

Svar #1
01. april 2018 af guuoo2

Hvis du har fødselsdag i jan/feb/mar, så kunne du have fået SUen i onsdags, hvis du har søgt tilstrækkelig god tid. Ellers må du vente til ansøgningen er godkendt, men du får det samme i sidste ende (hvis du søger senest 31 marts).

Log også lige ind på nemkonto og se om der er registreret et gyldigt bankkontonummer.

Hvis du skylder penge til det offentlige er det måske derfor.


Svar #2
01. april 2018 af SandyW (Slettet)

Jeg har haft fødselsdag i marts og der er også registreret et gyldigt bankkontonummer

Brugbart svar (0)

Svar #3
01. april 2018 af guuoo2

Men har du fået SU-godkendelsen i e-boks, og hvornår søgte du


Svar #4
01. april 2018 af SandyW (Slettet)

Jeg søgte i starten af marts måned og fik derefter et brev i e boks om at min ansøgning var godkendt

Brugbart svar (0)

Svar #5
01. april 2018 af Smut1

 Man får SU'en sidst i måneden.


Brugbart svar (0)

Svar #6
01. april 2018 af guuoo2

#5 Nej!


Brugbart svar (0)

Svar #7
01. april 2018 af Smut1

#6 Okay, så huskede jeg forkert. 

...Har været flyttet hjemme fra i 14 dage nu, og har heller ikke set skyggen af udeboende SU. Det kan godt tage lidt tid, men har du søgt til tiden, skal du nok få den på et tidspunkt.


Skriv et svar til: Har ikke fået min SU!?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.