Generelt

Spørgsmål uden for pensum?

19. juni 2018 af opqrstu

Må censor godt stille spørgsmål, der ikke er ingået i pensum?

Jeg har nemlig lige været oppe i mundtlig historie, og censor starter med at sige, at min makker og jeg har klaret selve vores synopsis til et klart 12-tal, men at hun bliver nødt til at give os et 7-tal, da vi virkelig falder igennem på de spørgsmål hun stiller.

De spørgsmål er dog uden for pensum, og har absolut intet at gøre med hverken vores trukne emne, delemne eller lærerstillede spørgsmål.

Hun nævner selv, da hun stiller spørgsmålene, at hun godt er klar over de ikke er en del af pensum.

Er godt klar over, at det bare er en ganske almindelig 9. klasses eksamen, men vil alt så ikke have en lavere karakter, hvis censor har trukket min karakter ned, grundet spørgsmål hun muligvis ikke må stille.


Brugbart svar (0)

Svar #1
19. juni 2018 af guzbak

Tænker at det kan have været perspektiverende spørgsmål. Men hvis spørgsmålene var uretfærdige så er det derfor din lærer også bedømmer med. Netop så to synsvinkler kommer på og flere wnd emd er enige. Ellers så tag en snak med din lærer.
- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Skriv et svar til: Spørgsmål uden for pensum?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.