Dansk

Kan nogen rette min sætning?

14. juli 2018 af Belvine (Slettet) - Niveau: 7. klasse
Kære vinter
ikke tro vi har glemt dig, vi ved at sommer er forbi og snart du kommer. Vi har allesammen det sjovt med sommeren vi beder dig om at ikke være hårdt mål os om vinter. Give os lidt tid til at Nyd solen, ikke være jaloux begrund af
vi har sommer.
Vinter husk vi fryser næsten hele året rundt og husk du tvinger os til at have dig selvom det koldt, vi syge, vi forkølet, vi fryser så er vi altid sød måde dig og vi nyder altid vinter med dig. Husk godt igen vi har kun solen 3 måneder jeg ved godt sommer og vinter er særlig ikke venner man blander ikke vand og ild sammen fordi det ikke er venner. Selvom du elsker os på din egen måde så kan vi om bart ikke fjernet dig fra os og vi kan heller ikke Hald dig fordi du vil altid være hos os for evigt, men nu har vi sommer og solen vi vil koncentrere os om den lille lykke vi har fået før vi mister den.





Brugbart svar (0)

Svar #1
15. juli 2018 af Stygotius

Hvilken sætning ????


Brugbart svar (0)

Svar #2
15. juli 2018 af Studine2018

Kære vinter.

Ikke tro, vi har glemt dig. Vi ved, at sommer er forbi, og snart du kommer. Vi har det allesammen sjovt med sommeren. Vi beder dig om, ikke at være hårde mod os om vinteren. Give os lidt tid til at nyde solen, ikke være jaloux fordi vi har sommer.
Vinter, husk at vi fryser næsten hele året rundt, og husk, du tvinger os til at have dig, selvom det er koldt, vi fryser, vi bliver syge og forkølet. Vi er altid søde imod dig, og vi nyder altid vinteren med dig.
Og husk igen, vi har kun solen i 3 måneder. Dog ved jeg godt, at sommer og vinter ikke er særlig gode venner- man blander ikke vand og ild sammen.
Selvom du elsker os, på din egen måde, så kan vi ikke fjernet dig helt fra os, og vi kan heller ikke glemme dig, for du vil altid være hos os for evigt. Nu har vi sommer og sol at koncentrere os om.
Den lille lykke vi har fået før vi mister den.

Brugbart svar (0)

Svar #3
15. juli 2018 af Stygotius

Kære vinter. 

Du Ikke tro, vi har glemt dig. Vi ved, at sommeren er forbi, og at du  snart (du) kommer. Vi har det allesammen sjovt med sommeren. Vi beder dig om, ikke at være hårde mod os om vinteren. Giv(e) os lidt tid til at nyde solen, til ikke være jaloux fordi vi har sommer. 

Vinter, husk at vi fryser næsten hele året rundt, og husk, du tvinger os til at have dig, selvom det er koldt, vi fryser, vi bliver syge og forkølet. Vi er altid søde imod dig, og vi nyder altid vinteren med dig. 
Og husk igen, at vi (vi har)  kun har solen i 3 måneder. Dog ved jeg godt, at sommeren og vinteren ikke er særlig gode venner- man blander ikke vand og ild sammen. 

Selvom du elsker os, på din egen måde, så kan vi ikke fjerne(t) dig helt fra os, og vi kan heller ikke glemme dig, for du vil (altid) være hos os for evigt. Nu har vi sommer og sol at koncentrere os om. 
Den lille lykke vi har fået før vi mister den.


Brugbart svar (0)

Svar #4
16. juli 2018 af exatb

Giv(e) os lidt tid til at nyde solen. til ikke være Vær ikke jaloux fordi vi har sommer. 


Skriv et svar til: Kan nogen rette min sætning?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.